Bella:
Ik was op de fiets onderweg naar het huis van Kim. Haar moeder zou me naar het vliegveld brengen. Ik zette mijn fiets achterin de schuur en liep naar binnen. Haar moeder stond al klaar en liep samen met mij naar de auto. Ik ging nog mijn spullen even door of ik alles mee had, toen de moeder van Kim een cadeau aan mij gaf en ze zei:" Je mag het pas open maken als je in het vliegtuig zit." Ik bedankte haar en voor ik het wist waren we bij het vliegveld. Ik kocht mijn ticket en ging onderweg naar Londen. In het vliegtuig herinnerde ik me opeens dat ik het cadeautje van Kim en haar moeder nog open moest maken. Op het cadeau zat nog een brief geplakt. Ik maakte de brief open en las hem in mijn hoofd. Er stond in:"Lieve Bella, ik hoop dat je het heel leuk krijgt in Londen en dat je je droom kan najagen. Il hoop dat we nog contact houden en ik zal er nog altijd voor je zijn. Ik hou van je en ik wens je al het geluk van de wereld. Ly XXX je BFF kim."
Ik werd er zo door ontroerd dat ik een beetje moest huilen. Maar ik beet door de tranen heen en maakte het cadeautje open. Het was de foto van mij en Kim op het schoolfeest. Ik kreeg toen ik de foto zag een glimlach op mijn gezicht en ging verder met muziek luisteren.
Ik was er. Eindelijk was ik in Londen. Hier had ik altijd al van gedroomd. ik stond midden in het centrum van Londen. Het was hier prachtig. Er waren allemaal dubbeldekkers, winkels en vooral mensen. Ik genoot er nu al van.Ik wou van alles zien maar eerst moest ik het huis van mijn oom Johnny vinden. Mijn oom was het enige (echte) familielid dat me steunt. Ik had hem verteld over mijn plan en hij zei dat ik bij hem mocht komen slapen. Ik was natuurlijk super blij en ik bedankte hem. Oké hij woont dus in Wall street op nummer 55. Ik liep druk door de straten de bordjes te volgen toen ik opeens tegen een jongen aan stootte. Al mijn spullen vielen op de grond. "Sorry. Ik ben ook zo'n sukkel."Zei hij."Geeft niet." zei ik. Hij hielp me mijn spullen op te pakken en zag mijn briefje met het adres erop."Moet je naar Johnny? Ja hij is mijn oom. Ik weet wel waar hij woont. Zal ik je erheen brengen?" Ik wist niet zeker of ik ja moest zeggen maar zei toch wel ja en we liepen naar zijn auto." Hoe heet je eigenlijk? Mike en jij? Ik heet Bella." Mike was eigenlijk best knap. Hij had bruin haar en heel lichtblauwe ogen. Zijn ogen waren mooi ,maar ook best creepy. Maar ik vond het eigenlijk ook wel sexy...
"Stop is met zo denken!"
Hij had een rode jeep met allemaal coole stickers op de achterkant geplakt. Hij deed de deur voor me open en ik stapte aarzelend in. Hij ging zelf ook in de auto zitten en we reden weg. Onderweg legte hij de weg uit." Je moet vanuit het centrum rechtsaf daarna linksaf daarna rechtsaf en daarna gewoon de hele tijd rechtdoor. Oké."(weer lekker droog). "Hoe ken jij Johnny eigenlijk? Ik ben zijn buurjongen. Johnny is een toffe gast. Ik sleutel atijd aan auto's met hem. Hij heeft het al de hele tijd over je. O ja? Ja! Hij zegt de hele tijd dat je heel knap bent enzo. En...vind je dat ie gelijk heeft? Zeker weten." Ik begon opeens heel erg te blozen en hij werd zelf ook een beetje rood. Daarna was het pittig lang stil (dat was echt super gênant) tot dat hij zei:"We zijn er." Ik stapte uit en pakte mijn rugzak. Ik stond voor een paar kleine maar leuke huisjes. Ze hadden ook een kleurvolgorde. Het ene huis was mintgroen en het andere huis was geel en dat de hele tijd door." Johnny woont in het derde huis en ik in het vierde huis. Als je iets nodig hebt weet je me te vinden. Bedankt dat ik mee mocht rijden. Zonder jou gad ik het nooit gevonden. Graag gedaan." En hij gaf me een kus op mijn wang. Ik begon (alweer) te blozen en liep snel naar de deur van het huis en belde aan.
"Bella wat leuk dat je er bent! Kom binnen! Heel erg bedankt dat ik hier mag wonen totdat ik zelf een huis heb gevonden. Graag gedaan. dat doe je voor familie. Ik liep naar binnen en deed me jas en schoenen uit. Johnny leed me rond in het huis en vertelde veel . Bijvoorbeeld hoe het huis werkt, hoelang het al bestaat en over het personeel. Als laatste bracht hij mij naar mijn kamer. " Hier is jouw kamer. Neem maar een kijkje en pak je spullen uit of als je je wilt opfrissen mag dat ook, neem gerust alle tijd. Heel erg bedankt. Graag gedaan." Ik liep de kamer binnen. Het was een hele leuke kamer. Het was een babyblauwe kamer met een groot twee persoonsbed, een bureau, een bank met tv en zelfs een eigen badkamer! Er hingen Chinese lampionnen in de kleuren babyblauw, lila en wit. Het zag er heel leuk uit.
Ik had mijn spullen even uitgepakt en had mezelf even gedoucht en omgekleed toen Johnny opeens binnen kwam lopen. Hij had een boek in zijn handen en gaf het opeens aan mij. En zonder iets te zeggen liep hij weer weg. Het was een bruin leren boek met allemaal sterretjes erop. Ik deed het boek open met trillende handen. Op de eerste pagina stond: eigendom van Maria Zonneveld...Zo dit was het 3de hoofdstuk!😃 Hopelijk vinden jullie het leuk en het volgende hoofdstuk komt er snel aan. Ly guys💘😚 PS: het kan zijn dat het een beetje kort is maar heb laatste tijd een beetje moeite met schrijven. PPS: fijne Pasen!🐣
JE LEEST
Traveler
AdventureEen meisje genaamd Bella heeft haar diploma gehaald en wil haar droom najagen. Maar haar stiefmoeder laat haar niet gaan. Uiteindelijk besluit ze te vluchten naar Londen om haar droom na te jagen.