•5•

10 0 0
                                    

Bella:
Het was ochtend. Mijn ogen gingen langzaam open en ik keek op de wekker. Het was 10 uur. Ik liep naar beneden en maakte mijn ontbijt. Johnny was al naar zijn werk. Ik pakte de krant en begon te lezen. Ik moest nog steeds een baan vinden om geld te sparen om op mezelf te wonen. Maar waar moest ik beginnen? Het leek wel een wonder want ik zag opeens midden in de krant staan dat ze mensen zochten bij de Starbucks en dat je vandaag om 3 uur op sollicitatie gesprek kon. Ik ging me meteen klaar maken. Maar wat moest ik aan? En wat zouden ze willen? Straks moet ik de vloer schoonmaken. Getver. Ik twijfelde even of ik ging maar ik besloot toch te gaan. Ik ging meteen oefenen op wat ik moest zeggen. Vorig jaar had ik ook al een baan bij de Starbucks en toen gingen ze allemaal vragen stellen om te kijken of ik een verstand had van de Starbucks. Ik wist er nog een paar en ik wist al hoe je een paar koffiesmaken moest maken. Dat werkte natuurlijk in mijn voordeel. toen ik klaar was met oefenen ging ik naar mijn kledingkast en zocht een outfit uit. Dat was best moeilijk, maar ik had toch een outfit gevonden. Ik had een blauw-paarsachtig truitje aan met een wit vest en een zwart met witte gestreepte rok.

Later die dag...

Het was half 3.Ik had me al helemaal voorbereid want ik had vorig jaar een baantje bij de Starbucks. Ik was net op tijd binnen. Ik moest als allerlaatst op gesprek. Ik heb daar een uur gewacht en eindelijk was ik aan de beurt. Ik liep naar binnen."Hallo Ella ga maar zitten. Waarom denk jij dat jij deze baan verdiend? Nou ik heb vorig jaar ook bij een Starbucks gewerkt dus ik heb al ervaring en ik vindt koffie heel lekker en ik zou heel graag meer willen leren over hoe jullie zulke lekkere koffie maken. Oké nu wat algemene vragen."Ze vroegen me precies dezelfde vragen die ik vorig jaar had gehad. Nice. Ik wist bijna alles en blijkbaar waren ze best onder de indruk. Daarna moest ik nog een paar koffie-smaken maken en toen ging ik weg. Toen ik uit de Starbucks liep kwam ik Mike weer tegen. "Hè Mike. Hè Bella. wat zie jij er netjes uit. Ehh dankje denk ik. Ik had net een sollicitatie gesprek voor een baantje bij de starbucks. Nice. Kan ik dan gratis koffie krijgen als je daar werkt. Misschien. Dan wil ik er wel iets voor terug. Ik verzin nog wel wat. En trouwens straks krijg ik dat baantje niet. Ik denk het wel hoor. Ik weet het bijna wel zeker.

'S avonds laat...

Het was al avond. Ik liep over de (nog steeds) drukke straten van Londen. Oké hier het steegje in en aan het einde van het steegje is het huis van Johnny. Ik mocht mijn zelfgemaakte ijskoffie in caramelsmaak meenemen. Ik zat tevreden mijn ijskoffie te drinken. Ik dacht na over allerlei dingen tegelijk: over de dingen die ik had meegemaakt, over het baantje en over Mike...Ik liep naar de oprit van het huis toen opeens iemand me van achteren greep. Mijn ijskoffie viel samen met mij op de grond en opeens werd alles zwart....

Zo! Dit was alweer het vijfde hoofdstuk van mijn boek. Lekkere cliffhanger aan het einde😈😂. Had je niet gedacht hè😜. Sorry dat het zo lang duurde voordat ik update ik had ff geen inspiratie en ik had het druk met vakantie en school enzo. Ik heb net herfstvakantie gehad en ik moet morgen alweer naar school😭😭😭. Wens me succes😜. Volgende hoofdstuk komt er zo snel mogelijk aan. See you! xxxxxx😘😘😘

TravelerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu