Bella:
Ik begon met het boek te lezen. Ik was zo onder de indruk. Er stonden prachtige tekeningen in en allerlei verschillende verhalen over haar avonturen (er stonden soms ook best persoonlijke dingen in....:) Er zaten ook foto's en verhaaltjes in. Een van de stukjes had ze over mijn vader geschreven en ze had er ook nog eens een foto bij. Ze had er allemaal hartjes bij gezet. Het verhaal ging zo:
"Omg ik heb zo een leuke jongen ontmoet. Hij is knap en lief en heel behulpzaam. We gaan veel met elkaar om en ik denk dat ik verliefd op hem ben. Maar ik weet niet of hij verliefd is op mij. Zou hij verliefd zijn op mij of zou hij alleen vrienden willen zijn?"
Ik vond het zo lief en schattig. En op die foto waren ze allebei nog heel jong. Ik heb een foto van hun als ze wat ouder zijn. Ik wou het liefst het hele boek lezen maar ik moest eerst avond eten. We gingen mijn lievelingseten. Een 5 kazen pizza met al mijn lievelingskazen. Ik was heel blij en had ook nog eens heel veel honger. Johnny had de tafel helemaal mooi gedekt en de pizza staat in het midden van de tafel. Er lag al een groot stuk op mijn bord en ik begon met eten. Het was heel gezellig die avond. We hebben uren gepraat en gelachen. Om ongeveer 10 uur gingen we onze lievelingsfilm kijken: Frozen❄️⛄️. We zongen alle twee met volle borst mee en kende elk liedje. We waren allebei dieheart frozenfans. We gingen pas om half een naar bed maar het was een van de leukste avonden van mijn leven.
De volgende ochtend werd ik lekker laat wakker. Om half 2. Johnny gaf me een ontbijtje op bed. Ik kreeg een heerlijk ontbijt. Nadat ik mijn ontbijt op had kleedde ik me aan,zei gedag tegen Johnny en ging ik op pad. Onderweg kwam ik Mike weer tegen "Heei Bella. Hoi. Wat ga jij doen? O, gewoon ik wou de stad een beetje ontdekken. Ik kan je wel Londen laten zien. Ga je mee? Ja hoor lijkt me leuk!" We gingen onderweg naar alle leuke plekjes in Londen met de dubbeldekker:). Het was echt heel leuk. We waren naar de Big Ben geweest en het reuzenrat en de lekkerste ijswinkel van heel Londen! En we waren naar nog veel meer leuke plekjes geweest. Ik kwam aan het einde van de dag toen ik weer thuis was plofte ik neer op mijn bed en gooide mijn jas in de lucht. Ik dacht weer terug aan vandaag en kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht. Toen dacht ik aan mijn gemene heksenmoeder en dacht :"hoe zou het met haar gaan? Wat zou ze nu doen?" Eigenlijk boeide het me niet zo veel maar toch ook weer wel. Maar ik dacht er niet meer aan en ging eten. Ik kwam beneden en rook de geur van groentesoep. Oma's groentesoep. Die soep maakte ik altijd als ik ziek was (of deed alsof ik ziek was;). Ik was een expert geworden in die soep maken. Ik had enorm veel zin om de soep van Johnny te proeven en zijn soep te beoordelen. "Je soep smaakt lekker maar doe er de volgende keer wat meer zout in. Oké mevrouw. Hè dat is niet aardig. Sorry. Is oké ik maakte maar een grapje. Oké nu naar bed jij. Nou oké vooruit dan. Trusten. Jij ook." ik ging naar boven en deed mijn pyjama aan en ging in bed liggen. Ik dacht opeens aan iets: ik moest nog een baan zoeken en een nieuwe plek om te wonen want ik kon niet voor altijd hier blijven. Ik zuchtte en dacht:"hoe moet ik dit gaan doen?Zo dit was het hopelijk vonden jullie het leuk en srry als het zo lang duurde voordat dit hoofdstuk kwam, had ff geen inspiratie👐. Het volgende hoofdstuk komt er snel aan.
See you!💋❤️ xxxxx
JE LEEST
Traveler
AdventureEen meisje genaamd Bella heeft haar diploma gehaald en wil haar droom najagen. Maar haar stiefmoeder laat haar niet gaan. Uiteindelijk besluit ze te vluchten naar Londen om haar droom na te jagen.