Upoznavanje

640 41 15
                                    

Ugledala sam...nju. Devojku duge crne kose i tamno smeđih očiju kako gleda u mene.
"Ttti...ko si ti?"-rekla sam uplašeno.
"Pih, zašto bi te to zanimalo?",odgovorila je devojka gledajući me s visoka, "ali ajde da ti se predstavim kad ti je već toliko stalo da znaš ko sam. Moje ime je Demetria, i ja sam tvoj čuvar.
"Moj čuvar? A gde su ti krila ako si ti moj anđeo čuvar?"
"Stani malo, niko nije rekao da sam ja anđeo čuvar. Ja sam samo čuvar. Ako nisi znala, ili ako si znala a nisi htela da veruješ, postoji paralelni univerzum. Vi živite na Zemlji, a ja i ostali dvojinici na Zenitu. Mi nismo stvarni dvojnici, ličimo na vas samo izgledom, ali su nam karakteri drugačiji. I daa, izvini zbog onog događaja u šumi od malopre."
"TI si kriva za ono u šumi i za ono što me je zamalo pojelo neko ogromno stvorenje?! Ako si već moj čuvar, zašto me nisi spasila odatle?!"
"Tehnički, ja i nisam tvoj čuvar.Ti si štićenica mog brata, ali je on dobio novog čoveka kojeg mora paziti jer je u životnoj opasnosti. Uostalom, to "stvorenje" nema usta,tako da ne bi moglo da te pojede. Samo da te uguši.
"DA ME UGUŠI?!-rekla sam vrišteći.
Čula sam korake, okrenula se i videla najbolju drugaricu kako trči ka meni.
"I mislila sam da je to tvoj vrisak. Gde si bila i sa kim to razgovaraš?"
"Tek si me videla i već me bombarduješ pitanjima! Inače, ovo iza mene je Demetria, moj čuvar. Demetria, ovo je Lea."
"Znači ti si taj hitan slučaj moga brata. Samo da znaš, i ti imaš čuvara. Ime mu je Kaj."
"E sad stvarno ništa ne razumem", požalila se Lea.
"Sve ću ti objasniti, idemo sada na čas. A ti mi duguješ još neka objašnjenja."
"Nađimo se večeras ovde, budite tu u osam", rekla je devojka i otišla isto kao što je i došla-tiho i neprimetno.
Ušle smo na čas, a zvono je već oglasilo početak velikog odmora.
"Ah vidi, mlada dama ima novu ogrlicu. Od čega si je napravila, od čaše ili prozora HAHAH". Pucnula je prstima a celo odeljenje počelo je da urla od smeha.
"Gubi se Ana,nemam volje da se svađam s tobom."
"Uh uh, mala je nervozna. Idemo društvo. Dođi L."
Bilo mi je teško što ih vidim zajedno...jedan tihi glas prekinuo me je u razmišljanju.
"Mmenni se sviđa ttvoj llan..."
"Ajde Anja! Ne treba da razgovaraš s luzerima!"-rekla je Ana i odvukla je napolje.
Ana i ja se nikada nismo slagale. Mislila sam da ima nade za nas, ali tada mi je ukrala prijatelje i moju simpatiju koju sam godinama volela ali nisam smela da priznam. I nakon 10 godina poznanstva,i dalje se ne podnosimo. A Anja? Pravo ime joj je Anastasija. Kliknule smo odmah na upoznavanju, ali Ana ju je odvela k sebi i zabranila joj druženje sa mnom.
Lea...ona vam je posebna priča. Uvek smo bile kao sestre, uvek je tu za mene. Moj dan nije ispunjen bez nje, ona je moja beskrajna podrška.

Eh da, bilo bi vreme da ponovo posetimo Zenit.

"PRESTANI DA SE MOTAŠ OKO NJE. ONA JE MOJ PROBLEM A NE TVOJ!"
"A ZAR SAM TREBAO DA JE PUSTIM DA UMRE?! ONA TO NIČIM NIJE ZASLUŽILA! IONAKO JOJ JE TEŠKO, A TI SAMO POGORŠAVAŠ STVARI!
"UMUKNI LEONE! NEMAŠ PRAVO GLASA. MEŠAO SI SE U MOJ POSAO, TAKO DA NE SMEŠ MENI NEŠTO KOMENTARIŠEŠ!
"DOVRAGA I TI I TVOJI PROTESTI I BUNE DEMETRIA. ZNAŠ ZAŠTO SAM TO URADIO! SVIĐA MI SE, ETO ZAŠTO!
"Znaš da se ne smeš zaljubiti u čoveka. "
"Ne mogu sebi pomoći."
"Mislim da je vreme da sklopimo pakt. Tajne ne odajemo. Ti, ja i Kaj."
"Konačno nešto pametno od tebe."
"Leone nije vreme za sarkazam. Večeras ponovo idemo na Zemlju. Nas troje zajedno. Naći ćemo se s njom i njenom prijateljicom. Vreme je da joj kažemo istinu."
"A šta ako se naljuti i učini nešto sebi? To neću moći sebi da oprostim."
"Moramo joj reći. Mora saznati ko ju je poslao u Večno Ništavilo. Mora saznati da će svi oko nje nestajati. Jednostavno mora, nema drugog načina da se to reši."

Milion puta se izvinjavam što kasnim, ali imala sam mnogo obaveza. Polako ću ubacivati i slike likova u priču, prvo Dalia/Demetria, pa onda i ostale. Posveta ide Anccccci , koja je u priči naravno Ana, i demonsinsideofus , koja je u priči Lea. Sledeći nastavak kad skupite 200 readsova. Pozz. :D

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 02, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dark ParadiseWhere stories live. Discover now