15. Bölüm

181 17 17
                                    

_________________________________________

Kural 15 : koş . . .
_________________________________________

Hinata sabah erken saatlerde uyandı .
Penceresinden gelen tıklama sesleri başında yankılanıyordu sanki . Hinata yavaşça ayağa kalktı . Perdeleri kapalı olan camına yaklaştı. Perdeyi yavaşça açınca bir haber kuşunun pencerede durduğunu gördü.

Hinata gülümsedi . Camı açtı ve masasına gitti. Masanın çekmecesinden kuş yemi çıkardı ve birazını masaya döktü . Kuş yemi yerken Hinata kağıdı alıp okudu.

Hokageden bir mektup .

"
Hinata .
Neji ve sana bir haftalık izin verdim. Okula izin belgelerini gönderdim. Ayrıca uyanınca yanıma gelir misin ? Seninle görüşmek isteyen birileri var.

Beşinci Hokage Tsunade .

"

Hinata kağıdı katlayıp masaya koydu.
Sonra da üzerini değiştirdi ve aşağı indi .
Masada duran küçük bir kağıt ve kalemi aldı . Kağıda bir not yazdı ve buz dolabına astı .

Hyuugaların evinden çıkan Hinata Hokage binasına doğru yola çıktı.
Sabah sokaklar tam dolmamıştı. Ama çocukların panikli sesine bakılırsa okul başlamıştı.

Hinata Hokage binasına gelince doğruca yukarı çıktı. Adım seslerinin yankı yaptığı koridorda yürürken birden yere düşen bir cisimle arkasına baktı.
Mavi renge boyanmış kilden kuş düdüğünü gördü.
Hemen yere eğildi ve düdüğü aldı.

Geri ayağa kalkıp yürürken de düdükte bir zarar var mı diye inceliyordu.
En sonunda hokage kapısına gelince derin bir nefes aldı ve kapıyı tıklattı.

İçeriden Tsunadenin boğuk sesi duyuldu. Hinata içeri girdi ve etrafına bakındı . Tam karşısında kırmızı bulut simgesi bulunan bir grup insan vardı.
Hinata başını öne eğip konuştu.

"Şey. Bölüyor muyum ?" Dedi yavaşça.
Tsunade gülümsedi ve başını salladı.
"Hayır. Seni görmek isteyen biri var demiştim . İşte. Tanıştırayım Akatsuki ." Dedi Tsunade.

Hinata gruba baktı. Onu nerden tanıyorlardı?
Hinata onun üzerinde olan bakışlarla başını öne eğdi.
"Şey . Kaba olmak istemem . Ama siz kimsiniz ?" Dedi Hinata yavaşça.

Kırmızı saçlı bir kişi öne çıktı.
"Doğru ya. Biz seninle tanıştığımızda daha küçük bir çocuktun. Ben Sasori ." Dedi .
Hinata adı bir kere kısık sesle tekrar etti.

İsim tanıdıktı.
Düşünmek için elindeki su kuşuyla oynamaya başladı.
Ama birden gelen bir gülmeyle genç kız başını kaldırdı.
"Hey. O benim kilim." Dedi birden sarı saçlı bir kişi.

Hinata elindeki düdüğü baktı.
"Deidara . Böyle diyip de korkutma kızı ." Dedi başka bir ses. Ama Hinata duyduğu sesle başını kaldırdı.
Yüzünde yorgunluğun belirginliği olan çizgilere sahip , Sasuke'nin büyük versiyonu gibi duran kişiye baktı.

"Sen . . ." Dedi Hinata şaşkınlığına engel olamadan.
Itachi hafif bir kahkaha attı.
"Anlaşılan beni hatırlıyorsun." Dedi İtachi .
Hinata başını salladı. Ayakları onu resmen itti . İtachiye koştu ve ona sarıldı.

İtachi de ona sarıldı.
"Görmeyeli baya büyümüşsün ." Dedi İtachi.
Hinata gülümsedi.
"Burada ne işiniz var ? Beni sadece bir kere gördünüz ." Dedi Hinata.

Sorusuna Deidara cevap verdi.
"Şaka mı yapıyorsun ? Biz her yıl bir kere seni izledik. Bana sanat kaynağısın. Ayrıca kaçırıldığında o tilkiye yardım da ettik." Dedi Deidara gülümseyerek.

25 Rule Falling İn Love (Naruhina )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin