19. Bölüm

188 16 30
                                    

_________________________________________

Kural 19: bir eşya ne kadar değerliyse o kadar korusanız da çabuk kırılır.  .  .
_________________________________________

Naruto gece uyanmıştı . İlk başta nerede olduğunu çözememişti . Ama sonradan üzerinde hissettiği sıcaklıkla kendine baktı.
Hinata başını Naruto'nun omzunun altında bir noktaya koymuş derin derin uyuyordu .

Naruto gülümsedi . Diğer eliyle Hinata'nın saçlarıyla oynadı. Ama sonra saate bakma ihtiyacı hissetti . Gece iki buçuktu saat. Naruto yavaşça ayağa kalktı . Hinatayı da dikkatlice kucağına aldı ve yatağına yatırdı. Sonra da masada bulduğu kağıt ve kalemle küçük bir not bıraktı.

Tam pencereden dışarı çıkacaktı ki Hinata uykusunda mırıldanmaya başladı.
Naruto durdu. Hinata yarım yamalak bir şarkı mırıldanıyordu. Küçük bir çocuk gibiydi. Ama birden şarkı tanıdık gelmeye başladı. Bu bir ninniydi. Konoha'nın özel ve en çok kullanılan ninnilerinden biriydi .
Naruto gülümsedi ve Hinata'nın yatağının başında yere oturdu. Onun saçlarını yavaşça okşadı .

Ama gözleri yüzü ve dudakları arasında gidip geliyordu. Naruto parmağını Hinata'nın dudaklarına götürdü . Pamuk kadar narin dudaklar onu rahatlatıyordu.
Ama birden Hinata'nın dudakları hareket etti . Naruto'nun parmağını hafifçe öpüyordu.
Naruto dondu kaldı. Böyle bir şey beklemiyordu. Kan yüzüne ulaştı . Sıcak basmıştı. 

Hemen ayağa kalktı ve pencereyi açıp dışarı çıktı ve eve doğru yol aldı .











Eve gelince mutfak dışındaki bütün ışıkların kapalı olduğunu gördü. Acaba hala uyanıklarmıydı?
Naruto derin bir nefes aldı ve mutfak camından baktı.

Mutfakta sadece Kushina vardı. Elinde bir fincan kahveyle oturmuş öylece bekliyordu.
Naruto yavaşça cama tıklattı. Kushina hemen başını kaldırdı ve cama baktı. Narutoyu camda görünce hemen camı açtı .

"İçeri gel bakalım." Dedi Kushina gülümseyerek  . Naruto hemen içeri girdi .
"Sessiz ol . Baban çoktan uyudu . Ama sen sorgudasın. " Dedi Kushina yüzünde ciddi bir ifadeyle. Naruto ilk başta korkmuştu . Ama Kushina birden gülümsedi.

"Pekala . Dökül bakalım. Nasıl geçti ?" Dedi Kushina genç kız edasıyla .
Naruto bu sorunun aniden sorulmasıyla kızardı .
"Neden bahsediyorsun? Yok öyle bir şey." Dedi Naruto .
Ama Kushina sadece gülmekle yetindi.
"O öpücüğü ben vermedim ama ." Dedi Kushina birden. Naruto iyice kızardı.
"S-sen ne zaman . . ." Dedi Naruto . Kushina güldü.
"Gördüm diyelim hadi . Kaçarın yok Naruto. Nasıl geçti ?" Dedi Kushina.

Naruto yavaşça gülümsedi .
"Aslında güzeldi. İlk önce ders çalıştık. Sonra senin onigrilerinden yedik. Sonra biraz daha ders . En son konuşurken uyuyakalmışız. " Dedi Naruto. Ona tabiki öpücüklerinden bahsedemezdi.

Kushina'nın yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
"Onu cidden seviyorsun değil mi ?" Dedi Kushina. Naruto başını salladı.
"Sizi kurtarmak için yaşadığımız zorlukları görseydin cidden anlardın." Dedi Naruto.

Kushina başını salladı.
"Bu bana bir keresinde benim kaçırılmam ve babanın beni kurtarmasını aklıma getirdi. " Dedi Kushina . Naruto da gülümsedi.
"Cidden bazen ne kadar ona kızsanda babamı çok seviyorsun değil mi?" Dedi Naruto. Kushina başıyla onayladı.
"Evet. Öyle de denebilir. Ama sen şimdi bırak beni. Ne zaman itiraf edeceksiniz?" Dedi Kushina birden. Naruto istemsizce titredi. Bu sorunun cevabını kendisi de bilmiyordu .

"Aslında ben artık itiraf etmek istiyorum. Yani en azından bu şekilde saklanmak yerine rahatça ona sarılmak istiyorum diyelim. Ama onun da fikri önemli. Eğer o istemezse ben beklerim. Ama o da onaylarsa . . . Belki yemeğe bile davet edebilirim. " Dedi Naruto .
Kushina gülümsedi.

25 Rule Falling İn Love (Naruhina )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin