5.

15 1 0
                                    

Clar's pov.

,,Na teba,"zašepkal a naklonil sa bližšie ku mne. Nemohla som prerušiť náš očný kontakt, ktorý mi tak dlho chýbal. Po chvíli pozerania spojil svoje pery s tými môjmi a ja som cítila ako všetko zo mňa opadlo, všetok stres a hnev voči nemu. Naše pery začali spolupracovať a ja som mu dala svoju ruku na zátylok.

,,Toto mi tak strašne chýbalo," šepol mi do pier.

,,To ti verím," usmiala som sa pozerajúc sa mu na pery.

,,Mamiiii nemôžem nájsť ponožky!" Zakričala Cesidy z poschodia.

,,Idem," povedala som so zvýšeným hlasom stavajúc sa na nohy.

,,Čo Ces spravím na raňajky?" pozrel sa spýtavo.

,,Čo ti padne do oka," pousmiala som sa a vydala sa do izby.

,,Mamii ja tu v tom našom bordeli neviem nič nájsť," stála so založenými rukami Cesidy.

,,To bol usporiadaný bordel, kým si nezačala hľadať ponožky," pokrútila som hlavou a vysypala kufor na posteľ.,, Tu sú."

,,Ďakujem mamulik," uškrnula sa Cesidy.

,,Ty ma s tými názvami mami neprestaneš nikdy prekvapovať,"povzdychla som a napravila jej legíny.Roztomilo sa zahihňala a bežala smerom dolu so mnou v pätách.

,,Láska moja a to myslíš, že mi budeš behať s tými strapatými vlasami celý deň?" Zdvihla som jedno obočie.

,,Ale...,"odula si spodnú peru a ja som bola na ceste od zrkadla aj s kefou.

,,Calum zastaň sa maaa,"vypískla Cesidy.

,,Mama má pravdu. Nechceš snáď, aby ťa ostrihala na ježka?"Zasmial sa a položil pred ňu omeletu so zeleninou a čajom.

,,Nechcem byť ježko,"pozrela naňho.

,,Tak sa napapaj a mama ťa učeše . Ja keby som sa nečesal už je dávno zo mňa ježko," usmial sa a sadol si oproti nej.Ja som si sadla vedľa Cesidy, aby som si dopila kávu.

,,A používaš aj kondicionér?"Odpila si z čaju s pohľadom, ktorý žiadal odpoveď.

,,Nie to používajú iba princezny,"usmial sa odpil si z kávy.

,,A tvoja princezná ho používa?"vypytovala sa ďalej a ja som si podoprela hlavu čakajúc na Calovu odpoveď.

,,Nooo to neviem," poškrabal sa nervózne na krku.

,,Ach, tí chlapi," povzdychla a ja som vybuchla s Calumom od smiechu.

,,Ty-ty kde si to počula?"Spýtala som sa keď som sa trochu ukľudnila.

,,Raz keď bol ujo Ash s ujom Mikeym v meste a potom prišli domov opití, tak rozbili v kuchyni taniere keď si išli nakladať jesť a išla tam teta Sue s tou vetou," mykla pleciami a jedla ďalej.,, Inak čo budeme dnes robiť?"

,,Môžeme ísť von pred chatu ak chcete," navrhol Calum.

,,Anooo!"vykríkla Ces.

,,A potom sa budeš učiť,"dodala som.

,,Zajtra,"hodila na mňa smutné oči a vyšpúlila pery.

,,Uvidím, ak nebudeš poslúchať tak sa budeme učiť,"pohrozila som prstom.

,,Ideme teda von??"

,,Áno,ale najskôr sa musíš teplo obliecť, takže poďme,"vzala som Ces na ruky a šla hore.

,,Je mi strašne teplooo," fňukala Cesidy keď som ju zapla do kombinézy.

,,Vonku je zima," zaviazala som jej šál a dala čapicu.

Sebe som dala rýchlo hrubú zelenú zimnú bundu , teplé biele tepláky ,zimné biele topánky a k tomu bielu čapicu s brmbolcom.

,,Môžeme ísť," zbehli sme dole kde už čakal nachystaný Calum celý v čiernom.

Vyšli sme von a sem tam preletela vločka, sneh bol na členkami a pod nechty sa ryl mráz.

,,Mám nápad!"zahlásila Cesidy.

,,Počúvame,"napravil si čapicu Calum a prišiel bližšie.

,,Budeme sa guľovať a zároveň hrať schovku,"vysvetľovala.

,,Dobre, ale nechoď hlboko do lesa,"

,,Rozkaz, Calum počítaš!" rozbehla sa preč.

,,Do tridsať!" zakričala som a rozbehla sa taktiež preč.

,,Dobre! Jeden , dva ...,"zakričal so smiechom , zakryl si oči a začal počítať.

Cesidy sa rozbehla smerom za drevá a ja na druhý koniec pod kopec, kde som si narobila snehové gule.

,,Idem!" zakričal Cal .

Calum's pov.

Išiel som podľa stôp za drevá a schytal som prvú guľu.

,,Mám ťa !"

,,Ale nedostala som guľou od teba!"vyplazila jazyk na mňa Ces , hodila po mne ďalšiu a rozbehla sa preč.

,,Tyyy,"zasmial som sa a rozbehol sa za ňou popod stromy.

Na hlave mi pristálo viacej snehu než som čakal . Pozrel som sa okolo, ale ani Clar ani Ces som nevidel. Rozbehol som sa ďalej a sneh na mňa stále padal a keď som sa otočil snehová guľa mi skončila rovno v tvári. Podľa smiechu som rozoznal odosielateľa.

,,Cesidy!"hodil som guľu a trafil Ces do ramena.Tá už s chichotom bežala medzi malé jedličky pod kopcom.

Rozbehol som sa smerom kde zmizla Cesidy a dostal som ďalšiu dve rany guľou, jednu do ramena a druhú do nohy a následne sa ozval hlasitý smiech Clar, ktorý prichádzal spod kopca. Zošuchol som sa potichu dole a hodil Clar do chrbta guľu.

,,Háloo!" Vykríkla so smiechom a otočila sa.
Napriahla sa a začala po mne hádzať svoje zásoby .

,,Clarisa!"Vykríkol som a vzal ju na ruky.

,,Toto nebolo v pravidlách hry!"Zakričala Cesidy so smiechom a hodila po mne guľu.

Dnes kratšia časť , za chyby sa ospravedlňujem. ;) xClarx

All I Want •C.H.•Where stories live. Discover now