Pohľad 3 osoby
*10 rokov dozadu*
,,Ktorý debil,"otvorila Clara okno .
,,Ahoj zlatko,"usmieval sa na ňu Calum.
,,WTF?! Čo tu robíš?? Chceš zletieť?" rozhodila rukami a snažila sa byť potichu.
,,Neodpisovala si na správy tak som prišiel,"mykol pleciami a ona sa usmiala.
,,Poď dnu ,ale potichu naši už spia," dala sa nabok a Cal vošiel dnu do izby a ihneď ju objal.
,,Chýbal si mi,"šepla mu do ucha.
,,Aj ty mne Clar,"jemne ju pobozkal na čelo.
,,A už nikdy nelez na ten strom!" pohrozila prstom a on sa iba zasmial. ,,Ak mi budeš odpisovať tak naň nevyleziem,"
*Back in reality*
Clar's pov.
,,Mami, mami," vyrušila ma zo spomienok Cesidy.
,,Áno zlatíčko?"usmiala som sa na ňu.
,,Prečítaš mi rozprávku kým pristaneme?" oprela si o mňa hlavu a podala mi rozprávkovú knižku.
,,Jasné,"vzala som ju a začala listovať .
,,Červenú čiapočku!"Vypískla a ja som sa na nej zasmiala.
,,Dobre teda. Kde bolo tam bolo...," začala som čítať a druhou rukou škrabkala Cesidy po chrbátiku.
,,A bude tam zima?"Povedala z ničoho nič.
,,Kde ?"Pozrela som na ňu.
,,No tam kde ideme,"
,,Bude, preto sme ti zabalili aj pančuchy,"usmiala som sa na ňu.
Po dvoch hodinách sme pristáli vo Švajčiarsku, kde už panovala zima. Čakali sme na odvoz ani neviem kam. Nemala som chuť sa s Calumom rozprávať a ani dlho tú chuť mať nebudem...
,,Ahojte moje meno je Liam,"pristúpil k nám vyšší muž so zelenými očami a krátkymi vlasmi.
,,Dobrý deň..."pípla Cesidy držiac sa mojej nohy.
,,Tak nastupujte,"usmial sa Liam a otvoril nám dvere od auta.
,,Ďakujeme.."sadla som si na sedačku a dala si Cesidy na kolená. Calum si sadol na sedačku spolujazdca a Liam naštartoval . Vydali sme sa smerom von z mesta.
,,Vybavili sme chatu vysoko v horách. Teraz vás tam vyveziem síce autom, ale keď tam napadne viac snehu ,budem môcť chodiť za vami, donášať vám zásoby dvakrát týždenne. Budem sa ujistovať, že ste v pohode pomocou vysielačky,"ukázal na priehradku pri Calumovi, ktorý jednu z tade vytiahol.
Šli sme ticho 2 a pol hodiny než Liam zaparkoval.
,,Pôjdeme ešte kúsok pešo, nenechám vás sa s tým ťahať," zatiahol ručnú brzdu.
Vystúpila som s Ces z auta a začala sa pozerať okolo seba. ,,Tak takto vyzerá sneh."
Šli sme s Cesidy za Calom a Liamom smerom k chate.
Liam odomkol dvere a vošli sme dnu. Rovno pri verande bola veľká obývačka zladená do biela ako aj kuchyňa s jedálňou. Spolu tvorili dokonalý kontrast aj s drevenými stenami.
,,Prúd tu ide, kým vo veľkom nesneží. Práčka tu je aj televízia. Teplá voda sa dá nahriať dole v kotolni. Samozrejme tiež na elektrinu. Hore sú štyri izby."
,,Mamiii, že si jednu môžem vybrať?" pozrela sa s prosbou na mňa Cesidy.
,,Jasné bež,"usmiala som sa a jediné čo som stihla vidieť boli vejúce copíky bežiace schodiskom.
,,Tak ja už pomaly pôjdem," položil Liam nákupné tašky na stôl.,,Keby dačo volajte,"
,,Ahoj,"usmiala som sa a prešla som k nákupným taškám, ktoré som začala vykladať.
,,Mieniš ma ignorovať?"Oprel sa o kuchynskú linku Calum.
,,Ja ťa neignorujem,"vykladala som ďalej.
,,Nie iba si od včerajška somnou poriadne nehovorila," povzdychol.
,,Tak prepáč, že stále po pár dňoch rozdýchavam informáciu, že môj priateľ ktorému som zapaľovala pred pár dňami sviečku sviečku žije,"falošne som sa usmiala a dala mlieko do chladničky.
,,Clar ja-..."
,,Maminka vybrala som nám izbu, pretože tam nechcem spať sama... Je to moc veľké na mňa," pribehla Cesidy .
,,V pohode srdiečko," usmiala som sa a čupla si k nej.,, Ideme vybaľovať?"
,,Anooo," zapištala a vybehla znova schody.
,,Neskôr sa porozprávame,"poznamenal Calum.
Ja som len zobrala kufre a vybrala sa hore.
Izba bola veľká , pri okne sa nachádzala veľká manželská posteľ s komodou a zrkadlom. Oproti posteli bola veľká skriňa . A k tomu všetkému krásny výhľad na zasnežené hory.
,,Mami nejdeme si poležať ? Chce sa mi strašne spinkať," potiahla ma za tričko Cesidy.
,,Jasné,"usmiala som sa , vyzula som si topánky a ľahla si do postele.
,,Dobru!"Dala mi na líce rýchlu pusu a zakuklila sa do periny. Ja som sa len zasmiala , prehodila cez ňu ruku a zavrela oči.
Prebudila som sa až ráno. Pozrela som sa na hodiny, ktoré ukazovali pol ôsmej . Pomaly som vyšla z postele a prešla ku kufru vybrať si čisté veci.Navliekla som na seba sveter s legínami a huňatým ponožkami a potichu zišla dole ,aby som Cesidy nezobudila.
,,Dobré ráno," pozdravila som Caluma, ktorý už tancoval pri kuchynskej linke.
,,Uh, dobré ráno Clar,"usmial sa a podal mi šálku s kávou.
,,Ďakujem pekne,"vzala som ju a namierila si to k stolu.
,,Budeš jesť?"
,,Až keď Cesidy vstane," poznamenala som dávajúc ai cukor do kávy.
,,Ja som ti tam už dal cukor ," zasmial sa.
,,Koľko?" zarazila som sa.
,,Štyri lyžičky kávy a tri cukru plus mlieko," pozeral sa na mňa s úsmevom.
,,Ty si stále pamätáš akú si mi robil kávu?" Prekvapene som sa pozerala naňho.
,,Na to sa nedá zabudnúť a taktiež na to aká si šteklivá,"uškrnul sa a pomaly sa približoval.
,,To nech ťa ani nenapadne,"potichu som vyjakla a rozbehla sa za gauč , no Cal mi bol v pätách a pri najbližšej príležitosti som skončila na zemi. Neznášam sa niekedy za to aká som strašne šteklivá a Calum to veľmi dobre viem.
,,Háloo už ma bolí brucho,"smiala som z plných pľúc keď bol nadomnou a on po minúte prestal a zapozeral sa.
------
Ospravedlňujem sa za chyby a po pravde som neverila, že tento príbeh niekto rozklikne. :D xClarx