Meni

17 1 1
                                    

"Meni" ile ilgili ayet, Meal'e göre değişiyor, bakınız:

Târık Suresi 7. Ayet:

Diyanet İşleri Meali (Yeni):"Bu su, bel ile kaburga kemikleri arasından çıkar."


Diyanet Vakfı Meali:"(O su) sırt ile göğüs kafesi arasından çıkar."


Diyanet İşleri Meali (Eski):6,7. ayet: "O, erkek ve kadının beli ile kaburga kemikleri arasından atılagelen bir sudan yaratılmıştır."


Elmalılı Hamdi Yazır Meali:"O su, erkeğin sulbü ile kadının göğüs kemikleri arasından çıkar."


Erhan Aktaş Meali:"Omurga ile göğüs kemikleri arasından çıkan."


İlyas Yorulmaz Meali:"O su, omurga ve göğüs kemiği arasından çıkar."


Yaşar Nuri Öztürk Meali:"Bel ile kaburgalar arasından çıkar o su."


Besim Atalay Meali (1965):"O su; sırtla, kaburga kemiği arasından gelmekte."


Abdulbaki Gölpınarlı Meali:"Belden çıkar ve kaburga kemiklerinin arasından."


Hasan Basri Çantay Meali:"Ki (erkeğin) arka kemiği ile (kadının) göğüs kemikleri arasından çıkıyor o."


Bakın, "sırt, kaburga, arka kemik, göğüs kemikleri, bel, omurga, göğüs kafesi." çeviri ne kadar farklı olursa olsun, meni bunlardan çıkmıyor. Ayrıca Diyanet meallerinde hep fikir değiştiriyor. "sırt" ve "göğüs" iken "bel", "kaburga" olmuş, gerçi bunun bir önemi yok, çünkü çeviri hatası olursa olsun, bunlardan hiç biri, meni üreten yerler değil. 

5, "Artık insan, bir baksın neden yaratıldı? 

6: Atılan bir sudan yaratıldı.

7: Bu su, bel ile kaburga kemikleri arasından çıkar."

Yani 7. Ayetten öncesi böyledir. 

Bakalım gerçekten öyle midir?


Bakalım:

"Sperm, testisler de üretilir."

"Testislerde küçük bir tüp sistemi bulunmaktadır. Seminifer tübüller adı verilen bu tüpler, erkek cinsiyet hormonu olan testosteron dahil olmak üzere hormonların sperm haline dönüşmesine neden olan germ hücrelerini barındırır."


"Bir erkek cinsel aktivite için uyarıldığında, sperm meniyi oluşturmak için seminal sıvıyla karışır (seminal veziküller ve prostat bezi tarafından üretilen beyazımsı bir sıvı) Stimülasyonun (vücutta uyarıcı reaksiyon, orgazm) bir sonucu olarak, sperm üretra yoluyla penisin dışına itilir (boşalır)." (Sözcü, 12 Mart 2019.)

)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Spermin testisler de üretildiğine zaten herkes hem fikirdir.

Dr. Tepeler: "Erkeklik aslında dış cinsel organ olan penis ile tanımlansa da üreme organı testistir. Testisin asli vazifesi üreme yani döl hücrelerini (sperm) ve erkeklik hormonu (testosteron) üretmektir. Burada oluşan spermler önce epididimis denilen testisin hemen arka yüzündeki depolama ve olgunlaşma alanında birikir. Spermler epididimisten 'vas deferens' denilen taşıyıcı kanallar ile prostat içine katılır. Orgazm anında prostat, seminal vezikül ve bulboüretral bezlerden gelen sıvılarla birlikte orgazm anında meni veya ejakülat dışarı atılır."

Gerçekten, bu inan var mıdır? Varsa, kendiniz bilirsiniz.. 

Neden İnançsızım?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin