Öncelikle şunu belirtiyim bu benim ilk hikayem kusurlarım olabilir ama en aza indirmeye çalışacağım. İyi okumalar.
Sabah yüzüme vuran güneş ışıklarıyla ah tabiki de öyle bir şey olmadı. Sabahları mutlu uyanan insanlarıda hiç anlayamıyorum zaten. I Hate Everything About You şarkısına kurulu alarmımın sesi ile uyandım. Evet rock dinlemeyi hep sevmişimdir. Kendine has bi yapısı var. Neyse bugün okulun ilk günüydü. Bu yüzden biraz heyecanım vardı.
Banyoya girip her zamanki rutin işlerimi yaptım. Bugün okulun ilk günü olduğu için tabikide serbest gidicektim. Altıma dar (slim) siyah pantolonumu, üstüme atlet ve zımbalı hırkamı giyindim.
Hazırlanıp aşağı indiğimde annem, babam ve ablam kahvaltı yapıyorlarıdı. Günaydın faslı bitince tabağıma gömülüp ne var ne yok yedim.
''Beril kızım sana dememiz gereken bir şey var.'' annem bu sözleri derken bir yandanda masaya kızarmış ekmekleri koyuyordu.
''Efendim anne.''
''Aslına bakarsak senin devlet okuluna gitmeni baban da ben de istemiyorduk biliyorsun. Bu yüzden seni ablanın eski okulu olan Ata Koleji'ne kaydettirdik.''
''Nasıl ya banane ben gitmem. Hadi beni o koleje yazdırdınız neden bundan şimdi haberim oluyor?!??''
''Kızım biliyoruz o okulu seviyorsun ama sonuçta sen bir sınava hazırlanıyorsun ve o serseri okulunda eğitim sıfır. Hem zaten 1 hafta önce karar verdik yazdırmaya. Her şey bir anda geliştiği için demeye zaman bulamadık.''
''Off anne off.''
Ben bu sözleri söylerken annem ablamı yolcu ediyordu. Beni okula babam bırakıcaktı.
Bu okulu istemememin bir nedeni daha vardı aslında. DORUK..
EVET ARKADAŞLAR İLK BÖLÜM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. BİDAHAKİ BÖLÜMDE KARAKTERLERİ TANITICAĞIM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ BENİM İÇİME SİNDİ GİBİ GİBİ :D. OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ŞU GARİBANA