Bölüm -3- EYLÜL

120 19 4
                                    

Multi de Beril var.

Sınıfa girmemle kağıttan yapılmış topu kafamda yemem bir oldu. Hayır anlamıyorum burası bide kolej bizim okuldan daha beter.

Sınıfa girdigimde herkesin-kızlar başta olmak üzere- bakışlarının üstümde olduğunu fark ettim.

Hemen boş yer aramaya koyuldum neyseki bir kızın yanı boştu.

"Eğer boşsa oturabilir miyim?"
"Tabiki de" diye cevap verdi kız sesi çok tatlıydı.
Kızla konuşmaya başladık adı Eylul'müş. Ne yalan söyleyim kanım ısındı bu kıza tam kafa dengi. İzledigimiz birçok film bile aynı.

İlk dersin Fransızca olduğunu öğrendim. Bune Oxford gibi eski okulunda sadece ıngilizce vardı. Benimki de lafımı olsun bi zahmet.

Bu sene bu sınıfa yeni sadece ben gelmemişim. Bi tane de çocuk gelmiş.

Çocuğa kendisini tanıttırsın diye öğretmenimiz ayağa kaldırdı ve kendini tanıttırdı.

"Ben Aras Güney buraya Bodrum'dan babamın işi nedeniyle taşındık. Zaten geçici geldik" dedi ve yerine oturdu.

Beni görmesin diye dua ederken yanıma yaklaşıp sende yeni geldin sanırım dedi ve hafifçe gülümsedi.

"Ah evet, adım Beril. Beril Serez. Aslında biz burda oturuyorduk ama bu okula gelmiyordum. Bu kadarı yeterli sanırım" diyerek yerime oturdum.

Bu sırada sınıfta adımın olduğu uğultuları yükseldi.

İlk ders bitince sınıfın kızları yanıma tanışmaya geldi. Aslına bakarsanız iyiler ama fazla havalılar.

İçlerinden birtek sıra arkadaşım olan Eylül'e kanım ısındı.

Ve size şok haber Doruğun yanında gördüğüm kızla aynı sınıftayım. Kızın adı Derin'miş. Çok havalı bi tipe benziyor.

Eylül ile sohbet ede ede kantine indik. Bu sırada Aras,Doruk ve bir kaç tane çocuğu sohbet ederken gördüm.

Evet kankalar sizce Aras ile Doruk arasında nasıl bir bag olabilir?

Hayatımı Değiştiren SeneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin