Evet kankiler karakter tanıtımı yapıyorum. İlerleyen zamanlarda-inşallah görürüm- diğerlerinide tanıtıcağım. :))
Beril: Lise 2. sınıf öğrencisi açık kumral saçlı yeşil gözlü bir kızçe. İlkokul yıllarında Doruk ile çıkıyodu. Doruk bunu başka bir kızla aldattığı için erkeklere guvenmiyor. Bakalım yeni hayatında neler olcak .Beril için Nastya Shmakova 'yı seçtim.
Doruk:Lise 2. sınıf öğrencisi siyah koyu saçlı kahverengi gözlü oğlançe -olmadı biliyorm :D-. Çapkın birisi annesi ve abisi ile yaşıyor. Babası vefat etti. Annesi ünlü bir modacı. Başka biri ile evli şuan .Doruk içinde Vini Uehara'yı seçtim.
Derin:Suan Doruk ile çıkıyor. Sarı saçlı sarışın bir kız. Sürekli birileriyle çıkıyor. Annesi ve babası vefat etti. Ona üvey anne ve babası bakıyor. Bundan Derin'in haberi yok. Küçük yaşta vefat ettiği için evlatlık aldılar. Derin için Amanda Seyfriend'i seçtim.
Aras:Aras ile bilgi vermek istemiyorum çünkü okula yeni geldi ve pek bilgi yok. Aras için Sergio Carvajal'ı seçtim.
Eylül:Eylül ile Beril yeni okulları sayesinde çok yakın dost olacaklar. Bunu ilerleyen bolumlerdede göreceğiz. Eylül için Barbara Palvin'i seçtim.
Arkadaşlar hikayede bu kadar kişi yok tab2 daha fazla ama bir arkadaşım çok karışık oldu karakterleri belirle dedigi için yazdım . Hikaye kısa evet ama kurgusu fazla kafamda yazacak çok şey var neyse çok konustum votelemeyi unutmayın opuldunuz.