F O U R

18 1 1
                                    

„co se tak tváříš?" Řekl pobaveně a já na něj koukla „asi máš fanynky" zasměji se a nenápadně naznačím na ty holky.

On se na ně koukl a uchechtl se „nejsou pěkný" pokrčil rameny a sedl si.

nic na to neřeknu a kouknu se na mobil kolik je hodin

„v kolik máš být doma" pokrčila jsem rameny a koukala stále do mobilu „nic mi máma neřekla" odložím pak mobil a kouknu na něj.

„aha, takže máš pak čas" a kývnu hlavou „ano? A proč?"

„no že bys mohla jít pak domu a víc se učit" Usmál se
Aha to jako fakt? Já čekala, že si někam zajdeme ven a on tohle?.. koko-      Někdo mě vyřešil z přemýšlení, protože mi začal někdo volat.

„Máma" řeknu

„haló?"
M: „zlato všechno v pořádku?"
„no jo, proč se ptáš?"
M: „jen tak"
„to tak nezní, mami řekni co se děje"
M: potkala jsem tvého otce"

Celá jsem ztuhla a nemohla se nadechnout

M: „zlato jsi v pořádku?"
M: „Sewon já vím, že posloucháš a jsi v šoku, ale byla jsem s holkami na obědě a tam jsem ho potkala a pak jsme hodily řeč a ptal se na tebe a moc mu prý chyb-"

Vypla jsem to a koukala do stolu, pak jsem se zvedla a šla na záchody...Jungkook vůbec nechápal co se děje ale vypadal dost zaskočeně a nevěděl co má dělat.

„hned jsem zpátky" odejdu na dámské záchody a zamknu se tam. Sedla jsem si na sklopený záchod a začnu šíleně brečet.

Začala jsem se tahat za vlasy a bouchat nohama do země..zase se všechno vrátilo a já budu zase v prdeli!

Říkala jsem si celou dobu v hlavě a tiše brečela dál.

Pov. JK

Celou dobu jsem jen tiše sledoval Sewon a prohlížel si ji, když tom celá ztuhla a vypadala jako by se nemohla nadechnout..A měl jsem pocit, že se za chvilku i rozbrečí.

Pak se sebrala a odešla na záchod jen jsem tiše sledoval místo, kde seděla a pak jsem se ohlédl kolem jestli někdo koukal ale nikdo si toho nevšímal, až na tam ty dvě.

Proto jsem na ně koukal tak nasraně, že radši se začaly koukat jinam.

Uklidil jsem ji všechny do batohu a vzal její batoh na do ruky a šel k dámským záchodům.  Jsem opravdu rád, že záchody jsou úplně někde daleko od lidí, protože by na mě koukali dost divně.

Povzdechl jsem si a zaklepal na dveře „Sewon to jsem já Jungkook mohu dovnitř?"

Nic neřekla, tak jsem neváhal a šel prostě dovnitř..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 08, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Still with you Kde žijí příběhy. Začni objevovat