Part .5

805 22 3
                                    

"Sedni si " řeknu a ukážu na židly ...

Pov . Sophie
Sednu si poslušně . Pomalu jde ke skříňce a u toho mě sleduje jako nějakou kořist . Otevře nějaký šuplík a v něm se prohrabuje . Připomíná mi to šuplík jako u doktorky . Je to jak kartotéka . Má tam záložky s písmenama a mezi něma má složky .

Vytáhl nějakou složku . Byla celá černá . Rozdělal jí , a vytáhl z ní , hadám tak 10 papírů scvaklé sešívačkou . Složku vrátil zpátky a papír mi podal . Vzala jsem si ho . On si sedl za stůl , a z šuplíků hádám vytáhl stejnou smlouvu .

"Tady máš smlouvu , máš celý den na to si jí projít , a poznačit si co by ti vadilo , co neznáš a co by si chtěla změnit. Když to rychle projedeš , máš nějaké dotazy ? " zeptá se a opře se o židli . "Mám jeden , jak mám vědět co mi vadí nebo co mi nevadí když sem s nikým ještě nikdy nespala " celou větu jsem zašeptala , stydím se.

Udiveně se na mě koukl , vstal a stoupl si přede mě . "Chceš mi říct že si ještě nikdy s nikým neměla sex ani si nic nevyzkoušela ?" Zeptá se , vypadá docela nadšeně . "Ano promiň , máma mi vždycky říkala že se nemám za čím hnát , a že bych si měla počkat na toho správného " řeknu a odvrátím oči úplně někam jinam , hlavně ne na něj .

Chytil mi bradu prstama a zvedl mi jí , tak abych se mu koukala do očí . "Neboj se kočičko , daddy na tebe bude hodný a ze začátku jemný . Ale nezvykej si na to , daddy to má rád hodně tvrdě ...

Lepší život ? Kde žijí příběhy. Začni objevovat