Normálně bych jí donutil po každý ráně poděkovat ale nato jsem byl moc naštvanej ...
Ani to nepočítám , ale zadeček má rudý dost . Hrozně pláče , trošku mě to ničí to slyšet ale neměla utíkat . Tresty jsou tresty , s tím počítat musí . Až už se zadeček barví do modro-žluto-červené tak přestanu . Nesedne si , ale nato měla myslet když utíkala .
Sundám jí ze sebe a chci si jí na sebe posadit , ale rychle vstane a prostě jen stojí . Taky vstanu , ale když ji chci obejmout tak začne couvat . Pomaličku jdu k ní a ona jenom couvá . Narazí do zdi , jen se na mě kouká a brečí . Dám ruce kolem její hlavy a trošku víc se na ní natisknu .
"Já to musel udělat maličká , když uděláš něxo špatného nebo jsi drzá nebo dokonce porušíš pravidlo tak nadchází trest . Vím a chápu že si v tomhle celém nová , proto si tě hezky vychovám " řeknu a pohladím jí po její vlhké tvářičce .
"Zlobíš se na mě ?" Řekne mezi pláčem . "Trošku , ale můžeš být ráda že sem se docela udržel a že si v tomhle nová . Kdyby si nová nebyla ještě bych tě donutil mi vykouřit a pravděpodobně by si skončila na vodítku a nahá " řeknu . Jen z té představy mi tvrdne péro .
"Teď půjdeme pro smlouvu , a ukážeš mi všechno co sis vyznačila , všechno čemu nerozumíš , a všechno co nejsi schopná udělat " řeknu a pustím jí . Chvilku ještě u zdi stojí jak přilepená ale po pár sekundách se rozejde a jde do pokoje . Hned jí následuji .
Dojdeme do pokoje . Ohne se přes postel a podá smlouvu . Dobře už mi komplet stojí péro . No nevadí . Letmo se kouknu na ten papír a všimnu si že jen ta první stránka je z devadesáti procent žlutá . Jen se usměju nad její nevědomostí a nevinností .
"Pojď , půjdeme to spolu probrat do pracovny " řeknu a jdu . Hned mě následuje . Otevřu dveře od pracovny a ustoupím . Nechám jí vejít, zavřu za ní dveře . Sedne si do židle a trošku se přisune ke stolu . Přece jen je ta židle docela daleko od stolu . Je to tak schválně . Nechám jí.
Taky si sednu , vytáhnu si z šuplíku taky smlouvu . "Tak můžeme začít " ...
ČTEŠ
Lepší život ?
General FictionMladá sophie sheridan příjde o celý dům , život a rodinu . Co se stane když jí na ulici najde známý podnikatel matthewe espinosa ?