Pov.sophie
(Trošku to přeskočím)Člověk by neřekl jak těch 7 dní rychle uteklo . Jako každé ráno čekám na nějakou zprávu nebo nějaký třeba hovor .
"Nic , to je zvláštní . Asi se třeba stresují s letem " řeknu a sednu si na sedačku . Zapnu televezi .
"Dnes 28.9 2020 se stala tragická nehoda letu "bla bla bla" . Nikdo nepřežil ..." , říkají potom další informace .
Hnedka se rozbrečím . Jak teď budu platit nájem a všechno? Vždyť jsem teď odmaturovala . A co mi po nich zbylo ? Vlastně jen nás všech společná fotka. Řekněme že naše rodina nebyla zrovna nejbohatší.
Možná se budete ptát jakto že teda mohli letět do (vymysli si to jsem na až moc líná na to něco vymýšlet) . Mamka to dostala v práci jako dárek k narozeninám. Ale zrovna na mě to nevyšlo . Ale mě to nevadilo stejně nesnáším lítání .
Proč museli zemřít oni ? Proč né já ? Stejně bych nikomu nechyběla ...
(Přeskočíme to na konec měsíce )
Musím se vystěhovat . Dostala jsem exekuci . Vzali mi všechny peníze . Takže prostě teďka nemám kam jít . Vzala jsem si jen to nejnutnější , zbytek jim tady nechám. Vzala jsem si naší společnou fotku . Mobil prodám a s tím další zbytečný věci . Třeba mi to vydělá nějaký peníze .(Omlouvám se že tak přeskakuju ale mám psací blok takže nemám nápady . Přeskočíme o měsíc) .
Nejedla jsem už pár dní , mám hrozný hlad . Jsem unavená , bojím se usnout . Všechno mě bolí . A začíná být v noci dost velká zima . A taky začínám být nemocná .
Ten měsíc co žiju na ulici jsem ani jednou sem se nešla podívat do odpadkovýho koše . Lidi mi občas hodí nějakou minci .A taky je tady jeden pán . Chodí kolem mě každý den do práce , a pokaždý mi třeba dá 10$ a řekne mi že jsem roztomilá a taky mě pohladí po hlavičce .
Už je večer , zkusím usnout . I když je mi zima a bojím se . Tak stejně půjdu spát .
Pov. Matt
Jdu z práce a jdu kolem mé holčičky . Spinká , zvláštní nikdy jsem jí neviděl spinkat . Vždycky jsem jí večer viděl buď brečet nebo se třást protože je zima .Když spinká . Zavolám mojí ochranku . "Kevine ty jí vezmi a polož jí do auta . Ale jemně tak aby se neprobudila . A pořádně jí přikryj. Měla by tam být deka . Ty jamesi (pardón na jména jsem taky moc líná ) vezmi její věci . A dej je do kufru " zašeptám ale tak aby mě oba moc dobře slyšeli .
Oba udělají co po nich chci . Odvezu si jí domů . Tam si jí převlíknu . Řeknu jamesovi až s ní zůstane v pokoji a já mezitím zajedu na velký nákup . Řekněme že když pracujete od rána do večera tak úplně nemáte čas vařit . I když na to máte lidi . A objednáváte si jen čínu , nebo něco co do sebe rychle naházíte a můžete pracovat dál ...
ČTEŠ
Lepší život ?
General FictionMladá sophie sheridan příjde o celý dům , život a rodinu . Co se stane když jí na ulici najde známý podnikatel matthewe espinosa ?