řekne a dá mi pusinku na čelíčko a zavře dveře...
Sednu si na postel a rozhlídnu se po pokoji . Je to obyčejná bílá místnost s velkou škříní a stolem . Trošku si lehnu a opřu se polštář , začnu číst . Pak si ale uvědomím že nemám čím podtrhávat věci s kterýma mám problém . Vstala jsem a šla jsem se kouknout ke stolu . Na něm sem našla takový menší roztomilý pouzdro a v něm zvýrazňovače a tužky a propisky .
Celý jsem ho vzala a položila jsem ho vedle sebe na stoleček . Vytáhnu si z něj žlutý zvýrazňovač a potom propisku . A teď teprve začnu číst
*o 20 minut později*
Tady je tolik slov kterým nerozumím a který nechápu . Třeba análník kolík . Vždyť kolík to jsou jako kolíčky na prádlo né ? Proč by se to tam strkalo ? Nebo svorky na bradavky , tím jako myslí ty svorky na papír né ? Vždyť to se na bradavku nevleze né ? A navíc proč by to tam chtěl dávat ? Asi má divné choutky .
Zatím jsem tak v 1/3 toho celýho štosu těch papírů, zatím ty papíry vypadají jako sluníčko jak jsou celý žlutý .
Pov. Matt
Papírování je tak strašně nudná věc , ale jestli chci prachy tak musím . Vstanu a jdu ke skříňce a hledám nějaký papír . "No tak sem dement ? Kde to je ?" Né netrpím demencí že si mluvím pro sebe . Mezitím mi někdo zavolá .Zvednu to "dobrý den tady matthew espinosa " řeknu a začnu volat ...
Pov. Sophie
Potřebuju na záchod . Zvednu se , otevřu dveře a jdu je hledat . Procházím chodbou a otvírám všelijaký dveře . Příjde mi že sem jak v bludišti bez východu . Když dojdu na konec chodby tak stojím před nějakýma černýma dveřma .Jsou odemčený , chtěla bych jen říct že tady jsou otevřený každý 4 dveře , a zrovna tyhle jsou . Vstoupím do tmavé místnosti , je dost tmavá snažím se najít rožínač (taková ta věc co rožíná světla pro ty kteří neví ) . Když to najdu nemůžu uvěřit svým očím .
Co to je za místnost ? (Bdsm místnost , teď si představte 50 odstínu šedi a tu místnost) . Je tady velká červená postel , nějaký menší a větší biče , nějaký věci co vypadají jako prkýnko , provazy a nějaký pouta .(takový ty velký plácačky jestli víte ) Celá místnost je laděná do černé a červené . Jsou tady taky nějaký komody , zajíma mě co v nich je
Pov. Matt
Konečně ten hovor skončí , rozhodnu se jít skontrolovat koťátko . Otevřu dveře a vydám se směr její pokoj . Když tam dojdu všimnu si že jsou dveře pootevřené . Nevzpomínám si že bych je nechal otevřené .Otevřu dveře a všimnu si že tam nikdo není . Docela mě to vyděsí , výjdu z dveří a všimu si že na konci chodby jsou pootevřené dveře od rudé místnosti .
"Kurva " řeknu si a rychlejším krokem se tam jdu podívat ...
ČTEŠ
Lepší život ?
General FictionMladá sophie sheridan příjde o celý dům , život a rodinu . Co se stane když jí na ulici najde známý podnikatel matthewe espinosa ?