Capitolul 1

1K 27 3
                                    

-Mama, am sosit! *spun lasandu-mi geanta*
-Ashley, poti veni te rog? Eu si tatal tau vrem sa discutam ceva cu tine... *imi spune mama care statea in pragul usii*
-Da...ce s-a intamplat?
-Pai sti...noi am hotarat sa plecam intr-o croaziera si...
-Sunt de acord. *o intrerupt pe mama fara ezitare*
-Stai, stai, stai. Nu te grabi. Am decis sa te ducem intr-o tabara de vara din Ontario.
Tabara de vara? Glumesti, nu?
-Ce zici?
-Da...merge*spunand cu jumatate de gura*...dar nu ar fi mai bine sa raman acasa? Adica ma descurc singura...
-Haide Ashley...o sa vina si prietenele tale cu tine. Am vorbit si cu parintii lor si au spus ca e o idee minunate si ca fetelor o sa le placa. *imi spune tataridicandu-se de pe canapea*
Amber, Brook si Lucy...cele mai bune prietene ale mele inca de la 12 ani... Sunt cele mai nebune fete pe care le cunosc. Amber este o fire sensibila si draguta, Brook este obsedata de moda, iar Lucy...e "fata rea" si cea mai draguta rockerita pe care o cunosc.
-Dar nu inteleg...ce v-a apucat asa dintr-o data sa merg intr-o tabara?
-Este un prilej minunat sa iti faci noi priteni...
-Am prieteni.
-Ashley, uite ce e...in ultimul timp ti-ai dedicat timpul pentru a invata, si sunt de acord cu asta, dar acum e timpul sa te distrezi.
Cumva vor sa spuna ca nu ma distrez sau ce?
-Haide...o sa fie frumos. Vin si prietenele tale...
-Bine. Dar sa stiti ca fac asta doar ca sa nu ma mai bateti voi la cap.
Tata incepe sa rada, iar mama vine si ma imbratiseaza. A fost un moment ciudat, dar mi-a placut.
M-am dus in camera mea si m-am intins pe pat. Ma suna Brook:
*Convorbire telefonica*
-Hei Ashley!
-Hei Brook!
-Doamne...parintii tai au vorbit cu ai mei despre nu stiu ce tabara. Mereu mi-am dorit sa merg.
Eu sunt singura care nu vrea asta? -_-
-Cand o sa plecam? *ma intreaba aceasta foarte entuziasmata*
-Sper ca nu curand.
-Ce? Ashley tu nu te auzi ce spui?
-Am zis cu voce tare?
-Parintii tai sunt geniali ca ne-au aranjat astfel de vacanta. Doar gandeste-te...focuri de tabara, artificii, muzica, batai cu apa, iubire...DISTRACTIE...
-Mda...
-Nu te mai inteleg..
-Scuza-ma Brook, sunt doar obosita...Cred ca o sa trag un pui de somn. Vorbim mai tarziu, ok?
-Bine...
*Convorbire telefonica incheiata*
Ce e atat de special la o tabara?
.
.
Eram in pat si nu puteam sa adorm. Ma tot gandeam la vara care ma asteapta, si la vara pe care mi-am imaginat-o eu. O voce interioara imi spunea ca vara asta va fi cu totul altfel si nu o sa o uit niciodata...imi spunea sa las lucrurile sa se intample cum si cand vor ele, ca e mai bine asa....

If The Summer Stays Forever || Luke Hemmings FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum