~Capitolul 2~ If The Summer Stays Forever

649 24 0
                                    

Ziua urmatoare Amber, Brook si Lucy au venit la mine pentru a ma ajuta in pregatirea bagajelor.
-Fetelor vreau sa va spun ca sunt foarte incantata ca o sa ne petrecem toata vara impreuna, departe de parinti si griji...*spune Brook*
Ne imbratisam iar mama care bate la usa ne intrerupe momentul.
-Va deranjez...?*intreaba aceasta intrand in camera*
-Nu. Tocmai am terminat.
-V-am pregatit o mica gustare...
-Doamna Heron nu trebuia sa va deranjati. Noi acum vroiam sa plecam...
-Eu ma gandeam ca o sa ramaneti peste noapte.
Ne uitam toate 4 una la cealalta si zambim.
-Ramaneti? Va rog *facand fata de catelus plouat*
-Ok *spun fetele in cor*
-Perfect! Merg sa pregatesc cina.*ne spune mama si iese din camera*
.
.
.
Peste o jumatate de ora mama ne cheama la masa.
Dupa cina am intrat pe pagina taberei, "Camp Hi Rock!".
-Ăă...Amber...Ashley...Lucy....
-Ce s-a intamplat? *o intreb pe Brook putin ingrijorata*
-Vreti sa stiti cine va fi indrumatorul taberei?
-Cine?
-Justin Timberlake!!!!!!! Deci nu pot sa cred!
-OMG! Serios?? *spune mirata Amber*
Prietenele mele sunt asa entuziasmate, iar eu...mie mi-e indiferent. Oricum nu vreau sa merg in tabara asta. Singurul lucru care ma atrage e ca-mi voi petrece vara alaturi de prietenele mele...
-Sper sa fie baieti draguti pe acolo,spune entuziasmata Lucy.
Toate ma privesc, stiind ca mi-am adus iar aminte de Taylor...
~Taylor~ solistul celei mai cunoscute trupe rock din oras si fostul meu. Ne cunoscusem la scoala. Am avut o relatie foarte frumoasa...pana cand m-a inselat.
-O,Ashley...Trebuie sa-l uiti...E un idiot. *ma consoleaza apoi toate*
-Da,dar chiar am tinut la el si stiti asta....
-Nu te mai gandi la el. Stim ca esti tare si o sa reusesti asta.
-Va multumesc mult ca sunteti alaturi de mine.
-Si mereu vom fi....
Dupa asta am mai stat 2-3 ore si ne-am culcat, ziua urmatoare urmand sa plecam de dimineata spre Ontario.
.
.
.
.
-Sa aveti grija de voi fetelor si sa va distrati! Vacanta placuta! *ne spune mama si ne imbratiseaza*
-Si voi la fel!
-O sa imi fie dor de locul asta! *spune Lucy* O vara departe de tot ce inseamna Boston!
Si am plecat. Este un drum lung de aproximativ 9 ore. Autocarul este plin. Toate ne-am asezat pe ultima bancheta. Fetele abea asteapta sa ajunga sa-l vada pe Timberlake.
.
.
Dupa aproape 4 ore de mers am facut in sfarsit un scurt popas de 10 minute. Ne-am luat ceva de mancat de la un magazin si apoi am plecat.

In autocar era liniste. Fetele dormeau. Din cauza obosilii am adormit si eu.
.
.
-Fetelor!!! Am ajuns! Treziti-va!! *spune Brook incantata*
-Serios? *zic Amber si Lucy*
Intr-adevar, am ajuns. O parcare cu cateva masini, multi adolescenti si multe cabane, o cantina uriasa, un lac superb, niste barci si o padure langa...asta se presupune ca e asa numita tabara "Camp Hi Rock!" unde trebuie sa imi petrec toata vara. Am coborat din autocar impreuna cu fetele si ne-am indreptat spre multimea de oameni adunata in jurul unui barbat...
-Amber uite-l pe Justin!! *spune Lucy*
Ne apropriem de acesta si incepe sa ne vorbeasca:
-Dupa cum stiti eu sunt Justin Timberlake si va urez un bun venit in acest loc superb din Ontario, adica Camp Hi Rock! Vara aceasta o sa ne-o petrecem aici impreuna. Vom avea parte de multe surprize, concursuri, jocuri! Asadar ...ne vedem diseara la cantina pentru prima surpriza din aceasta vara.
-Doamne abea astept! *spune Brook*
Am mers la cabana si ne-am instalat si apoi ne-am grabit spre cantina.

If The Summer Stays Forever || Luke Hemmings FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum