~Ziua urmatoare ~
Astazi urmeaza sa vina 5SOS aia...Brook, Amber si Lucy sunt foarte emotionate de pe-acum. De dimineata sunt cu capul in nori si dezordonate. Afara se monteaza o scena pentru diseara unde baietii astia vor concerta.
~
~
~
~
-Lucy, Amber!!!!!! Vin!!!! Uita-i!!!!! Aaaa!!!! *tipa Brook printre multimea din fata noastra*
-Doamne Lucy! Linisteste-te! Oricum o sa ne pierdem toata vara cu ei...*spun si imi pun bratele in san*
-Tipic Ashley...
-Ma duc in camera!
-Nu Ashley! Stai, te rog.
-Imi pierd timpul degeaba.
-Iti pierzi timpul cand stai cu noi? Huh?
-Imi pierd timpul cand ii astept pe ei.Nu e de ajuns ca o sa imi petrec toata vara cu ei? E prima oara cand vreau ca vara sa se termine cat mai repede.
~
Afara era foarte cald. Stateam intinsa pe pat si ma plictiseam. Dintr-o data, Brook, Amber si Lucy intra in camera razand.-Deja v-ati plictisit de ei, nu?
-Sunt asa de treaba baietii Ashley...
-Nici nu iti dai seama.
-Si sunt mai inalti in realitate.
-Cui ii pasa? -_-
-Oh Ashley....ai sa vezi ca pana la sfarsitul verii o sa iti placa de ei.
-Nu ai sa vezi asta...
-Sunt minunati. Si tu nici macar nu ai ascultat vreo melodie de la ei ca sa vezi cat sunt de talentati.
-Si nici nu am sa fac.
-Vrei nu vrei, diseara numai 5SOS se va auzi in toata tabara. O sa tina un mic concert...
-Ghinionul meu...
-Haide Ashley, o sa fie super. De la prima melodie o sa te indragostesti de ei.Cineva bate la usa si rupe sirul discursurilor facute de Amber, Brook si Lucy.
-Hey! Va deranjam?
In acea clipa cred ca mi se taiase respiratia. Un baiat blond, unul saten, altul brunet si altul cu parul rosu au intrat in camerele noastre. Erau EI. 5SOS aia. -_-
-Nu...nici gand. Intrati. *raspunde Lucy indreptandu-se spre ei*
-Ne intrebam daca puteti sa ne prezentati putin tabara. *spune baiatul brunet putin rusinat*
-Desigur. *raspunde Brook fara ezitare *
-Ok. Pai...cand vreti si aveti timp...sa veniti la noi. Stam chiar langa voi.
-Venim acum!Cred ca o sa ma dau cu capul de pereti. Chiar asa era. Cabana gigantica lipita de a noastra era a lor.
Ne indreptam spre usa ca sa iesim afara. Fetele pareau foarte entuziasmate si fericite. Ma bucur pentru ele, dar eu...eram foarte plictisita si ei nu mi se pareau o companie placuta. Faceam asta pentru ele...stiu cat de mult inseamna pentru ele trupa asta...baietii astia.-Si...cum va numiti? *ne intreaba tipul roscat*
-Eu sunt Amber, iar ele sunt Lucy, Brook si Ashley.
-Aam...banuiesc ca deja stiti cum ne numim noi...*spune tipul blond uitandu-se la mine*Ajunsesem in fata cantinei. Amber, Lucy si Brook au intrat cu baietii inauntru. Eu m-am asezat pe o banca la umbra. Era o caldura ingrozitoare chiar daca era abea inceputul verii, iar eu aveam o pereche de skinny jeans si un tricou negru cu Nirvana. Muream de cald. Privelistea din fata mea era una superba... Padurea, plina de plopi si doi-trei brazi, se reflecta in lacul incalzit de razele soarelui.
Era liniste, cand deodata se aud niste rasate si tipete care veneau dinspre cantina. Ma intorc si observ o multime de fete in jurul baietilor si pe Amber, Brook si Lucy venind spre mine.
-Ce s-a intamplat? *le intreb putin ingrijorata*
-Fane... *spune Lucy nepasatoare*Dupa cateva minute in care baietii au facut poze au venit si s-au asezat langa noi. Radeau si discutau cu fetele. Eu stateam intr-un colt si nu ziceam nimic. Eram ganditoare. Ma jucam cu parul si nici nu am observat cand ceilalti au plecat. Erau pe alee si se indreptau spre cabana. Puteam sa ma grabeac sa ii ajung, dar am preferat sa raman in urma.
Am grabit pasul si am ajuns odata cu ei in fata cabanei. Tipul blond ne intrebase daca vom veni la concertul de diseara, iar fetele au dat aprobator din cap.
CITEȘTI
If The Summer Stays Forever || Luke Hemmings FanFic
FanfictionUrmareste trailerul creat special pentru tine: https://m.youtube.com/watch?v=7gUK30KhsRM