Κεφάλαιο 2⁰:Η αρχή μια νέας ζωής.

70 1 0
                                    

Ήμουν σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, παντού αποτρόπαια πλάσματα να με κοιτούν και μια φωνή να φωνάζει.Δεν έβγαζα τι έλεγε. Νομίζω έλεγε:

"Katherine, Katherine ξυπνά"

Και τότε άρχισα να ανοίγω αργά τα κοιμισμένα μάτια μου.

"Katherine ξυπνά φτάσαμε στο Hogwarts"

"Τι? Κιόλας!?!?"

"Ναι βρε υπναρού πάμε πρέπει να αλλάξουμε και ρούχα"

"Ναι έρχομαι"

[...]

Μπήκαμε στην μεγάλη αίθουσα.Ολοι με κοιτούσαν, μακάρι να ήξερα τι σκέφτονταν,αν είχαν είδη σχηματίσει γνώμη για εμένα??Και αν δεν με έβρισκαν αρκετά ελκυστική για να με κάνουν παρέα?! Βλέπεται πόσο ελκυστικό μπορεί να είναι ένα κλασσικό κορίτσι με μαύρα ανακατα μαλλιά και πράσινα μάτια?
Κάποια στιγμή δεν άντεξα και ρώτησα τον Draco γιατί με κοιτάνε όλοι.

"Σε κοιτάνε γιατί είσαι μαζί μου"
"Και?"
"Βλέπεις δεν είμαι και ο πιο αγαπητός στο Hogwarts"

Ήξερα ότι ο Draco είναι κάπως παράξενος αλλά δεν θα τον έλεγα και αντιπαθή.Μια γυναικεία φωνή διέκοψε τις σκέψεις μου.

"Καλώς Ήρθατε σε άλλη μια χρονιά στο Hogwarts"

Γύρισα απωριμένη προς τον Draco και τον ρώτησα:

"Ποια είναι αυτή?"
"Είναι μια από της αρχή μάγισσες του Hogwarts η Minerva Mg'connagal"

"Σήμερα εκτός από τους πρωτοετείς μαθητές θα έχουμε και δύο καινουργιους μαθήτες που θα πάνε κατευθείαν στην 5⁰ χρόνια. Καλωσοριστε την Katherine Snape!"

Μόλις άκουσα το όνομα μου πανικοβλήθηκα αλλά ένιωσα ένα σκουντιμα στον ώμο.
Ήταν ο Draco.

"Σήκω πάνω"

Αμέσως σηκώθηκα.

"Και τον Mattheo Riddle"

Είπε η Mg'connagal με τρομαγμένη φωνή και όλοι γύρισαν προς τον μαθητή.Ημουν περίεργη οπότε γύρισα και εγώ.Με το που γύρισα αντίκρισα το αγόρι του τρένου και αμέσως γυρισα μπροστά αλλά αυτός συνέχιζε να με κοιτάει.

"Katherine Snape!Ανέβα σε παρακαλώ" είπε η Mg'connagal
"Κάθισε κάτω από το καπέλο"

"Ενδιαφέρον...μια Snape στο Hogwarts παρόλα αυτά θα τα πήγαινες καλα στο Gryffindor....
Καλύτερα να είναι.... SLYTHERIN!!!

Ένιωσα μια βαθιά ανακούφιση και έκατσα στο τραπέζι μου.

[...]

"Μπορειται να δειπνισετε τώρα"

Κατευθείαν άρχισα να ψάχνω τι να φάω μέχρι που άκουσα κάποιον να μου λέει:

"Το κοριτσι του τρένου?σωστά?"

Και κοκκινησα ολόκληρη.

One girl for twoNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ