Μετά από ότι έγινε ένιωθα άσχημα για τον Ron αλλά ήταν το σωστό, όσες τύψεις και να έχω δεν το μετανιώνω. Τέλος πάντων μετά από ότι έγινε πήγα στο slytherin common room.Eίδα όλα τα παιδιά μαζεμένα.
"Εππ τι κάνετε εδώ?"
"Θα παίξουμε θάρρος ή αλήθεια μήπως σε ενδιαφέρει?"
"Ευχαριστώ για την πρόσκληση Pansy αλλά δεν έχω καθόλου όρεξη"
"Έλα θα περάσουμε ωραία"
Φυσικά ο λόγος που δεν ήθελα να παίξω ήταν επειδή ήταν εκεί ο Draco,μετά τον τσακωμό μας τα πράγματα ήταν λίγο περίεργα μεταξύ μας.
"Καλά..."
"Ωραία αρχίζω!Λοιπόν Katherine ποιός ήταν η πρώτη σου φορά? Αν δεν μας πεις θα πρέπει να αφαιρέσεις ένα ρούχο."
"Μην σας μπούνε ιδέες εντάξει?Θυμάστε τον ξάδερφο του Draco?"
"Με τον Fellippe?!?!?!"
"Γιατί ξαφνιάζεσαι αφού το ήξερες ότι με γλυκοκοίταζε. Σειρά μου! Mattheo σου αρέσει η Pansy??"
"εμμμ οχι πως σου πέρασε αυτή η ιδέα απο το μυαλό"
"Ευτυχώς που δεν είναι εδώ ο Blaise"(που τα έχουν)
"Σειρά σου Mattheo"
"Katherine θαρρος ή αλήθεια?"
"Θάρρος!"
"Έχεις το θάρρος να με φιλήσεις"
Με το που το άκουσε ο Draco έκανε αυτή την γνωστή γκριμάτσα δυσαρέσκειας.
Σηκωνόμαστε και οι δύο.Ερχόταν όλο και πιο κοντά, όταν έβγαλα την μπλούζα.
"Τι κάνεις?"
"Μόνο στα όνειρα σου θα παίξει φιλάκι μεταξύ μας Riddle"
Είχε μείνει άναυδος και με κοίταγε με ένα σατανικό χαμόγελο.
[...]
Κάποια στιγμή κάπου στις 2:00 το λίξαμε το παρεάκι. Πήγαινα αρκετά νισταγμένη στο δωμάτιο μου χωρίς μπλούζα ακόμα από το παιχνίδι.
Μπαίνοντας βλέπω τον Draco να περιμένει όρθιος.
"Draco τι φάση?"
"ααα..εμμ.συγγνώμη...βάλε μια μπλούζα!"
"Δεν είναι η πρώτη φορά που με βλέπεις χωρίς μπλούζα χαλάρωσε"
"Ήρθα να σου μιλήσω για τον Riddle. Toν γουστάρεις???"
"Γιατί ρωτάς?"
"Γιατί έτσι!"Και έρχεται όλο και πιο κοντά.
"Δεν το δέχομαι ως απάντηση να ξέρεις"του λέω και πάω να μπω στο μπάνιο αλλά με τραβάει από τον καρπό και με κολλάει στον τοίχο.
"Απλά λέγε!"
"Άσε με πονάς"Με πόναγε τόσο πολύ που έτρεξε ένα δάκρυ στο μάγουλο μου.
Με το που το είδε λύγισε και με άφησε.
"Συγγνώμη δεν-"
"ΈΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ ΤΩΡΑ!!!"Του φώναζα κλαίγοντας με λυγμούς όχι για τα σημάδια στα χέρια,ποιος χέστηκε αλλά γιατί με απογοήτευσε δεν είναι ο Draco που ήξερα.
Έσκυψε το κεφάλι του και βγήκε έξω καθώς είχε καταλάβει την μαλακία που είχε κάνει.
Με το που έφυγε έπεσα στο κρεβάτι και άρχισα να κλαίω όσο πιο δυνατά μπορούσα λες και τα έβγαζα όλα από μέσα μου. Μέχρι που μπήκε μέσα η Pansy και της εξήγησα τα χάλια μου.
YOU ARE READING
One girl for two
Science FictionΤο όνομα της ηρωίδας είναι Katherine Snape η κόρη του καθηγητή των φίλτρων στο Hogwarts.Μεγαλωσε μαζί με τον Draco Malfoy και είναι κολλητή μέχρι σήμερα.Φετος στο Hogwarts η Katherine δεν θα είναι η μόνη καινούργια μαθήτρια αλλά και ένα αγόρι που έχ...