Χτύπησε το κουδούνι. Βγήκα από την τάξη εκνευρισμένη, πράγμα που αμέσως κατάλαβε ο Draco.
"Τι τρέχει με εσένα?"
"Ο πατέρας μου είναι πολύ υστερικός"
"Χαχαχα ξέρω κάτι που θα σου φτιάξει την διάθεση"
"Τι?"
"Βλέπεις αυτόν τον καημένο κοκκινομάλλη εκεί πέρα?Αυτός είναι ένας Weasley άμα θες μπορούμε να σπάσουμε πλάκα μαζί του και τους άλλους δύο αξιολυπητους φίλους του την Granger και τον Potter"
"Draco τι λες?!?!"
"Τι?Δεν αξίζουν τίποτα"
Τον κοίταξα στα μάτια για να δω αν έκανε πλάκα αλλά όχι εννοούσε αυτά τα απαίσια πράγματα που έλεγε.Εκεινη την στιγμή κατάλαβα γιατί δεν τον συμπαθούσε κάνεις στο σχολείο.
"Ξέρεις κάτι Draco?Όχι μόνο δεν θα σπάσω πλάκα μαζί τους αλλά θα του μιλήσω κιόλας και αν θες να ξέρεις ο Ron είναι ένα υπέροχο και γοητευτικό παιδί"
"Μπα?!?Και που το ξέρεις εσύ?"
"Δουλέψαμε μαζί στην τάξη"
"Κάτσε δεν δούλεψες με τον Mattheo?!"
"Όχι δεν ειθελε"
"Θα τα πούμε μετά Katherine"
Μου αναστατωμένα δίνοντας μου ένα γρήγορο φιλί στο μάγουλο. Πράγμα που φάνηκε περίεργο.Πλησίασα κοντά στον Ron και τους φίλους του.
"Γεια σου Ron"
"Katherine?!Γεια!"
"Γεια είμαι η Katherine Snape"
Είπα δίνοντας το χέρι μου στον Harry και στην Hermione.
"Γεια είμαι ο Harry-"
"Potter! Όλοι σε ξέρουμε"
"Χαχαχα"
Η Hermione αντιθετα ήταν πολύ διστακτική μαζί μου ίσως έφταιγε που με συμπαθούσε ο Ron αρκετά.
"Και εσύ είσαι η Hermione Granger σωστά?"
"Ναι αλλά θα σε παρακαλούσα να μείνεις μακριά δεν χρειαζόμαστε μια Snape κοντά μας"
Σοκαρισμένη την κοίταγα με ανοιχτό το στόμα.
"Καλύτερα να φύγω, θα σας δω μετά"
"Katherine"
Μου φώναξε ο Ron και πλησίασε για να μην μας ακούν.
"Λυπάμαι για την Hermione"
"Δεν πειράζει καταλαβαίνω ο πατέρας μου δεν έχει και την καλύτερη φήμη,τα λέμε"
Του είπα και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο. Έμεινε άναυδος,νόμιζε ότι δεν το είδα όταν χαμογέλασε και ακούμπησε το μάγουλο του. Ήταν τόσο γλυκός που με προβλημάτισε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
One girl for two
Ficção CientíficaΤο όνομα της ηρωίδας είναι Katherine Snape η κόρη του καθηγητή των φίλτρων στο Hogwarts.Μεγαλωσε μαζί με τον Draco Malfoy και είναι κολλητή μέχρι σήμερα.Φετος στο Hogwarts η Katherine δεν θα είναι η μόνη καινούργια μαθήτρια αλλά και ένα αγόρι που έχ...