Chapter 2

192 7 3
                                    

'Zit m'n haar wel goed?'

'Ja Jink.. Dont worry! Stresskip!'

Ik, Moska en Vera lopen de bakkerij binnen. De jongens en Harry zitten al aan een tafeltje.

'Goeiemorgen!'

Ik schenk Harry een glimlach en ga naast Vera en Moska zitten.

'Dus wat staat er op het schema?'

vraagt Vera aan een blonde jongen, hij heeft blauwe ogen en op zijn naamplaatje staat Niall.

'Ik zal me even voorstellen'

Een getinte jongen met zwart haar staat op om een hand te geven.

'Zayn'

Ik schud zijn hand

'Jinke, en dit zijn Vera en Moska!'

Eindelijk begin ik me wat te relaxen. Ik sta op om ook de andere jongens een hand te geven.

'Nice to meet you!'

Ik kijk naar Vera wanneer ze zwijmelend naar Niall zit te kijken. Hmm, perfect koppel! Ik ga weer zitten en wacht totdat Harry weer begint te praten.

'Goed dames, er is veel te doen vandaag dus lets go!'

Harry kijkt me wat cheecky aan en ik voel mezelf blozen. Wat is hij van plan?! Vera is druk bezig met een taart en roept me. 'Wat is er?' Vraag ik, terwijl ik naar de heerlijke taart kijk.

'Wil jij de chocola pakken?' Vraagt ze. 'Ja is goed..'

Ik weet niet eens waar de wc is dut dit word een hele zoektocht. Ik kijk in alle laatjes en kastjes, 'Jonge waar licht dat spul!' Scheld ik in mezelf. Opeens voel ik twee warme handen op mijn schouders. 'Wat zoek je?' Zegt Harry, met z'n husky stem. 'Eh de chocola..' Harry trekt me omhoog en rent met mij de keuken in. Wat gigantisch! Giga Bakken met onwijs veel snoep smeekt me om opgegeten te worden. 'Wauww! Wat mega!' Zeg ik ongelovig. 'Ai, die chocola ehh..' Harry wijst met zijn vinger helemaal bovenin de kast. 'Wat nu?' Vraag ik. 'Ik heb wel een idee.' Zegt Harry.

Uit het niets tilt hij me op en word ik op zijn schouder gezet.

The Bakery Boys - 1D FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu