4.bölüm:VAZGEÇİŞ

25 5 0
                                    

Seni sevdim hem de senin için ölmekten vazgeçecek kadar sevdim..

Gökayla bir banka oturduk.
"Öhm..evet Gökay seni bekliyorum, bir açıklama yapmıyacak mısın?"diyerek uzun bir konuşmayı başlatan taraf oldum
"Eftelya bak ne diyeceğimi bilmiyorum ama ben seni uzun zamandır seviyorum belki yaptığım şerefsizlik ama seviyorum işte bu kalbime laf geçiremiyorum olmuyor.."
"Bak Gökay sen de bil-"diyecektim ki lafımı böldü
"Biliyorum Eftelya Allah kahretsin ki biliyorum Ege'yi sevdiğini, senden uzak durup unutmaya çalıştım ama olmuyor işte senden vazgeçemiyorum"dedi.
"Gökay benim yapabileceğim bir şey yok ben Ege Hazardan vazgeçemem o beni sevmiyor olabilir ama ben yaşadığım sürece onu seveceğim biliyorum bunları duymak sana acı veriyor ama maalesef hayatın kuralı bu bazı şeyleri acı çekerek öğreneceksin"onu böyle üzmek istemezdim ama benden vazgeçmesi lazımdı ben Ege Hazar'ı aklımdan çıkaramazken Gökay'ı sevebileceğimi hiç düşünmüyorum.
"Eftelya söyle bana onda olup bende olmayan şey ne o şerefsiz seni sevmiyor işte görmüyor seni,ben seni deli gibi severken o seni umursamıyor bile"gözlerinde yaşlar birekerek kalbime bıçak saplayan bu sözleri söyledi.
Ona cevap vermeden banktan ağlayarak kalkıp arkama bakmadan koştum nereye koştuğum hakkında hiçbir fikrim yoktu sadece koşuyordum sanki koşunca dertlerim peşimden gelmeyecek gibi...

Nefesimi tükenene kadar koştum nefes alamayınca durdum ve kaldırıma oturdum başımı dizlerimin arasına koyup ağlamaya başladım..Ne kadar süre ağladım bilmiyorum ama ağlamam bir çocuğun
"Abla peçete ister misin? iki liraya" demesiyle son buldu.Burnumu çekerek
"Ver bakalım bir peçete"dedim.
"Abla bence ağlama gözyaşların akmasın kim olursa olsun değmez "diyerek bir paket peçete çıkarıp bana uzattı.Gülümseyerek paketi elinden aldım
"Ya o kişi senin hayatın olmuşsa ve onu bir an bile aklından çıkaramıyorsan"dedim ben de ona.
"Söyledim işte abla kim olursa olsun değmez ben ölecektim ama biri için yaşamayı göze aldım ama şimdi onsuz hayatta devam ediyorum o beni bıraktı ve işte değmedi"dedi.Demek ki o da çok yara almış hem de en sevdiği tarafından..
"Müsadenle abla ben kaçar"deyip gülümseyerek yanımdan ayrıldı.

Haklıydı galiba gerçekten kimse için değmezdi  Ege Hazar'ı unutup hayatıma bakmam lazımdı ama bunu nasıl başaracağımı bile bilmiyordum..

Sizce Eftelya Ege Hazar'ı unutup hayatına devam edebilecek mi?

Ege Hazar mı yoksa Gökay mı?

KALPSİZ PRENS | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin