Yeni bir bölümle karşınızdayım keyifli okumalar;) medyadaki şarkıyla beraber okursanız daha iyi olur;)
Sen sanıyorsun ki ben nefes alıyorum bilmiyorsun ki sensiz aldığım her nefeste zehirleniyorum..
Üç gün evet tamı tamına üç gündür Ege Hazar'a yazmıyorum o kadar zor ki nefes alamıyorum sanki,ama dayanmam lazımdı onu unutup yeni bir sayfaya adım atmak için..
Kulaklıkla şarkı dinleyip okula doğru yürüyordum. Düşüncelere dalmışken birden birine çarptım başımı kaldırıp baktığımda karşımda Ege Hazar'ı görmeyi hiç beklemiyordum gözleri şişmişti ve alkol kokuyordu aniden bağırarak
"Neden yaptın lan neden olmuyor işte unutmaya çalışıyorum olmuyor"dedi. şaşkınlık içindeydim ne diyordu bu
"Hazar ne diyorsun sen kendinde misin?"koluna dokunarak bu sözleri söyledim.
"Dokunma bana"deyip kendini uzaklaştırdı benden.
O kadar mı nefret ediyordu benden
"Anlamıyorum Hazar neden bana böyle davranıyorsun anlamıyorum" artık bir açıklama yapması lazımdı.
Kahkaha attı ve "anlamıyorsun" kaşını kaldırıp işaret parmağıyla beni gösterirken "sen anlamıyorsun,yapma be her şeyin sorumlusu sen iken gelip karşımda anlamıyorum diyorsun" kafam allak bullak olmuştu neyin sorumlusuydum ki asıl o ortada hiçbir neden yokken benden ayrılmıştı şimdi de gelip böyle diyordu.
"Hazar sen ortada bir sebep yokken benden ayrıldın"dedim ona.
"Ortada bir sebep yokken mi? tamam öyle olsun"deyip arkasına bakmadan ilerledi.Benden ayrılmasının bir nedeni mi vardı yoktu ki mutluyduk beraber işte ama o birden bire benden ayrılmıştı~3 yıl önce~
"Hazaaar baksana buna çok tatlı"dedim sokakta gördüğüm kediyi sevmek için eğilirken.Hazar bana ve kediye bakıp gülümsedi sonra cebinden telefonunu çıkarıp benim ve kedinin resmini çekti
"Bu gece bu reme bakıp uykuya dalarım artık"dediği şeyle gülümsedim.Telefon ekranına bir arama düştü aramayı cevaplayıp"efendim"dedi karşındaki kişiyi dinleyip "tamam hemen geliyorum "dedi sonra bana bakarak"Seni eve bırakayım acil bir işim çıktı"dedi.Bir şey demeden sadece kafamı salladım tamam anlamında.
Hazar beni eve bırakıp gitti acaba ne için apar topar gitmişti.Kafamı böyle sorularla meşgul etmek istemediğim için üzerimi değiştirip uyumaya karar verirdim.
Çalan kapıyla uykumdan uyandım saate baktığımda uzun zamandır uyuduğumu anladım kapıyı açtığımda Ege Hazar'ı gördüm kolunu duvara yaslamış ayakta dikiliyordu " girsene içeri"dedim.
Uzun gözlerime baktı..
"Hayır,sadece bir şey deyip gidecem"kaşlarımı çatarak onu baktım.
"Ben artık istemiyorum yani bu ilişkiyi sürdürmek istemiyorum"duyduklarım gerçek miydi
"Hazar n-ne diyorsun?"şaka yapıyordu kesin
"Duydun"deyip arkasını dönerek gitti.. gitmişti.~şimdiki zaman~
Onu unutmaya çalışırken yine karşıma çıkıp tüm planımı alt üst etti hayatımı alt üst ettiği gibi.Okula gidemeyeceğime karar verip tekrar evime doğru yürüdüm evde tek kalıyordum annem beş yıl önce vefat etmişti babam ise işleri için iki haftalığına yurt dışına çıkmıştı bu dünyada bana hep destek olan her şeyimi bilen hep yanımda olan bir insan oldu babam.Hazarla ilişkimize hiçbir zaman sıcak bakmamıştı ama mutluluğum için sesini çıkarmıyordu.
Nihayet eve vardım üzerimi değiştirdikten sonra telefonumu elime alıp kendimi yatağın üstüne attım.
Hazarla olan son mesajlarımızı okumaya başladım böyle yaparak onu unutamam biliyorum ama olmuyor işte.Hazar'ın çevrimiçi olduğunu gördüğümde kalbim hızla atmaya başladı,acaba kime yazıyordu?542******: Bakıyorum da çevrimiçisin.
KALPSİZ PRENSİM❤️:Yine mi sen? bana yazmaktan vazgeçtiğini düşünmüştüm
542******: Çalıştım ama olmadı işte ~bu mesaj silindi~
542******: yanlış düşünmüşsün o zaman vazgeçer miyim beeenn
KALPSİZ PRENSİM❤️:umrumda değilsin
542******:biliyorum.
KALPSİZ PRENSİM❤️:tamam
542******:tamam
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler?
Ege Hazar'ın Eftelya'dan ayrılmasının sebebi ne sizce ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPSİZ PRENS | Yarı Texting
Teen Fiction542******:Yine akşam,yine ağlayan ben ve yine benden başka herkese gülen sen kalpsiz prensim