Sevmek vazgeçmek mi demektir?..
Ne yapacağımı bilmiyordum Ege Hazar'ı affetmek istiyordum ama bana çektirdikleri,bana güvenemeyişi aklıma gelince vazgeçiyordum ben Ege Hazar'ı acı çekerek sevdim hep acı çektim sırf o bana güvenmedi diye.Ben ona bir daha nasıl güvenebilirim bilmiyorum belki de bir olay olduğunu tekrar bana inanmaz ve beni bırakır belki de biz artık Ege Hazarla imkansızız.Çalan kapının ziliyle kendime geldim düşüncelere dalmıştım.Kapıyı açtığımda karşımda Gökay'ı gördüm.Göz altları şişip morarmıştı ve çok pis alkol kokuyordu.
"Sen hangi yüzle buraya gelirsin?Yaptıkların yetmedi mi daha ne yapmak istiyorsun?"bağırarak büyük bir nefretle söyledim bunları.
"Eftelya bak lütfen beni dinle lütfen?"diyerek kolumu tutmaya çalıştı.
"Bırak kolumu"diye bağırarak iki adım ondan uzaklaştım.
"Lütfen beni dinle Eftelya ben seni seviyordum hem de 2 yıl boyunca sevdim ama sonra Egeyle sevgili oldun gözümün önünde birbirinizi seviyordunuz sen ona deliler gibi aşıktın ve ben çok çaresizdim ne yapacağımı bilmiyordum katlanamıyordum bu göğsümdeki acıya sonra aklıma bir plan geldi bu planın sonunda bana geleceğini zanetmiştim beni seveceğini ama olmadı Eftelya ben sana daha fazla zarar verdim özür dilerim"
Anlattıklarından sonra gözlerine boş boş baktım ve
"Sevmek bu değil Gökay sevmek sevdiğine zarar vermek değildir seninki takıntı hem de iki yıldır süren bir takıntı"
Güldü sadece boş boş güldü.
"Hıh benim sevgim takıntı ha bak Eftelya ne diyorsan de bana ama sevgime laf etme"diyip yaklaşmaya başladı bir adım geriye giderken Ege Hazar geldi
"Lan sen hâla burda ne arıyorsun ben sana Eftelya'dan uzak duracaksın demedim mi"deyip Gökay'ın yakasına yapıştı
"Sadece kendimi ifade edip sohbet etmeye gelmiştim"dedi Gökay gülümseyerek.
"Neyini ifade edeceksin lan neyine bir de gülüyor sikik herif şimdi siktir git burdan yoksa elimden bir kaza çıkacak"deyip Gökay'ı savurdu Ege Hazar.Gökay sadece bize bakıp gülümseyerek uzaklaştı burdan.
"Geç içeri konuşalım"deyince Ege Hazar'ın yüzüne baktım ve
"Neyi konuşacaz seninle konuşacak bir şeyimiz kalmadı bence" dedim
"Bak Eftelya zaten sinirlerim tepemde sakin sakin konuşalım sonra da sen istemezsen siktirip giderim" dedi.Başımı salayarak "tamam"dedim.Birlikte içeri geçtik ve oturduk ortam bir anda sessizleşmişti Ege Hazar farkedince öksürdü ve konuşmaya başladı."Eftelya haklısın bana ne demekte haklısın ama ben seni o kadar delice severken ve en yakın arkadaşımdan canımdan can bildiğim dostumdan o şeyleri duyunca ne yapacağımı bilemedim seninle konuşmak bile istemedim dinlemedim seni biliyorum suçluyum ama sen bu eşşek herifi affetsen olmaz mı?" Yüzüne uzun uzun baktım bir kere bile olayı benden dinlemeye çalışmamıştı ama biraz düşününce de ona da hak veriyordum çünkü en yakın dostum gelse bana bunları dese belki ben de inanırdım ama yine de giderdim Ege Hazar'dan da dinlerdim.Ne yapacağımı hiç bilmiyorum.Kısa bir bölüm oldu ama uzun aradan sonra yine sizinleyim okuldan dolayı kitabıma devam edemedim ama okul bittiğine göre kaldığımız yerden son süratle devammm.
Sizce Eftelya Ege Hazar'ı affedecek mi?
Sizce Gökay mı hakklı yoksa Eftelya mı,?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPSİZ PRENS | Yarı Texting
Teen Fiction542******:Yine akşam,yine ağlayan ben ve yine benden başka herkese gülen sen kalpsiz prensim