1. Heeseung
/Przytuli cię i będzie chciał pomasować po brzuchu./ - Powiedz, jeśli za mocno cię dotknę. Dobrze? - Szepnął, a ty zarumieniłaś się z tego jaki był słodki.
2. Jay
/Przyjdzie do ciebie i będzie rozpieszczał cię. Kupi co tylko ze chcesz i będzie próbował, byś mniej cierpiała./
3. Jake
/Biedny chłopak, zdecydowanie nie wie co robi się, gdy jesteś niedysponowana, więc jedyne co mógł zrobić to zaoferować swoje ramie do wy przytulania./ - Możesz przytulać się ile tylko chcesz. - Uśmiechnięty brunet posłał ci oczko, a ty tylko szybko ucałowaś jego policzek i położyłaś głowe na jego ramieniu.
4. Sunghoon
/Powiedziałaś mu od razu, a on zrobił duże oczy, po czym od razu zaczął traktować jak księżniczkę, która według niego, nie umiała nic zrobić./ - Powiedz mi co chcesz, a ja to zrobię od razy, dobrze słodka? - Spojrzał w twoje oczy skruszony.
5.Sunoo
/Sunoo myślał, że dziewczyny podczas okresu są zabójcze, ale tylko gdy się dowiedział, że masz swoje dni, nie przyszedł do ciebie. Jedynie pisał do ciebie jak się czujesz i czy już jest koniec twojej katorgi./
6. Jungwon
/Chłopak od razy wpisał do Internetu hasło 'Co zrobić, gdy dziewczyna ma okres.' Wyczytał wszystko co było i już po godzinie był u ciebie z siatka pełna słodyczy i ogrzewaczy na brzuch.
7. Ni-ki
/On sam się zorientował, że masz miesiączkę, więc wieczorem przyszedł do ciebie i nie wiele się odzywając położył się obok ciebie i jedynie co zrobił to leżął. W końcu odezwał się do ciebie./ - Wiem, że masz... No wiesz co. Mogę coś zrobić dla ciebie? - Zupełnie zakłopotany i zarumieniony spojrzał na ciebie.
CZYTASZ
one sHOT!y z ENHYPEN - Reakcje
Novela Juvenilkrotkie historyjki, reakcje z czlonkami koreanskiej grupy kpopowej - enhypen.