33. Kiedy zaśniesz przy nim.

999 27 6
                                    

1. Heeseung

/Uśmiechnie się i mocniej przytuli się do ciebie, po czym przykryje was kocykiem i tak samo jak ty pójdzie spać.

2. Jay

/Jechaliście taksówką, więc widząc, że zasnęłaś na jego ramieniu, ucałuje twoje czoło i obejmie./

3. Jake

/Szeroko uśmiechnie się i przykryje cię kocykiem, ściszając film./ - Jesteś taka urocza. - szepnie całując twoje policzki.

4. Sunghoon

/Jechaliście pociągiem, kiedy Sunghoon mówił do ciebie o czym ważnym, ale kiedy zorientował się, że nie odpowiadasz, spojrzy na ciebie i westchnie./ - Czy ty zawsze musisz usnąć, kiedy do ciebie mówię? - Pokręci głową, ale położy twoja głowę na jego ramieniu. Pokręcił głową delikatnie uśmiechając się.

5. Sunoo

/Wszedł do pokoju i zobaczył ciebie wtuloną w poduszkę. Zrobi uroczą minę i z uśmiechem zrobi ci zdjęcie./ - Zabijesz mnie za to zdjęcie. - Zaśmieje się cicho.

6. Jungwon

/Przyszedł do ciebie i, kiedy zobaczył, że leżysz na łóżku, wyłączył laptopa z włączona dramą i odłożył na biurko. Przykrył kocykiem i poprawił twoje włosy z twarzy, uśmiechnął się widząc jak wypychasz usta podczas snu.

7. Ni-ki

/Oglądaliście razem ulubiony film chłopaka, przy którym on cały czas coś komentował. Według ciebie był nudny, więc zasnęłaś. Riki zapytał się ciebie o coś i gdy, nie odpowiedziałaś zobaczył, że śpisz. Wywrócił oczami i wziął poduszkę, po czym uderzył nią ciebie z całej siły. - OGLĄDAJ y/n! Moja ulubiona scena! - Krzyknął i ponownie poduszka spotkała się z twoim ciałem.

one sHOT!y z ENHYPEN - ReakcjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz