dedykacje: dla raina, smacznej kawusi zycze i milego sranka, rowniez dla alexa, smacznej kawusi i milego sranka
😤 😤 😤
-Gosciu co ty kranu obslugiwac nie umiesz? - pytasz sie zjeba a on patrzy sie na ciebie jak jakiś kundel.
-A nie miales nigdy w życiu takiej sytuacji? Na pewno miales, nie udawaj jakiegos super - szczeniak ci odpowiedzial.
Nie chcesz juz dalej tego ciągnąć. To dopiero kilka godzin z tym idiota a juz masz go dosc. Zameczasz sie pytaniami dlaczemu pozwoliles zostac tu temu skunksowi.
No nie jestes az takim chamem. Gosc nie wiedzial co ze soba zrobic to starasz mu sie pomoc, lecz wyjatkowo dziala ci na nerwy. No nic, zgodziles sie to przetrwac musisz.
Idziesz do toalety bo sprawy natury wzywaja. Masz nadzieję ze ten dzikus nie rozpierdoli ci w tym czasie mieszkania.
. . .
Nie mogles spodziewac sie niczego innego. Gdy sie podcierales to juz slyszalesz ze odpierdolil jakas maniane.
Wychodzisz wielce wkurwiony z lazienki. Idziesz nalać temu skurczybykowi za to co zrobił.
No tak, pan dziurawe ręce. Talerze i kubki pobite.
No ale po co mu to wszystko bylo. Nie to ze jeden kubek nie to ze jeden talerz. Tego bylo ogrom.
Nie dosc ze czeka cie mocna strata nerwow to jeszcze bedziesz musial to wszystko kupic.
Ale co poradzic jak zyje sie z jakims dzikusem. A to jest smieszne, ze to dopiero poczatek.
. . .
elo kochani jak sie podoba wam nowa czesc. zapomnialem troche o tej ksiazce ale macie dość krotki rozdzial bo za chuja pomyslow nie mam. co do rozdzialu ja tam bym sie cieszyl ze to tylko kubki i talerze. gdyby zapchał mu kibel byloby gorzej. a teraz zostawcie gwiazdki bo was wykastruje 🥰🥰
CZYTASZ
sapnap x reader 100% legit (Tez Drimka phase)
Vampirewykręca ale rowniez zostawiam dla czystej pamiątki