chapter 1 🌻🌻🌻

105 7 10
                                    

Budzisz sie, ruszasz tłuste dupsko z łozka i kierujesz sie w strone toalety. Musisz wypuscic pewna rzecz na wolnosc, wiec sie nie zastanawiasz i z buta wchodzisz do lazienki. Jednak czeka cie nie male zaskoczenie. Kibel byl juz zajety, i to nie przez ciebie...

                                          . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ogarnia cie zlosc. Myslisz sobie- "Jaki chuj ma prawo zajmowac mi moj tron?". Masz coraz wieksza potrzebe by sie wysrac, ale jestes tak niedorozwiniety ze tylko patrzysz sie na morde intruza. Dawno bys juz zdzielil mu w dupsko, a ty sie gapisz a kret chce sie wydostać. Facet mial spodnie sciagniete do kostek, widocznie skupial sie w uwalnianiu swojej potrzeby. Mial na glowie KASZKIET z frimy wąs. Z twarzy byl wyjatkowo atrakcyjny, no ale trudno bylo dostrzec wieksze szczegoly jego twarzy przez to ze mial ja czesciowo upierdolona w gownie, czekoladzie lub blocie. Mozna duzo obstawiac, ale nie ma ma to czasu. Za dlugo juz stoisz, jestes o milimetr od zesrania sie w gacie a dalej nie wygonisz tego idioty z twojego klopa.

Nareszcie postanawiasz sie ocknac. Podchodzisz do niego i...



Jak wam sie podoba moja nowa praca lowelaski ?????? dajcie gwiazdki bo inaczej 10 lat plynnej sraki

sapnap x reader 100% legit (Tez Drimka phase)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz