"EYMENDEN"
Alarm çaldı saat 11:00 Oha Almira nın doğum günü bugün, hazırlıklara başlamadım. Bir işimi de doğru yapayım ya hemen hazırlıklar başlamalıyım direkt üzerini giyinip bara gitmeliyim. düşünürken zaten bunu yapmıştım. Hemen Poyraz arayam en azından o hazırlıklara başlasın telefonun nerde lan ahh buldum""Alo Poyraz ben geliyorum sen bara gidip hazırlıklara başla ""
""Ooo Eymen bey gelmeseydin ben hazırlıklara başladım koçum ""
"" Aferin be kedi olalı fare tuttum haa ""
""İyi valla ben hazırlayayım sen üstüne kon ""
""Yaa oğlum uyuya kalmışım needem tamam işte sen devam et ben geliyorum""
Diyip telefonu suratına kapattım tabi Poyraz bunun hesabını benden sorar evdeki işimi bitirip arabaya bindim gaza biranda köklendim ve normalde
20 dk da gittiğim bara bugün 5 dk da gittim .
Oha lan saat 12 olmuştu . Benim burdan içeriye girmemle Poyraz karşıma dikildi
""Walla gelmeseydin """"Ooo sende uzatın haa neyse sen hangi hazırlıkları bitirdin ""
""Davetler tamam bar hazırlıklarıda tamam ufak tefek seyler kaldı""
""Hmm iyi bari sen o hazırlıklarıda bitir ben hediye yi alayım ""
""Çüş lan Çüş sen daha hediye almadın mı""
""Almadım Poyraz almadım eğer bırakırsanız gidip alıcam""
""İyi be ne kızıyor git al ben hallederim""
""Tamam hadi sana kolay gelsin ""
""Sanada kolay gelsin ""
deyip ordan ayrıldım. Acele etmem gerekiyordu Daha ben gideceğim bilmiyorum .aslında ne hediye edeceğimi biliyordum onun doğumgünü bizim Aşkımızında birleştiği gün olacak ona çok güzel bir süpriz hazırlayacağım aa siz şimdi ne süpriz diye merak ediyorsunuz durun ben size anlatayım
--her zaman buluştuğu sokağı güllerle donatacağım her köşe başına da birini koyup ellerinde pankartlar on aşkımı söyleyeceklerim her köşe de ona onun kadar güzel olmasada en sevdiği çiçek olan papatya verecekler o kadar güzel bir süpriz olacak ki çok sevincegine adım gibi eminim --
Evet herseyi ayarlamıştım sadece eve gidip hazırlanıp Almira almak kalmıştı bu düşüncelerle arabayı eve doğru sürüm ve evdeyim hemen Odam çıktım ve Almira çok beğendiğini tişört giyip altınada sıradan bir siyah pantolon giyip üzerimede siyah kapşon bir ceket giyip arabaya bindim.
Arabayken Almira yı arayıp onu almaya geleceğimi söyledim ve şuanda onların kapısının önündeydim . Bir heyecanla kapıyı çaldım . Kapı açıldı ve karşımda kar tanesini bile kıskandıran güzellikte Almira duruyordu"" Çok güzel olmuşsun NEFESIM çok ""
""Sende çok yakışıklı olmuşsun""
""Hadi ozaman gidelim ""
Başını tamam anlamında salladı ve arabaya bindik
Arabadan kadar çok ısrar etsene nereye gittiğimiz söylemedim
Bara yaklaşırken Almira ın gözlerini bağladım ve bara yetiştik.
Almira nın elinden tutarak basın içine girdik ve gözlerini açmamla bardaki herkez iyiki doğdun Almira diye bağırmaya basladı .
Almira çok eklenmişti ve gecenin en güzel adına gelmiştik sıra benim hediyemdeydi Almira nin elinden tutup bardan çıkardım .