~~Capitolul 5~~
In care misterele se adancesc
Ane stia cu nu avea timp sa se intoarca. Asa ca incepu sa loveasca in tavanul tunelului. O auzi pe mama sa cum s-a oprit, si a strigat:’’Arnold vino !’’.
In timp ce mama si Arnold incercau sa gaseasca sursa sunetului, Ane se strecura inapoi in camera ei, inchise usita liftului si puse repede posterul la loc. La usa se auzi vocea mamei: ‘’Ane deschie’’
Fata se supuse si deschise usa. Mama intra :
‘’Ce frumos ai decorat. Am venit sa te anunt ca o sa iti aduc mancarea in camera deoarece credem ca sunt niste sobolani la parter si etajul unu si ar fi mai bine sa mananci la tine in camera.’’
‘’Ok, mama’’ spuse Ane , uitandu-se discret spre posterul care acoperea liftul. Mai avea putin si cadea, dezvelind liftul.
Dar mama sa parasi camera, iar ,exact cand inchise usa, posterul cazu. Ane se duse si il lipi repede la loc.
A fost aproape, se gandi ea.
Tot in acea seara Ane il vazu pe Arnold trecand pe hol, cu niste hartii in mana. Era tare curioasa sa afle ce planuia Arnold. Asa ca statu toata noaptea de paza pana cand Arnold iesi pentru a merge la baie. Atunci Ane intra si scotoci rapid camera cu ajutorul unei lanterne.
Pana la urma gasi ceea ce cauta sub pat langa o pelerine neagra . Incerca din greu sa nu ia si pelerina, si fugi in camera sa.
Dupa ce astepta ca Arnold sa se intoarca in camera lui, Ane se hotara sa vada ce e cu acele harti. Dar nu putea sa aprinda lumina: daca mama sa, sau Arnold ar fi iesit pe hol, lumina care iesea de sub usa lui Ane ar fi dat-o de gol.
Insa daca mergea in biblioteca nu afla nimeni. Si asa a si facut.
Ane isi lua papucii cu iepuras, si se duse spre lift, nu inainte de a incuia usa camerei. Deschise usita liftului si intra. Incepu coborarea. Ane tragea incet sforile pentru a nu face galagie. In timp ce trecu prin dreptul tunelului I se paru ca vede umbra in capat, dar nu apuca sa vada bine.
Ajunsa in biblioteca Ane aprinse lampa si incepu sa citeasca hartiile. Erau datele de la mai multe internate. Se pare ca Arnold i-a pus gand rau lui Ane.
Dupa ce citi toate brosurile se intoarse inapoi in camera ei. Obosita fiind, cand a coborat din lift in camera ei, Ane nu baga de seama o micuta bucata de la lift , si o atinse din greseala , facandu-si astfel maneca de la pijama, plina de vaselina. Dar Ane nu observa asta si se culca.
Dimineata la micul dejun cand cobori in bucatarie mama ii spuse:
‘’Vai, Ane, ce ai facut aseara?!’’
Ane nu stia ce sa zica.
‘’Unde Doamne te-ai murdarit asa de tare?!?!”, moment in care atunci observa si Ane ce era pe maneca ei.
Sa te vad cum te scoti acum, Ane ! gandi fata
hey, lume m-am intors! ne vedem vinerea urmatoare cu parte noua!!! papa!
CITEȘTI
Liftul de la etajul 7: Nu am scapat
HorrorIn acest volum este continuata povestea lui Ane Quellen. Acum fata era 13 ani si se muta cu mama sa si viitorul ei tata intr-o casa veche, intr-un loc uitat de lume. Fata incearca sa isi faca o noua viata si sa o ia de la capat, insa trecutul nu ac...