Capitolul 1: Etajul 7

1.1K 33 6
                                    

Umbra statea acolo si plutea deasupra scarilor.  Ane scoase un tipat scurt si umbra disparu. Fata spera sa fi visat. Da asa a fost. A visat. I s-a parut.
Coborî in bucatarie si manca un sandviș. Se duse si privi pe fereastra. Oamenii erau atat de fericiti. Abia atunci Ane observa langa fereastra o usita de metal. O deschise si ce sa vezi. Era un lift de vase. Intra in el, ca sa mai exploreze casa. Inchise usita de la parter si trase de sfori si liftul urca. Ajunse la etajul 1, si intra intr-un hol, probabil de langa  biblioteca.. Surpriza fu ca nu scria etajul1, ci etajul6.
Ane: Ce?
Poate casa chiar avea un secret. Se gandi sa se duca in pod, poate va gasi ceva legat de casa asta. Coborî cu liftul inapoi la parter si uitandu-se mai bine vazu ca mai era un lift, la 5 metri de semineu. Urca pe scari pana cand ajunse in fata unei usi ca vai de ea. Ane apasa clanta si intra. In pod era o lumina foarte puternica.Erau tot felul de lucruri: covoare, un pat vechi, dulapuri, haine, cutii, carti, un cufar. Ane se apropie de cufar si il deschise dar nu erau decat haine. Se  plimba prin pod  poate gasea ceva, si vazu dupa pat o hartie foarte mare, mototolita.
Ane o deschise si isi vazu casa desenata. Etajul 2, unde erau dormitoarele era pe desen etajul 7. Etajul 1 unde era biblioteca si  salonul, era etajul 6. Parterul era etajul 5. Sub parter, mai erau in jos 4 etaje. Deci casa asta avea 2 etaje + parterul la suprafata pământului si alte 4 etaje in pământ!
Ane chiar se intreba cine locuise aici, dar nu mai avea timp caci mama ei se intoarse, dar nu era singura. Venea la bratul unui barbat inalt, cu un început de barba.
Mama:Ane!
Ane isi facu aparitia pe scari.
Mama: Ane, el este Arnold Rokfild. El este. ...

Gata! Am inceput cea dea 2a carte!Next: Maine seara!  paaa ;)))

Liftul de la etajul 7: Nu am scapatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum