Capitolul 6: Arnold isi incepe planul

87 10 11
                                    

                                                   In care drumurile lui Ane sunt blocate

‘’Unde Doamne te-ai murdarit asa de tare?!?!” spuse mama sa, iar atunci Ane observa maneca

Sa te vad cum te scoti acum, Ane ! gandi fata

''Pai... aaa... am ... aa... aaa... '' se balbai ea. ''Am gasit in pod... a... un joc ... si cand m-am aplecat sa il iau... aaa... m-am muradarit!'' spuse Ane speriata ca nu o sa o creada.

''In fine, ai grija de acum'' zise si mama ei.

Am scapat!

''Uite , Ane, eu si cu Arnold trebuie sa incepem sa facem pregatirile pentru nunta...'' incepu mama ei , iar Ane se albi la fata

''Si va veni sora lui Arnold aici'' continua mama.''Deoarece casa nu e intr-o stare foarte buna, ea va dormi in camera ta''

Ane se opri din mancat.

''Dar, mama, eu..'' dar nu putu termina fraza

''Ane, nu ai de ales. Ea va sta cu tine si punct.''

Grozav! se  gandi Ane.

Urca in camera ei, si puse mana pe scotch si acoperi bine usa liftului. Dar tot nu se simtea bine: noaptea, din directia liftului se auzeau sunete, pe care , daca sora lui Arnold le-ar fi auzit, Ane nu ar avea cum sa le explice.

Fata isi petrecu intreaga zi in camera sa  (timp in care ascunsese si harta casei)  fara sa banuiasca ce fac parintii ei. Insa, cand cobori la parter Ane avu un soc: tot parterul era varuit si gaurile din perete erau reparate, dar cele 2 usi de la parter au fost acoperite total, incat lui Ane  ii lua ceva timp sa isi aminteasca unde erau.

Oh, nu!

Ane nu le putea spune parintilor de lifturi, deci , pentru moment,  pasajele secrete ale lui Ane  erau blocate.

In 20 de minute aparu si sora lui Arnold. Avea acelasi aspect dubios ca Arnold: par negur si fata alba. Era foarte inalta. Ane putea sa jure ca vazu acelasi semn pe umarul ei. Sora lui era saraca in declaratii. Tot ce putu Ane sa afle este ca o chema Jessica.

                                                         ~~~ Seara inainte de culcare~~~

Jessica era deja in pat. Ane se strecura usor langa ea. Dar nu apuca  sa adoarma deoarece incepusera sa se auda acele sunete ciudate de la lift. Jessica incepu rapid sa tipe:

''ARNOOOLD! VINO REPEDE !''

Cand Arnold veni si asculta  sunetele se duse rapid spre lift. Ane sari si i se opuse. Imediat incepu o cearat. Ane tipa la Arnold, iar Arnold  tipa la Ane. Mama lui Ane ajunse si ii linisti pe amandoi si spuse:

''Ane, uite: de cateva zile te comporti oribil, nunta se apropie , am nevoie de liniste si eu nu pot organiza o nunta cu tine punandu-mi bete in roate''

Ane nu intelesese la ce se referea mama ei

''Ane, Arnold mi-a propus varianta unui internat... si acum m-am hotarat: maine dimineata  la prima ora esti pe drum spre Scoala de Militari.

Ane ingheta.

Dupa ce parintii ei plecara ea se chinui sa adoarma. Noaptea trecu greu. Spera sa fi fost doar un vis urat. Aparent, arnold isi incepuse planul de a scapa de Ane!

Dar dimineata...

Hey, guys ! Asa cum v-am promis e vineri si aceasta e partea noua! Ne vedem vinerea urmatoare!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 10, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Liftul de la etajul 7: Nu am scapatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum