Persetubuhan dua beranak itu sudah menjadi satu aktiviti wajib dalam kehidupan mereka seharian. Rizman sedar bahawa wanita yang disimpan sebagai hamba nafsunya itu adalah ibu kandungnya sendiri, namun dia tidak dapat menolak gelora nafsunya yang sering gagal dikawal setiap kali bersama ibunya.
Nafsu yang menyelubungi mereka anak beranak menyebabkan Norliah tidak segan silu menawarkan diri menghisap kemaluan Rizman sekiranya anaknya itu terangsang kepada dirinya. Seperti biasa, selepas itu pastinya persetubuhan terjadi.
Norliah tahu anaknya itu terlalu obses kepada dirinya yang berkain batik. Dia sedar, nafsu anaknya sama seperti lelaki-lelaki lain yang pernah dipuaskan olehnya. Norliah mengakui, walau pun pendapatannya melacur di rumah tidak selumayan di kelab malam, namun hampir semua lelaki yang melanggannya di rumah sering tewas awal sekiranya dia berkain batik. Maka dia mengambil kelebihan itu dengan menyajikan tubuhnya kepada Rizman dengan pakaian itu setiap hari dengan lenggokan dan lentikan punggungnya yang mengghairahkan anak kandungnya sendiri.
Norliah gembira melacurkan tubuhnya kepada anak kandungnya sendiri. Bukan demi bayaran wang ringgit, namun demi meraih perhatian anaknya agar sentiasa bernafsu kepada dirinya dan menjadikannya pemuas nafsu idaman.
Apa yang dilakukan Norliah itu sememangnya berkesan kerana kasih sayang Rizman kepadanya semakin membara, hasil kekerapan dirinya disetubuhi anak kandung sendiri pada bila-bila masa dan di mana sahaja mereka mahukan. Hatta sewaktu Norliah sedang menyediakan makan malam di meja makan, Rizman yang geram kepada lenggok punggung besar ibunya menonggek dalam balutan kain batik itu akan meliwat dirinya di situ juga. Nasi belum dijamah, namun zakar keras anak kandungnya akan tertancap di dalam punggung Norliah hingga meledak air mani di dalam duburnya.
Norliah sedar Rizman memperlakukan dirinya sebagai hamba seks. Asalkan nafsu jantan anak kandungnya itu terusik, pasti melopong segala lubang di tubuhnya menadah air mani anak kandungnya sendiri, terutama sekali lubang duburnya yang menjadi kegemaran utama. Bagi Norliah, ianya cukup berbaloi menyerahkan tubuhnya menjadi penyedap anak kandung sendiri kerana kasih sayang Rizman kepadanya semakin tidak berbelah bahagi kepada dirinya. Cukup makan pakai dan serba serbi. Segalanya ditanggung oleh anaknya dengan penuh kasih sayang bagaikan seorang suami kepada isteri.
Tugas harian Norliah cukup mudah. Dia hanya perlu menjalani hidup sebagai suri rumah sepenuh masa merangkap pemuas nafsu anak kandung sendiri. Tidak cukup di rumah, di mana-mana tempat yang mereka pergi juga Norliah sama sekali tidak keberatan memuaskan nafsu Rizman. Kerana bagi Norliah, dirinya adalah milik anak kandungnya yang mutlak. Ianya seakan skim persaraan yang memberi jaminan masa depan selepas pencen dari menjadi pelacur.
Norliah sendiri mencadangkan agar anaknya itu tidak perlu berumah tangga kerana dia tidak mahu ada insan ketiga mengganggu hubungan mereka. Malah Norliah sendiri berjanji untuk memberikan kepuasan batin yang tidak tercapai oleh akal kepada anaknya itu.
Rizman sama sekali tidak pernah merungut kerana ibunya sendiri meminta dilayani bagai seorang pemuas nafsu. Malah ibunya sering menggodanya dengan lenggokan punggung yang tongek di dalam balutan kain batik yang sendat. Bagi Rizman ianya bagaikan mimpi jadi kenyataan.
"Mak.... stim sangatlah tengok bontot mak..." kata Rizman sambil memeluk tubuh ibunya.
"Mak tau... dah keras sangat ni... nak ke?" Tanya ibunya yang sedang mengeselkan punggungnya di zakar anaknya yang keras di dalam seluar.
"Nak sangat makkk... Man dah tak tahan sangat ni.. Nak bontot mak..." kata Rizman yang geram meramas punggung ibunya yang melentik seksi dalam balutan kain batik lusuhnya.
"Ohhh kerasnya konek anak mak.. masukkan sayang... masuk bontot mak.." pinta ibunya sambil mencapai zakar anaknya yang sudah pun terpacak dari bukaan zip seluar.
"Ohhh... makkk..." rengek Rizman sebaik zakarnya digenggam ibunya dan dimasukkan ke dalam punggung ibunya sebaik kain batik ibunya diselak.
"Ohhh sayanggg..." rengek Norliah sebaik zakar anaknya menjolok masuk lubang duburnya.
"Ohhh... masuk bontot mak dalam-dalam sayang... ohhh..." pinta Norliah di saat zakar anaknya tenggelam sedikit demi sedikit di dalam duburnya yang sering menjadi kolam pembentungan air mani anak kandungnya.
"Makk... Man sayang makk.. sedapnya bontot mak..." keluh Rizman yang sudah pun memacakkan seluruh zakarnya di dalam punggung besar ibunya yang tonggek itu.
"Emmm.. kerasnya konek anak mak... padat rasanya.. ohh.. dalam... bontot mak... henjut bontot mak.. ohh.. sayang..." pinta Norliah.
Rizman pun menghenjut bontot ibunya dalam rentak yang perlahan. Melentik-lentik punggung ibunya mengikut rentak henjutan anaknya. Perbuatan ibunya itu semakin membakar nafsu Rizman yang sedang ghairah kepada punggung ibunya.
"Ohhh... sedapnya Man... jolok bontot mak sampai Man puas... sayangg..." rengek Norliah yang semakin melentik punggungnya diliwat anak kandungnya sendiri.
"Makkk.. sedapnya bontottt... ohhh... makkk..." rengek Rizman sambil tangannya bernafsu meramas punggung ibunya yang besar dan menonggek itu.
"Ohhhh... kembangnya konek anak makkk... pancut dalam bontot mak sayanggg.... pancut dalam bontot makkk..." Norliah merengek kesedapan diliwat anak kandungnya.
"Makkk... ohhhh... makk... AAAHHH!" Rizman pun menjolok dengan lebih dalam dan air maninya pun terus memancut-mancut di dalam dubur ibunya.
"Ohhhh.... hangatnya Mannn.. pancut sayangg... ohhh.." rengek Norliah sambil melentik-lentikkan punggung menikmati zakar anaknya yang ghairah kencing air mani memenuhi lubang pembuangan najisnya.
"Sedapnya bontot pelacur tonggekkk.. ohhh.. Liahhh... ohhh..." Rizman meluahkan kenikmatan dalam khayal memancutkan mani di dalam punggung ibunya.
Sambil melentikkan punggungnya, Norliah memejamkan mata menikmati kehangatan air mani anaknya yang memancut di dalam rongga duburnya. Tersenyum Norliah sewaktu zakar keras anak kandungnya itu berdenyut-denyut memuntahkan benih di dalam duburnya. Norliah bangga kerana telah memuaskan nafsu anaknya.
Rizman menarik keluar zakarnya dari lubang dubur ibunya. Segera ibunya menyambar zakar yang masih tegang itu dan terus berlutut ke lantai menghisapnya dengan rakus. Menggigil tubuh Rizman kengiluan di saat ibunya berkelakuan bagai sundal yang kelaparan seks itu.
"Ohhh sedapnya Liahh... ohhh..." Rizman kenikmatan.
"Sayang puas? " Kata Norliah sambil menghentikan perbuatan menghisap zakar Rizman sebaik zakar itu mula kendur dan mengecil.
"Puas mak... sedap sangat pancut dalam bontot mak.." kata Rizman sambil mengusap rambut ibunya yang sudah banyak beruban itu.
Norliah pun berdiri dan memeluk tubuh anaknya sambil merebahkan kepalanya ke dada anaknya.
"Janji jangan ada perempuan lain ye sayang..." kata Norliah.
"Man janji mak.... Asalkan selamanya mak jadi pelacur Man..." kata Rizman.
"Mak janji... sampai bila-bila mak milik anak mak... Sampai bila-bila bontot mak milik sayang... Tak sia-sia mak lahirkan sayang.." kata Norliah.
Mereka pun berpelukan dalam kehangatan cinta sumbang mahram yang tanpa batasan.
YOU ARE READING
Sundal
RomanceSejarah hitam Norliah menjual maruahnya setelah ditinggalkan suaminya yang tidak bertanggungjawab telah mengundang nafsu anak kandungnya sendiri.