Pesona

19.6K 93 6
                                    

"Ohhh... Mak... Nak sampai makkk..." Rizman bergelinjangan di tempat duduk pemandu sambil kedua tangannya memegang kepada Norliah.

Dari wajahnya jelas kelihatan gelora nafsunya yang sudah tidak mampu ditahan lagi. Kepala ibunya yang bertudung licin itu tanpa henti turun naik di bahagian bawah tubuh Rizman. Zakar Rizman semakin keras mengembang disedut mulut ibunya.

"Aarghhhhhh!" Rizman mengeluh kuat hingga pehanya kekejangan.

Norliah terus menghisap zakar anaknya lebih dalam hingga bibirnya rapat di pangkal zakar Rizman. Kepala zakar anaknya yang merodok tekaknya dirasakan memuntahkan pancutan air mani yang hangat ke kerongkongnya. Seluruh zakar anaknya berdenyut kencang di dalam mulut Norliah.

Berdegup Norliah meneguk air mani anaknya yang dilepaskan di dalam tekaknya. Kepalanya yang bertudung itu terasa erat dipeluk anaknya. Norliah tahu, kemuncak nafsu anaknya kepadanya bukan main-main. Dalam kerasukan kemuncak syahwat lelaki muda yang ghairah memancutkan air mani itu Norliah tahu ianya penuh dengan perasaan cinta.

"Ohhh... Makkk... Ohhh..." Rizman merengek kecil sewaktu air maninya habis ditelan ibunya.

Norliah pun menarik kepalanya hingga seluruh zakar Rizman pun akhirnya keluar dari rongga mulutnya.

"Sayang mak..." kata Rizman sambil mengucup dahi ibunya.

Norliah tersenyum penuh kemesraan. Dia mengambil bahagian bawah tudung yang menutup dadanya lalu mengelap bibirnya yang comot berlumuran air liurnya.

"Dah pukul 1 petang ni.. Lambat lagi ke kawan Man?" tanya Norliah.

"Jap... Man call dia kejap" balas Rizman sambil mengambil handphonenya.

Norliah tersenyum melihat zakar anaknya dibiar terdedah.

"Hello Zul. Kau dah sampai mana?.... Apa? Dah sampai? Tak nampak pun?.... Ohhh.. Ok kau tunggu situ.. Aku datang dengan mak aku jap lagi..... Iye.. Dia boring dok rumah sorang-sorang.. Aku bawa dia sekali supaya dia tak boring.. Ok..... Ok bye.." kata Rizman seraya mematikan panggilan.

"Dia dah sampai mak. Tengah tunggu kita kat restoran depan tu. Jom..." ajak Rizman.

Mereka anak beranak pun keluar dari kereta bercermin gelap itu dan menuju ke sebuah restoran yang tidak jauh dari kenderaan mereka.

Sebaik memasuki restoran, Rizman terlihat kelibat rakannya berdiri mengangkat tangan memanggilnya.

"Assalamualaikum makcik... Makcik sihat?" tanya Zul sambil menghulurkan tangan ingin bersalaman.

"Waalaikumsalam... Sihat.. Zul datang sorang je ke?" tanya Norliah.

"Tak makcik... Tu lagi 2 orang tengah pilih makanan" jawab Zul sambil jarinya menunjuk ke arah dua orang lagi rakannya yang sedang memilih makanan di kawasan hidangan buffet.

"Lagi dua orang tu orang kepercayaan si Zul ni mak... Duduk dulu mak..." kata Rizman sambil menarik kerusi memberikan ibunya tempat duduk.

Rizman sedar Zul seakan tertarik memandang tetek ibunya yang bergoyangan sewaktu ibunya duduk melabuhkan punggung di kerusi. Sememangnya Rizman tahu ibunya memang langsung tidak memakai pakaian dalam ketika itu. Baik coli mahu pun seluar dalam. Sudah pasti tetek mengkal ibunya yang agak melayut itu dapat dilihat bergoyangan di dalam baju kurungnya yang agak sendat itu walau pun ditutupi oleh tudungnya yang licin.

"Without further ado, herewith the documents you want bro...." kata Zul.

"Cantik... so berapa kau nak caj aku ni?" tanya Rizman.

"Itu nanti-nantilah... Sebab ada beberapa benda yang kau nak kena bayar nanti.. so, sekali jalanlah.." jawab Zul.

"Ok... Tapi jangan caj tinggi-tinggi sangat bro.. Aku baru beberapa tahun je berjinak-jinak jadi kontraktor ni.." Kata Rizman.

"Kita kawan sejak sekolah bro... I won't let you down.. Eh.. makcik.. pergilah ambik makan dulu... takpe saya belanja.. ambik je apa makcik nak.. sementara saya ada perbincangan dengan Rizman ni..." kata Zul.

Norliah pun tersenyum bangun dari kerusinya dan menuju ke kawasan hidangan buffet. Rizman tersenyum melihat mata Zul tidak lepas memerhatikan lantunan bontot ibunya yang berkilat dalam balutan baju kurungnya yang sendat.

"Kau tengok apa bro?" tanya Rizman tersenyum.

"Dia masih macam dulu ke?" tanya Zul.

"Tak... Dah pencen..." jawab Rizman.

"Maknanya apa yang orang cakap kat kawasan rumah murah kita dulu tu betul ke?" tanya Zul.

"Zul.... Aku masih ingat lagi... Kau sendiri pernah cakap kat aku mak bapak kau gaduh sebab mak aku... Mak kau dengar jiran mengata yang bapak kau bawa mak aku ke hulu hilir masa tu..." kata Rizman.

"Aku masa tu cuma luahkan masalah aku kat kau je Man... Sebab aku tak tahu benda tu betul atau tak..." balas Zul.

"Antara mak aku dengan bapak kau... aku tak tahu... Tapi dengan lelaki lain aku memang tak nafikan... cuma sekarang ni dah taklah.. Dah tua dah.." tanya Rizman sambil ketawa kecil.

"Dah berapa umur mak kau sekarang?" tanya Zul.

"Bulan depan genap 58 tahun" jawab Rizman.

"Dah tua juga... Hmmm...." kata Zul sambil memandang Norliah yang sudah pun mengambil pinggan dan memilih makanan.

"Tua tu hanya pada rupa... Umur hanya pada usia.. Kalau dah suka.. ada taste... boleh saja..." kata Rizman.

"You mean?.... hey... takkanlah... are you serious?" kata Zul sambil tersengih.

"Why not... kita pun dah tahu background dia... once a whore... forever a whore... You got me?" tanya Rizman.

"I can't believe it.... sumbang mah...."

"Shhhhh.... jangan katakannya.... Benda macam ni no need to discuss more.. If you want, let me know... Harga aku tak nak letak. Aku bukan bapak ayam. Aku cuma anak kepada pelacur pencen je" Rizman memotong kata-kata Zul.

Zul cuma tersenyum sambil sekali lagi memandang Norliah. Rizman tahu, rakan baiknya sewaktu zaman sekolahnya itu terpesona kepada ibunya. Persetan dengan usianya yang hampir menjangkau 58 tahun itu. Kalau sudah menonggek memantul bontotnya yang membulat dan berkilat dalam baju kurung yang licin itu, dengan tetek yang melayut tak bercoli dan sesekali kelihatan terjojol sikit putingnya pada tudungnya yang licin tu, lelaki mana tak geram.

Sudah 7 tahun Rizman hidup bergelumang nafsu bersama ibunya sendiri. Hidup tanpa batasan nafsu. Dia tahu kelebihan ibunya yang tidak lapuk dek hujan dan tak tenggelam dek zaman itu. Selagi asset berharga masih menonjol pada tubuhnya, meskipun sudah menggelebeh dan melayut seiring peningkatan usianya, masih ada peminatnya yang tersendiri. Asalkan bentuknya masih mampu menggugat nafsu lelaki.

"Sham... Jangan duduk situ... dah ada yang punya kerusi tu..." kata Zul kepada salah seorang rakannya yang datang bersama pinggan yang penuh berisi makanan.

"Ohh ok.... Cik Man... Apa khabar?" tanya Sham kepada Rizman.

"Sihat... Korang kalau ke mana-mana memang berdua je eh..." kata Rizman.

"Ha ha.. sebab tu ada orang kata kita orang ni kunyit cik Man..." Jawab Ali, salah seorang rakan Sham yang bersama-samanya mengambil makanan sebelum itu.

Mereka berempat ketawa bersama-sama menggamatkan suasana di restoran itu.

"Ali... Ali... Tu... Makcik tadi..." kata Sham sambil menyenggol sikunya kepada Ali yang duduk di sebelahnya.

"Mantap bro...." jawab Ali sambil tersenyum menyuap makanan.

Rizman dan Zul pula tersenyum sambil menggelengkan kepala mendengar kata-kata Sham kepada Ali. Rakannya yang 2 orang itu bukan saja tidak tahu bahawa makcik mantap yang mereka katakan itu adalah ibu kepada Rizman. Malah mereka juga tidak tahu makcik mantap itu sudah berusia hampir 58 tahun. Secara tidak langsung, Zul membenarkan apa yang baru dikatakan oleh Rizman. Usia hanyalah angka.

SundalWhere stories live. Discover now