Perlahan-lahan Rizman meraba pinggang ibunya, mencari simpulan kain batik yang mengikat kain batik yang lusuh yang membalut punggung ibunya. Jarinya menjumpainya dan segera dileraikan simpulan kain batik ibunya itu. Terdedahlah sudah punggung ibu kandungnya yang montok berlemak di depan mata. Menelan air liur Rizman lantaran berselera melihat punggung subur ibunya yang seksi dan berselulit itu.
Rizman melumurkan pelincir yang sudah disediakan ke seluruh zakarnya. Terus Rizman naik ke atas katil dan merapat ke tubuh ibunya dengan perlahan-lahan. Jarinya menguak belahan punggung ibunya. Kelihatan lubang dubur ibunya yang sudah lali menyundal. Berwarna agak gelap dan pastinya sudah puas dilanyak zakar berbagai lelaki.
Rizman merendahkan punggungnya dan menyorong zakarnya masuk ke belahan punggung ibunya. Tepat di lubang dubur ibunya, Rizman menyelit zakarnya perlahan-lahan masuk ke dalam lubang pembuangan najis itu.
"Oh makkk..." Rizman mengeluh sedap.
Dengan perlahan-lahan Rizman menekan zakarnya agar tenggelam lebih dalam di lubang dubur ibunya. Mudah sungguh dia melakukannya. Berbekalkan sedikit pelincir dan zakarnya yang keras, dengan sekali tekan sahaja zakarnya pun terjerlus masuk ke punggung ibunya. Rizman tersenyum merasai betapa lubang dubur ibunya sudah longgar akibat bertahun-tahun menjadi pelacur.
Tanpa ragu-ragu lagi, Rizman pun menghenyak zakarnya keluar masuk. Tanpa ragu-ragu juga Rizman menekan zakarnya hingga jauh ke dalam dan menariknya kembali hingga hampir terkeluar dari lubang dubur ibunya. Rizman melakukannya bertalu-talu tanpa rasa takut mahu pun malu. Nafsunya ghairah sekali menyetubuhi ibu kandungnya melalui lubang najis yang terlarang itu.
Sedang Rizman khayal kesedapan menikmati zakarnya diselubungi keempukan lubang dubur ibunya, dia merasakan tubuh ibunya bergerak-gerak. Tanpa menghentikan perbuatannya, Rizman memandang wajah ibunya. Kelihatan mata ibunya terbuka sedikit demi sedikit dan dengan wajah yang keliru, ibunya perlahan-lahan berpaling ke belakang. Sebaik ibunya memandang wajah anak kandungnya sedang keghairahan, malah lubang duburnya turut merasakan sedang dikerjakan anak kandungnya yang jelas sekali sedang keghairahan itu, ibu Rizman serta merta cuba memusingkan tubuhnya agar perbuatan anak kandungnya itu dapat dihentikan.
Malang sekali, Rizman sudah mengagak perkara itu akan berlaku dan sudah bersiap sedia menolak bahu ibunya agar kekal meniarap hingga dia terus menikmati punggung yang telah menaikkan nafsunya itu hingga puas membenihkannya.
"Man!.. Apa ni?!! Aku ni mak kau la bodoh!! Berhenti!! Berhentiii!!!" jerit ibunya dalam keadaan marah.
Rizman tidak mempedulikan ibunya yang sudah tersedar dari lena itu. Bagi Rizman, dia tidak akan berhenti selagi tidak puas. Dia ingin punggung yang selalu membuatnya tak tahan itu dilanyak sepuas hati. Dia mahu punggung yang sebelum itu menyundal dengan ramai lelaki demi sesuap nasi memuaskan nafsunya pula. Rizman nekad ingin merasai sesedap manakah punggung pelacur pencen yang masih menggiurkan itu.
"Ohhh... sedapnya bontot makkk... ohh.. makkk.." Rizman mengeluh sedap sambil tanpa henti zakarnya menyula lubang berak ibunya.
"Sedap kepala hotak kau! Anak derhaka! Sial! Penat aku besarkan kau macam ni kau buat kat aku! Babi kau!! Cukup!!!" tengking ibu Rizman.
"Ohhh... sedapnya bontot pelacur.. ohhhh... Sedapnya bontot pelacurrr..." kata Rizman.
"Anak sial.. aku melacur ke apa ke untuk isi perut kau jugaklah babi!!" tengking ibu Rizman.
Rizman terus memeluk tubuh ibunya dan zakarnya ditekan masuk sedalam-dalamnya. Ternganga mulut ibu Rizman tatkala merasakan zakar anaknya meluncur masuk lebih dalam dan kemudiannya diam seketika.
Pada waktu itulah air mani anak kandungnya itu pun dirasakan memancut-mancut di dalam punggungnya. Ibu Rizman merasai daging zakar anaknya yang keras di dalam punggungnya itu berdenyut memancutkan air mani dari lubang kencingnya. Memancut bertalu-talu mengisi dubur Ibu Rizman. Ibu Rizman dapat merasakan zakar anaknya yang padat di dalam duburnya kencang berdenyut memuntahkan benih zuriat ke dalam tubuhnya menjadi petanda betapa bernafsu sekali anak kandungnya itu meliwat duburnya.
YOU ARE READING
Sundal
Roman d'amourSejarah hitam Norliah menjual maruahnya setelah ditinggalkan suaminya yang tidak bertanggungjawab telah mengundang nafsu anak kandungnya sendiri.