Κεφαλαιο 7

186 11 2
                                    

Pov Jimin

Μπηκα στο σπιτι προσπαθώντας να μην τον σκεφτομαι, δεν θελω να με στοιχειώνουν σκέψεις θελω να χαλαρώσω επειδη, αυριο με περιμένει πολυ δουλεια. Ειναι σαββατο αλλα θα παω να κανω ταττου σε εναν φίλο του jonguk μου ειπε πως ήθελε ενα μικρο για αρχη, δέχτηκα επειδη πλεον αρχισα να κανω πρακτική και ο καθηγητής του σχεδίου ξερει οτι τα καταφέρνω, και μου ειπε πως μπορω να δοκιμασω. Τελειωσα με το μπανιο μάζεψα την τσάντα μου για το αυριανό ραντεβου και ξαπλωσα για υπνο. Ο Jonguk θα γυρίσει αργα αρα δεν υπαρχει λόγος να τον περιμενω. Αυριο παρεπιπτόντως πρεπει να τον ρωτησω τι φίλος ειναι αυτος, δεν μου ειχε πει ποτε κατι για εκείνον. Ο υπνος με πηρε αμέσως, πολυ ωραιο συναίσθημα. Το πρωι με ξύπνησε ο jonguk λέγοντας οτι ακομα λιγο και θα αργήσω στο ραντεβου.
- Jonguk ποιος ειναι αυτος ο φίλος σου και ποτε τον γνώρισες;
- Jimin τον γνώρισα στο μπαρ ηταν ενας απο τους πελάτες που δεν ζητούσε τιποτα για ανταλαγμα και απλα καναμε συζητηση, πανω σε αυτην μου ειπε πως θα ήθελε να κανει ταττου και του ειπα οτι εχω εναν φιλο ο οποίος ειναι τέλειος στα σχέδια. Με αυτον τον τροπο θα πας σημερα απο εκει.
- Και που μενει αυτος ο φίλος σου ;
- Μενει εξω απο τη Σεουλ σε ενα σπιτι διπλα στο δάσος, ξερω την διευθυνση.
-Θα ερθεις μαζι μου ή θα παω μονος μου;
-Θα πας μονος σου επειδη εχω να παω στη σχολη μου ειπε ο καθηγητής να τον βοηθησω με τα τεστ.
-Οκ.
-Κανε καλη δουλεια θα τα πουμε.
-Οκ θα τα πουμε.
Πηγα να ντυθώ, εβαλα κατι απλό ενα μαύρο τζιν με ενα ροζ φούτερ και τα μαύρα μου adidas επειδη  εχει κρυο εξω εβαλα και ενα δερμάτινο μπουφάν. Δεν εχω  αμαξι οποτε θα παρω ταξί εχω την εντύπωση οτι ειναι μακρυα αλλα δεν πειραζει. Ο δρόμος μεχρι το σπιτι κράτησε γυρω στα 30 λεπτα, πλήρωσα τον ταξιτζή και αρχισα να κατευθύνομαι προς το σπιτι. Ηταν τεράστιο απο εξω, φαινόταν τελειο με πέτρα και εχει  μεγάλο κήπο. Χτύπησα το κουδούνι και περιμενα μεχρι να μου ανοίξουν, αλλα δεν περιμενα να μου ανοίξει αυτος. Ειδα μπροστα μου τον άνθρωπο τον οποίο ειχα στο μυαλο μου το τελευταιο 24ωρο, δεν ηξερα τι επρεπε να κανω, αρχισα να σκεφτομαι αυτος ειναι ο φιλος του jonguk που μου έλεγε σε αυτον επρεπε να κανω το ταττου; Η αληθεια ειναι πως τα έχασα, δεν περιμενα να τον ξανα συναντήσω τοσο σύντομα, μπροστα μου, εμφανίστηκε μονο με την φόρμα του, απο πανω δεν φορούσε τιποτα και τα μαλλια του ηταν ανακατεμένα αλλα ηταν τοσο σεξυ.
-Καλημερα Youngi ηρθα για ενα ραντεβου.
-Καλημερα τι ραντεβου ;
-Ειχα ενα ραντεβου για τατουάζ με εστειλε ο jonguk.
-Taehyung ελα λιγο.
-Πες μου Youngi.
-Ηρθε ο Jimin για ενα ραντεβου λεει πως τον εστειλε ο jonguk.
-Ναι εχω ραντεβου για τατουάζ Jimin περνά μεσα.
Ενοιωθα ντροπη και ταυτόχρονα αρχισα να κοκκινίζω και παλι, αν μεινει ακομα για λιγο διπλα μου δεν θα μπορεσω να κανω την δουλεια μου. Αυτο το φοβαμαι πιο πολυ απο ολα. Αλλα πρεπει να κανω σωστα τη δουλεια μου είτε ειναι εδω είτε οχι... Πρεπει για το δικο μου καλο....

Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΜΑΦΙΟΖΟΣWhere stories live. Discover now