Κεφαλαιο 1

396 17 1
                                    


Pov youngi

Αυτη η ιστορία δεν ειναι μια απλή ιστορία αγάπης, χρειάστηκαν πολλα βήματα για να φτασει στο στάδιο να ονομάζεται αγαπη.
Ειμαι 25 ετών και ειμαι ο επικεφαλής της μαφίας με ονομασία LION. Χρειάστηκαν δυο ολόκληρα χρονια για να φτάσω στο επίπεδο που βρίσκομαι, στο επίπεδο που κανεις δεν μπορει να με πιάσει και ουτε να με διαλύσει οπως μερικά χρονια πριν που ολα ακομα ηταν τοσο καλα. Οταν ημουν 14 σκότωσαν του γονείς μου, αφήνοντας με μονο μου χωρις ελπίδες και όνειρα. Έζησα 4 χρονια σε ενα ορφανοτροφείο και μαζι με την αστυνομία έψαχνα να βρω σημάδια και να μάθω τον λογο που τους δολοφόνησαν και ποιος οφείλεται για ολο αυτο. Οσο έψαχνα, με πλησίασε ο άνθρωπος ο οποίος με εκανε να ειμαι αυτος που ειμαι τωρα, του χρωστάω πολλα παρόλο που έγινα ενας απο τους πιο επικίνδυνους ανθρώπους στην Κορέα, παντα θα του ειμαι ευγνώμων. Με πηρε απο το ορφανοτροφείο με μεγάλωσε με σκληρότητα, πολλές προπονήσεις, και έγινα ενας απο του καλύτερους ανθρώπους που ειχε μεσα στη μαφία του. Με αυτον τον τροπο βήμα με βήμα κατέληξα να έχω δικούς μου ανθρώπους, δικο μου business και τη δικη μου μαφία. Ακομα δεν εχω βρει κατι που να μου αποκάλυπτει το ποιος ευθύνεται για τον θάνατο των γονιών μου αλλα είμαι σιγουρος οτι καποια στιγμη θα τον βρω ή θα τους βρω και θα κανω αυτο που ηθελα απο εκεινη τη στιγμη που τους ειδα πεθαμένους κατω στο πάτωμα του σπιτιού μας, να τους σκοτώσω οπως έκαναν και εκείνοι. Αλλα μεχρι τοτε θα συνεχισω να κανω αυτο που εκανα μεχρι τωρα , θα κανω σωστα τις δουλειες μου και πανω απο ολα θα περνάω καλα...


Pov Jimin

Ξυπνησα απο τον ήχο του ξυπνητηριού και κατευθειαν μίσησα την ιδεα να σηκωθώ απο το ζεστό κρεβατι για να το σβήσω. Θελω να ξανα ξαπλωσω και να κοιμηθω αλλα ξερω οτι δεν ειναι καλη ιδεα αφου σε δυο ωρες απο τωρα ξεκινά το εξάμηνο. Το καλοκαιρι τελειωσε υπερβολικα γρηγορα χωρις να προλάβω να το ευχαριστηθώ ετσι οπως θα ηθελα. Το μονο που εκανα ηταν να δουλευω, και ετσι δεν ειχα και πολυ ελεύθερο χρονο να ασχοληθώ με τον ευατο μου και την ζωγραφική. Ειμαι 20 ετών και είμαι φοιτητής, σπουδάζω artist tattoo. Η ζωγραφική άρχισε να με ενδιαφέρει απο τοτε που ημουν μαθητής. Μια μερα ο jonguk κι εγω καναμε κοπάνα απο το σχολείο για να διασκεδάσουμε, την ωρα που πηγαίναμε προς το Ίντερνετ καφε είδαμε ενα μαγαζι που η ταμπέλα πανω έλεγε tattoo. Μπήκαμε μεσα απο περιέργεια και εκει αντίκρισα ζωγραφιές και σχέδια που απλα με μάγεψαν. Ηθελα και εγω να μπορω να ζωγραφίζω τοσο ωραια και μαγευτικά. Ζωγράφιζα απο μικρο παιδι οποτε δεν ηταν προβλημα να αρχίσω να ζωγραφίζω τοσο ωραια οσο ηταν εκείνες οι ζωγραφιές και τα σχέδια, πλέον φτιαχνω σχέδια απο δικές μου ιδεες και της ανεβάζω στο σάιτ που εχω φτιάξει για να δειχνω την δουλεια μου. Αφου σηκώνομαι παω στο μπανιο για να κανω ενα ντους αλλα αυτο που αντικρίζω στον καθρέφτη δεν μου αρεσει καθολου. Κατω απο τα μάτια μου βλεπω μαύρους κύκλους τα ροζ μαλλια μου χρειάζονται ανανέωση και το πρόσωπο μου φαινεται πολυ χλωμό. Αφηνω την εμφάνιση μου για αρχη στην άκρη και σκεφτομαι πως μετα την σχολή θα εχω χρονο για να επαναφέρω τον ευατο μου σε μια καλυτερη μορφή αλλα τωρα δεν εχω χρονο. Κανω ενα γρήγορο ντους και επειδη σημερα θα εχει καλο καιρο σκέφτηκα να βαλω ενα μαύρο t-shirt ενα μαύρο τζιν με σκισιματα και τα μαύρα Nike μου. Εχω ετοιμάσει απο χθες το βραδυ τη τσάντα μου για να μην το κανω τελευταια στιγμη, την παιρνω και κατεβαινω προς την κουζίνα.

Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΜΑΦΙΟΖΟΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora