Κεφαλαιο 10

190 12 4
                                    

POV Youngi

Επιτελους ηρθε η ωρα που τοσο πολυ περιμενα, ο Jimina ειναι διπλα μου τοσο ανοιχτός και τοσο ελκυστικός, δεν ειχα καταλαβει οτι τον θελω σε τοσο μεγάλο βαθμό ειμαι γκαυλωμενος απο την ωρα που έκατσα στο μπαρ. Δεν αντέχω αλλο θελω να τον φιλαω και να τον κανω να φωνάζει το ονομα μου ολο το βραδυ, να ακουσω αυτη τη μαγική φωνή να ψιθυρίζει το ονομα μου και να ζητάει περισσότερα πραγματα. Ξερω οτι ειναι η πρωτη του φορα και δεν θελω να τον τρομάξω και μαλλον δεν θα το παω μεχρι το τελος.
- Jimina ειναι η πρωτη σου φορα;
- .....
- Jimina πες μου μην ντρέπεσαι εισαι το αγορι μου πλεον και πρεπει να ξερω.
- Ναι η πρωτη αλλα ...
-  Τι αλλα ;
-  Youngiya δεν ειμαι έτοιμος ακομα σε παρακαλω ας μην κανουμε σημερα τιποτα εεε ;
- Εισαι τοσο γλυκας, θα κανουμε κατι αλλα δεν θα ειναι αυτο που νομίζεις.
- Τ τι θα κανουμε ;
- Θα δεις Jimina.
Αρχησα να φιλαω τα μάγουλα του το μέτωπο του, και τελος τα χειλη του αρχικά τον φίλουσα μαλακα και μετα με περισσοτερο πάθος δάγκωνα και εγλυφα τα χειλη που φιλούσα, στην συνεχεια κατέβηκα στο λαιμο φιλούσα και ρουφούσα αυτον τον τοσο υπέροχο λαιμο αφήνοντας πιπιλιες για να ξερει οτι μου ανήκει. Του έβγαλα την μπλούζα και αυτο που ειδα με εκανε να χασω την ψυχραιμία μου.
- Jimina τι ειναι αυτο;
-Ποιο ;
- Αυτο εδω.
- Piercing τα εκανα πριν λιγες μερες, δεν σου αρεσουν ;
- Δεν φανταζεσαι ποσο μου αρεσουν κρατιέμαι με το ζόρι για αυτο μην με βγάζεις εξω απο τα όρια μου ενταξει ;
-  Ενταξειιι.
Οι ρωγες του μαζι με τα piercing ηταν τοσο τελεια που έχασα ολη την ψυχραιμία που ειχα με τρελάινει ολο και περισσοτερο δεν νομιζω να αντεξω χωρις να τον φαω ολόκληρο αποψε. Αρχησα να παιζω με τις ρωγες του, εκανα με τη γλωσσα μου κυκλικές κινήσεις με τη μια ρωγα και την αλλη την χάϊδευα με τα δαχτυλα μου πιέζοντας το piercing λιγο πιο δυνατα.
- Αχχχ youngiya φτανει σε παρακαλω.
Επιτελους ακουω αυτούς τους υπέροχους ήχους απο το στομα του, συνέχισα να παιζω με τις ρωγες του και εχασα την αίσθηση του χρόνου, οταν άκουσα τον Jimina να αναστενάζει και να ανασηκώνεται.
- Jimina μην μου πεις  τελειωσες ;
- ...
- Σου αρεσε τοσο πολυ ;
- Μην ρωτας τετοια πραγματα.
- Πες μου.
- Ναι μου αρεσε πολυ.
- Τοτε θα συνεχισω να το κανω, μεχρι που δεν θα μεινει αλλο περιθώριο για να τελειωνεις.

Συνέχισα να παιζω με τις ρωγες του για ακομα λιγο και μετα αρχησα να κατεβαινω προς την κοιλιά του Θεέ μου και αυτη ειναι απλα τελεια έγλυψα την κοιλιά του και συνέχισα να κατεβαινω , ανασήκωσα λιγο τον Jimina για μα βγάλω το παντελόνι του, το μποξεράκι του ειναι λιγο υγρο, λογικό πριν λιγο τελειωσε το αγορι μου μονο απο τις ρωγες του, φαινεται πως ειναι πολυ ευαίσθητος. Εβγαλα το μποξεράκι,  το πέος του ειναι  και παλι σηκωμένο, το έπιασα και με απαλές κινήσεις ανεβοκατέβαζα το χερι μου, σήκωσα το βλέμμα για να δω αν αρεσει στον Jimina θεε μου το πρόσωπο του τα λεει ολα.
- Αχχχ χμμ φτανει youngiya σε παρακαλω.
- Σου αρεσει ;
- Ναι ειναι τελειο.
Εννοειται πως ειναι τελειο, βγαζω το παντελόνι και το μποξεράκι μου και αρχιζω να τον παιζω με το αλλο χερι μου αλλα μετα απο λιγο με σταμάτησε ο Jimina.
- Μπορω να σου κανω εμμ αυτο.
- Τι να μου κανεις Jimina?
- Εμμ αυτο χμμ.
- Πες το jimina.
- Να σου κανω στοματικό.
- Ξερεις ;
- Οχι αλλα θα προσπαθησω.
- Ενταξει.
Εκατσα πανω στο κρεβατι και ο jimina στο πάτωμα στα γόνατα  γαμωτο μου το ηθελα τοσο πολυ καιρο αυτο  και τωρα τον εχω μπροστα μου να ειναι έτοιμος να παρει το πέος μου στο στομα του, σε αυτο το γλυκο στοματάκι. Τον έπιασε σιγα σιγα βλέποντας με, μετα έπαιξε λιγο μαζι του πριν το παρει στο στομα, πηρε το πέος μου σιγα σιγα μεσα στο στομα του τοσο αργα που νομιζα οτι θα τελειωσω, μετα το πηρε πιο πολυ αλλα το πέος μου δεν θα χωρέσει στο στομα του ολο.
- Μην βιάζεσαι σιγα σιγα jimina και πρόσεχε τα δόντια, γλύψε σαν να ειναι γλυφιτζουρι.
Ξεκινήσε να κανει αυτο που του ειπα και οντως έγλειφε τοσο τελεια χωρις δόντια η γλωσσα του ηταν θεϊκή έπαιζε με το κεφαλάκι τοσο πολυ που ημουν έτοιμος να εκραγώ. Μετα απο 10 λεπτα αφου ο jimina αρχησε να παίρνει το πέος μου πιο γρηγορα ημουν έτοιμος να τελειωσω, ειπα στον jimina να σταματήσει αλλα δεν σταμάτησε και τελειωσα στο στομα του.
- Jimina σου ειπα να σταματήσεις φτυστό.
- Τωρα το κατάπια. 
- Γιατι δεν με ακούς Jimina;
- Συγνωμη.
- Δεν πειραζει αν σου αρεσε κανενα προβλημα. Τωρα ηρθε η ωρα να σε περιποιήθω.

Ανέβηκε πανω μου ο jimina και άρχισε να τρίβεται, του σφαλιαρισα χαϊδευτικά τον κωλο και μετα τον χούφτωσα τοσο δυνατα και τον φίλησα. Ηθελα πολυ να τον κανω δικο μου αλλα δεν ηρθε η ωρα ακομα. Έπιασα το πέος του και αρχησα να τον παιζω αρχικά αργα και μετα γρηγορα μεχρι που τελειωσε.
- Ξαπλωσε στο κρεβατι στα τεσσερα jimina.
Εκανε αυτο που του ειπα, το θεαμα ηταν οτι επρεπε ο κωλος ηταν σφιχτός και στρογγυλός έπιασα το ενα κωλομερι, το χάιδεψα το ίδιο εκανα και με το αλλο και μετα, τα άνοιξα για να δω τι κρύβεται εκει η τρυπουλα ηταν ροζ και τοσο τελεια. Έσκυψα για να τον γλυψω η γλωσσα μου ακούμπησε την τοσο τελεια τρυπουλα και ο jimina κατευθειαν άρχισε να κουνιέται και να προσπαθεί να ξεφύγει αλλα τον έπιασα πιο δυνατα και συνέχισα να γλυφω στην αρχη σιγα σιγα, γυρνούσα την γλωσσα μου πέρα δοθε ηταν απλα τοσο γλυκιά και τελεια.
- Αχχ Youngi σταμάτα σε παρακαλω αχχχ.
Εννοειται πως δεν θα σταματήσω θελω να γλείφω αυτην την τρυπουλα συνεχεια ειναι απλα θεϊκή.
- Youngiya σε παρακαλω νομιζω πως, πως τελειωνω χμμ.
Προσπαθούσε να με σταματήσει τραβώντας το κεφάλι μου προς τα πισω αλλα το μονο που κατάφερε ειναι να τον γλείφω ακομα πιο γρηγορα και δυνατα. Ενοιωσα τον jimina να τραντάζεται και καταλαβα οτι τελειωσε για τριτη φορα αποψε. Ο jimina ειχε ηδη κουραστεί οποτε σκεφτηκα ηρθε η ωρα να κοιμηθούμε η ωρα ηταν ηδη πεντε το πρωι.
- Youngiya δεν τελειωσες, μπορω να βοηθησω.
- Οχι επειδη ηδη το εκανες και δεν θελω να τραυματιστείς.
  Χωρις να με ακουσει για αλλη μια φορα πηρε το πέος μου στο χερι του και απλα έγλειφε μονο το κεφαλάκι και κουνούσε το χερι του πανω κατω δεν άργησα να τελειωσω. Αυτο το τερατακι με κανει μα χάνω τον ελεγχο.
- Jimina γιατι εισαι τοσο ανηπακουος ; Σου ειπα να μην το κανεις.
- Συγνωμη youngiya ηθελα απλα να βοηθησω.
- Για τωρα θα σε αφησω ατιμώρητο αλλα την αλλη φορα δεν θα μου ξεφύγεις, παμε για υπνο τωρα εχεις κουραστεί και πρεπει να κοιμηθεις.
- Ενταξει.
Τον αγκάλιασα τον φίλησα στο μέτωπο και ετσι μας πηρε ο υπνος.

Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΜΑΦΙΟΖΟΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora