Tajná miestnosť

251 11 0
                                    

,,A-ako to mysliš"

,,Vtedy ako som odišla povedala som ti, že neviem či sa vrátim. Ale ja som to vedela tým že som sa stretla so Sebastianom som mala všetko ukončiť aj s tými číslami. Ale..." nedokončila som to lebo ma Louis prerušil.

,,Ako že "aj s tými číslami".." oou tak toto mu jak vysvetlím tak sa asi zľakne no čo už.

,,Poď so mnou niečo ti ukážem" potiahla som ho za ruku a šla s nim ku mne domov. Keď nás videl Zayn zatvaril sa čudne ale to som neriešila.

(Pohľad 3 osoby)

Tess mu ukázala to, čo o vie iba ona a jej otec.  Bola to tajna miestnosť v jej dome. V miestnosti boli same počítače, zbrane, kľúče od týchnajlepších a najrýchlejších aut, granáty a asi 20 ľudí.

(Pohľad Tess)

,,Chalani za 10 minút porada"  usmiala som sa na nich. Kým chalani sa pripravovali na poradu ja som to všetko Louisovi vysvetlila. Prve bol prekvapený neskôr vystrašený ale nakoniec to pochopil. 

Abysom vám to vysvetlila so taka "Mafianka" ale ja mafiankou nie som to je iba kritie a túto základnu využívam iba, ak šlo o niečo také ako teraz. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

,,Ták o čo ide teraz šéfka?"

,,No tak na začiatku by som vám rada predstavila tuto Louisa. Louis toto je Adam, Braňo, Daniel, Paul, Scott, Alex, Ed, Mike, Ben, Jack, Sam, Tony, Mikki, Nick, Jack, Chriss, Thomas, James, Matt, Jared. Takže potrebujeme sa zbaviť Sebastiana."

,,Mysliš toho Sebastiana" opýtal sa ma Mikki

,,Ano zlato myslim toho Sebastiana ale ešte potrebujem postražiť 5 chalanov"

,,Ok tak ako znie plán?"

,, Noo takže asi 10 chlapi budu strážiť chalanov a keby sa niečo vrtlo tajna zbraň je Loui lebo nikto nevie,že viestrieľať a byť sa dokonca ani zbytok chalanov. A zbytok pôjde so mnou." a Mikki a aj ostatný prikývli samozrejme by to nebol Loui aby dačomu nechapal.

,,Takže nas pôjdestrážiľ 10 chalanov a s tebou len 10 a to ides zabiť jedneho z najväčších mafiánov?" spýtal sa a mi sme vybuchli do smiechu.

,, Ty si myslíš, že nás je iba 20? Tu je 2é najlepších a daších 50 dobrých a nakoniec asi 10 čo sa iba zaučaju" zasmiala som sa

Po pol hodine neskôr

,,Kde si s ním bola?" zavrčal Zayn

,,Zlato prestaň žiarliť,sadni si a počúvaj ma..."Zayn si sadol a ja so mmohla začať vysvetľovať

,,Takže na asi tak 3 dni musím isť preč a kým tu nebudem budete Louia počúvať ale ne zase ked bude chcieť priniesť vodu, pizzu alebo atd... Ale ak vám povie skrčte sa tak sa skrčíte. Je to jasné???

,,Prečo by sme mali počuvať práve Louisa?" to by nebol Harold keby s niečim neprotestoval.

Pristúpila som k nemu vybrala zbraň prilozila ju na malého Haroldíka a povedala: ,,ak nechceš aby som strelila tak ho počúvať budeš! Je ti to jasné!" skríkla som a on len prikývol.

,,A to platí aj pre ostatních a zapametajte si aj ked tunebudem vždy sa najde niekto kto vam tamtu guľku strelí. A Zayn pre teba neplatí žiadna výnimka dopadneš tak isto ako aj ostatný a teraz pod so mnou do tvojej izby."

(Pohľad Zayn)


,,Zayn prosím ťa sľúb mi, že budeš Louisa počúvať"

,,Ale prečo" nechápal som

,,Dobre nebudem ti klamaš idem zabiť Sebastiana. Toje ten čo ťa uniesol. Aby nám dal pokoj."

,,A čo s tým máme spoločne my ??"

,,Bože ty to nechápeš vy ste moja slabina a hlavne ty.

From the strike loveWhere stories live. Discover now