"Mrkva" :)

539 20 0
                                    

Prechádzam sa chodbami školy, ktoré sú preplnené neandrtalcami. Prišla som pred dvere s nápisom RIADITEĽŇA. Neunúvala som zaklopať proste som vošla. ,,Dobrý deň ty budeš určite Nataly.Ja som Katarína Hops .Preskočíme ten trápny rozhovor. Tu maš rozvrh a knihy. Na rozvrhu maš napísane do ktorej triedy maš ísť a na akom poschodí je." to je jediná riaditeľka,ktorá mi toto povedala. Iba som ssa usmiala zobrala rozvrh, knihy a šla preč. ,, Dovidenia ." ešte som stihla povedať než som zabuchla dvere. Išla som do triedy z čislom 69. "Čo sa tam asi bude vyučovať" pomyslela som si. Pozrela som sa do rozvrhu. MATIKA super. Otvorila som dvere a moj zrak padol na dosť sexy učiteľa. ,, Vy budete Nataly však?" ,,Hmm" prikývla som.

,, Ja som Trevor Mickelson a budem ťa vyučovať Matiku a Teligu." Stale som stála a pozerala naňho.,, Choď si sadnúť k Tommovi " Prikývla som a išla som si sadnúť k chalanovi s priblbím usmevom. ,,Som Louis ale volaj ma Tommo." ,,Som Nataly ale volaj ma Naty." ,,Nemaš mrkvu ?" spytal sa ma a ja som vybuchla do smiechu. ,,To ako fakt mrkvu ? A načo ti prosim ťa je?" ,,Ano mrkvu dostal som na ňu chuť" odpovedal mi a ja som vybuchla do ešte väčšieho smiechu. ,,Čo sa smeješ ja to myslím važne." ,,Nie mrkvu nemám. Ale budem ťa volať volať Mrkva." ,,Ok" Akurát keď zazvonilo. ,,Aku maš dalšiu hodinu?" ,,Hudobnu, ty?" ,,Aj ja môžeme sedieť spolu." ,,Ok bude sranda" Išli sme spolu k učebni kde sa mala vyučovať hudobna. Sadli sme si do poslednej lavice. O minútu malo zvoniť. O minútu malo zvoniť. Keď zazvonilo do triedy prišli aj zvyšný žiaci a za nimi stará zvráskavená striga. Celú hodinu sme sa smiali. Keď som sa smiala na Louisovom vtipe, tá stará striga na mňa zakričala: ,,Slečna Nelson a pán Tomlinson poškole!''

My s Louisom sme sa na seba pozreli a vybuchli do ešte väčšieho smiechu ako predtým. Učka na nás pozrela zabijackým pohľadom a my sme stichli. A v tedy akurát zazvonilo.

,,Čo máš teraz?''

,,Telesná ty?"

,,Fudbalový trening."

,,Hráš futbal?"

,, Ano. Ty vieš hrať futbal? "

,,Na minulej škole som hrala v chlapčenskom týme ale mala som úraz takže som s s tím skončila nadobro."

,,Wow. A čo sa ti stalo?"

,,Dlhý príbeh."

,,Ja mam času dosť."

,,Hrala som proti môjmu"frajerovi" z ktorým som sa v tedy rozišla. A on sa s tým nevedel vyrovnať . No a keď som ho šla obráť potkopol ma tak, že som si rozbila hlavu a poranila nohu. V nemocnici mi povedali, že keď budem ďalej hrať tak o nu prídem. Na druhy deň za mnou prišla jedna barbie školy. Začala mi dávať, že som nešikovná, nemehlo atď...

A tak na ďalší som jej "omylom" podpálila vlasy"

,,Ty kokso sa nezdáš."

,,Nemala si začínať." povedala som posmešne a usmiala sa.

,,Poď ideme do telocvične za chvíľu zvoní."

,,Mne sa nechce. Neďaleko so videla Nando's. Nezájdeme tam?"

,,Ale zavolám kamošov a zoznámim ťa s nimi."

,,Ok poď Mrkva

From the strike loveWhere stories live. Discover now