Keď sme s Louisom prišli do Nando's zobral ma za ruku a ťahal ku štyrom chalanom.
,,Chalani toto je Naty. Naty toto je Zayn" ukázal na chalana s havranimi vlasmi a tmavšou pleťou.
,,Naty"
,,Zayn" podal mi ruku. S usmevom som ju prijala.
,,Toto Harry" ukázal na kučeravca "
,,Ahoj som Harry" povedal zvodne
,,Naty a daj si laskavo pohov." keď som to dopovedala všetci Chalani samozrejme až na Harryho sa zasmiali.
,,No a títo dvaja sú Niall druhý Liam" ukazal na dvoch calanov. Jeden blondiak tuším Niall a druhý Liam s asi 5 milimetrovimi vlasmi.
,,Som Liam " predstavil sa mi a objal ma.
,,Naty" usmiala som sa a ojatie mu opätovala. Prišiel ku mne blondiak a predstavil sa.
,,Som Niall ale poďme už som hladný .
,,Naty,pôjdem objenat ale čo si dáte?"
,,Zayn?"
,,Hot-dog."
,,Liam?"
,,To iste"
,,Mrkva?"
,,Tiež."
,,Niall?"
,,Hot-dog, Hamburger, Cheesburger, Nachos, Pizza a colu ale light."
,,To všetko zjieš?"
,,No a ?"
Išla som si objednať. Keď som si objednala išla si sadnúť. O chvíľu prišla objednávka. Kým ja som zjedla Jeden hot-dog Niall stihol zjesť už všetko. 'Ze What?' pomyslela som si. Keď sme dojedli každý zaplatil za to čo si objednal išli sme k Zaynovi. Cesta bola vtipná, keďže som sedela s "Mrkvou". Po asi 10 minútach smiania sme sa dostali pred Zaynov dom. Bol asi taký veľký ako mj. Krycím bazénom, obrovským dvorom a dosť veľkým altánkom. Zayn nas čakal už pred bránou.
,, Poďte dnu "
,,Pekný barak"
,,Diki"
,,Co budeme robiť?" spýtal sa Louis
,,Prekvapko" odpovie Zayn a žmurkne a všetci sa mi usmejú. Ako nechapem. Ale to nič. Zayn mieril ku mne a ja som refleksne ustupovala. Z ničoho nič sa ku mne rozbehol chytil a mieril k bazénu.
,,Zayn na tvojom mieste by som to nerobila Louis vie čoho som schopná. A ver mi nechceš to zažiť. Nič nepovedal len so ucítila, že ma pustil a potom som bola úplne mokrá.
,,A za ňou!" skríkol Louis a všetci skočili do vody.
Vo vode sme boli asi hodinu potom nás to omrzelo tak sme išli dnu.
,,Zayn môžeš na chvíľu"
,,Jasné. čo potrebuješ?"
,,Nepriniesol by si mi tvoje tričko? Vieš nechcem prechladnút."
,,Hneď som tu"
,,Diky"
,,Nemáš zač."
Išla som sa prezliecť. Keď v tom mi niečo napadlo...