დილით ადრე დედაჩემმა გამაღვიძა ძლივს ავეზლაზნე ლოგინიდან და ჩაცმა დავიწყე.სკოლა ყველაზე ძალიან მეზიზღება.უი სულ დამავიწყდა მე ჯეონ ჯონქუქი ვარ ომეგა.ომეგა და თან ბიჭი სასაცილოა არა ამიტომაც სკოლაში თავს ბეტათ ვასაღებ.ვიცი რომ ამიტომ მაბულინგებენ სკოლაში მაგრამ იმაზე უფრო გაგიჟდებიან როცა გაიგებრნ რომ ომეგა ვარ.პატარა და ლამაზ სახლში ვცხოვრობ დედაჩემთან ერთად მამა გარდამეცვალა და მყავს საუკეთესო მეგობარი ჯიმინი ისიც ომეგაა მაგრამ სკოლაში არაფერს არ მალავს იმიტომ რომ მეწყვილე მინ იუნგი ჰყავს კიმ თეჰიონის საუკეთესო მეგობარი.ყვრლა მეზეზღება მაქედან როდის წაეთრევა სკოლიდან და იპოვის მეწყვილეს ერთი სული მაქ.უი რამდენი დრო გავიდა ამ ლაპარაკში წასვლის დროა.
გზაში წყნარად ვსეირნობდი როცა ჩემს წინ შავი ჯიპი გაჩერდა.ამას მიჩვეული ვარ ის ოთხი აყლაყუდა ძუკნა.ეი როგორ ხარ მტირალა ბეტა(ჯეინი)
კარგად(მე)ვუპასუხე მოკლედ
ამაზე ჯეინი გაბრაზდა და სახეში წყალი შემასხა
ნახვამის უზრდელო(ჯეინი)
მე არ მივაქვიე ყურადღება და გზა განვაგრძე.
გზაში ჯიმინსაც დავეწიე და მოვიკითხე.როგორ ხარ?(მე)
კარგა...ქუქი ისევვ დაგასველეს იმ კახპებმა(ჩიმჩიმი)
ააა არაფერია გაშრება მალე(მე)
რა მალე გაშრება სულ.სველი გაქ მოიცა ტაბსაცმელი მაქვს წამოღრბული და ეგ ჩაიცვი,იმ ნაბი*ვრებზე დაველაპარაკები იუნგის(ჩიმჩიმი)
არ არის საჭირო ჩემს გამო ნუ შეაწუხებ(მე)ვთქი და თვალებუი გადავატრიალე
შენ ნუ ლაყბობ ბავშვო მიდი ჩაიცვი ეს ტასაცმელი და კლასში შემოდი(ჩიმჩიმი)
ტასაცმელი მოვირგე და კარგად მქონდა
ტანსაცმელი:(ჩანთა და პირბადე არ შეიმჩნიოთ)
კლასში რომ შევედი ჯიმინი იუნგის კალთაში იყო ჩასკუპებული და კოცნიდა.ჯიმინთან მივედი და იქიდა გამოვათრიე.
მეტი ტასაცმელი არ გქონდა ნახე რა მაცვია(მე)
უნდა გამოგიტყდე ძალიან სექსუალური ხარ(ჩიმჩიმი)
მოკეტე რა(მე)
კაი კაი წავედი მე და ჩქარა შემოდი თორე დაიწყო გაკვეთილი(ჩიმჩიმი)
კაი წიგნებს ავიღებ და მოვალ(მე)
კაი მიდი ჩქარა(ჩიმჩიმი)წიგნები ავიღე და კლასში შევედი
ჯონქუქ ისევ დააგვიანე(მასწი)
მოდიში მას მეტჯერ აღარ დავაგვიანებ(მე)
ეხლა არ ააქვს მნიშვნელობა დასჯილი ხარ შენ,თეჰიონი,იუნგი,ჯინი,ნამჯუნი,ჰოსოკი და ჯიმინი(მასწი)
არა მას გთხოვთ ოღონდ ეს არა(მე)
ვთქი და ამიწყლიანდა თვალები ვიცოდი რაც მრლოდა
ჯონქუქ დაჯექი და მოუსმინე გაკვეთილს ნუ მეკამათები(მასწი)
ნახე თვალები აუწყლიანდა(თე)
თქვა თუ არა თეჰიონმა ყველამ სიცილი დაიწყო ჯინის და ჯიმინის გარდა.
მე ჩემი ადგილი დავიკავე და ვფიქრობდი რას მიზამდნენ ის დეგენერატები სკოლის შენდეგ.გაკვეთილების შემდეგ დედაჩემს ვუთხატი რომ სავისაჯე და დამაგვიანდებოდა.ამის შემდეგ კაფეტერიისკენ ავიღე გეზი.შევედი თუ არა საჭმელი ავიღე და ყველზე მიყრუებულ ადგილზე დავჯექი მაგრამ ჯიმინს გამოეპარები.ჯონქუქ როდემდე უნდა მალავდე იმას?(ჩიმჩიმი)
რა იმას(მე)
იმასსსს(ჩიმჩიმი)
(იმას არ გაგიკვირდეთ ომეგა ვიგულისხმე)
ჯიმინ არ მიყვარს მაგაზე ლაპარაკუი ხომ იცი არა შენ იუნგის მეწყვილე ხარ ყელზე ნიშანს ატარებ ამიტომ გექცევიან ასე კარგად(მე)
კარგი შენ ნუ ინერვიულებ და რასაც გინდა იმას გავაკეთებ(ჩიმჩიმი)......
-------------------
ესეც ახალი თუ მოგწონთ დაავოუთედ ვიცი პატარაა მაგრამ ტელე მიჯდება
YOU ARE READING
რატომ ის?(დასრულებული)
Romanceდაწყება-15.12.21 დამთავრება-17.7.23 ჯეონ ჯონქუქი არის საყვარელი ომეგა და დადის ერთ-ერთ კორეის ყველაზე კარგ სასწავლებელში. ის თავის თავს თვლის როგორც ბუნების შეცდომას რადგან ბიჭი ომეგაა ამიტომ თავს ბეტათ ასაღებს.სკოლაში უამრავი ბავშვი აბულონგებს მაგრ...