13

388 22 5
                                    

ჯანდაბა დენა მაქ და თან წამალიც გამითავდა.რა ვუთხრა ახლა თეჰიონს?ამდენ ფიქრი თეჰიონი მომადგა კარზე.

პატარავ დენა გაქვს?(თე)
ამმ კი მაგრამ წამალი არ მაქვს(ჯქ)
და რაში გჭირდება წამალი როცა მე ვარ აქ?გამიღე კარი(თე)
ამმმმ.....მე.....კარგი(ჯქ)(აბათ ეხლაც მიხვდით რაც მოხდა😊)

მეორე დღეს
ბიჭებთან

აუუუუუუუ მოვიწყინე და სადმე რომ წავიდეთ?(ჯმ)
მაინც სად?(ჯინი)
მაგალითად პიკნიკზე(ჯმ)
კარგი აზრია(ფელიქსი)

გავემზადეთ პიკნიკისთვის და მანქანებში გადავნაწილდით.
ფელიქსი,ჰიუნჯინი,მარია,ჰობი და ჯინი ნამჯუნის მანქანაში,იუნგი,ჯიმინი და ჯონქუქი კი თეჰიონის მანქანაში.

მოკკედ მოგიყვებით რაც მოხდა გზაში:

ჯიმინს გული აერია ჯონქუქის კალთაზე და მთლიანად დასვარა იქაურობა.ჯინი ნამჯუნს ეჩხუბებოდა რომ მანქანის ფანჯრები აეწია რადგან ბავშვები გამიცივდებიანო.მარია და ჰობი ჯეირანს თამაშობდნენ.ჰიუნჯინი და ფელიქსი კი ისევ რაღაც სისულელეზე კინკლაობდნენ.

რამოდენიმე საათის შწმდეგ ულამაზეს სახლთან მივედით ამოვალაგეთ ნივთები და პიკნიკზე წავედით(რაც მთავარია ძალიან ბევრი საჭმელი წაიღეს)

ბევრი ხალისის შემდეგ თავსხმა წვიმა დაიწყო ამიტომ მოგვიწია სახლში წავსულიყავით.

(დავავიწყდა ჩვენება თუ როგორია სახლი)

სახლი:

როგორც ყოველთვის გავნაწილდით ოთახებში:თეჰი და ქუქი,ჰიუნჯინი და ფელიქსი,ჯინი და ჯუნი,ჯიმინი და იუნგი,მარია(ამჯერად ცალცალკე იქნებიან),ჰობი.

სანამ დასაძინებლად წავიდოდით ფილმს ვუყურეთ და შემდეგ დავიშალეთ ჩვენს ჩვენს ოთახებში.

დილით

*მთქნარება გუშინ სექსით ვინ იყო დაკავებული მთელი ღამე არ მეძინა(იუნგი)
ხო მართლა,მეც ეგ უნდა მეკითხა(თე)
მეც(ჰიუნჯინი)
მე ძალიან მშვენიურად მეძინა(ჯუნი)
გაგიმართლა,მოიცა ჯუნს თუ ეძინა თეჰიონს არაფერი უქნია არც ჰიუნჯინს და  ასევე მე მაშინ ვინ იყო?(იუნგი)
დილამშვიდობისა(ჰობი)
ჰობი რამე ხომ არ გაქვს ასახსნელი?(თე)
არა,რა უნდა მქონდეს?(ჰობი)
გუშინ ღამე რა მოხდა საძუნებლებში განაწილების შემდეგ?(ჰიუნჯინი)
ამმ(ჰობი)
რა ამმმ ვინმე მოიყვანე აქ?(თე)
არავინაც არ მოუყვანია.გუშინ წყლუს დასალევად რომ მივდიოდი სამზარეულოში მარია შედიოდა ჰობის ოთახში(ჯინი)მძინარე ჯინი გამოეხმაურა ბიჭებს.
არ არსებობს შენ და მარია ერთად ხართ?(ნაჯუნი)
ამმმმმმმმ კი(ჰობი)
გილოცავ ძმაო(ყველა ჯინის გარდა)
მადლობა ბიჭებო(ჰობი)

ჯონქუქის პოვ

დაბლიდან ბიჭების ხმა მომესმა და ჩასვლა გადავწყვიტე.

რა მოხდა?(ჯქ)
მარია და ჰობი ერთმანეთს ხვდებიან(თე)
გილოცავ ჰობი(ჯქ)
__________________________
315 სიტყვა

ბოდიშს გიხდით დაგვიანებისთვის😖😭

რატომ ის?(დასრულებული)Where stories live. Discover now