მეორე დღე
უკვე ოთხი საათია ამიტომ მარიას უნდა შევხვდე.ჰობის მშობლების კაფეში ვხვდები.კაფეში რომ მივედი მარია უკვე იქ დამხვდა.
ოჰ მარია უკვე მოსულხარ(ქუქი)
მეც ეხლა მოვედი მოდი დაჯექი(მარია)
მე და მარია ვლაპარაკობდით როცა კაფის კარი გაიღო და ჰობი შემოვიდა.ჰობი აქთ(ქუქი)
ოჰ ჯონქუქ აქ რას აკეთებ?(ჰობი)
მეგობართან ერთად ვარ,გაიცანი მარია,მარია გაიცანი ჯეიჰოუპი შეიგიძლია ჰობი დაუძახი.სასიამოვნოა ჰობი(მარია)
სასიამოვნოა მარია(ჰობი)ჰობი მე და მარია ვლაპარაკობდით როცა რაღაც იდეა მომაფიქრდა.
აუ გინდათ კლუბში წავიდეთ საღამოს მე,შენ,მარია,თე,შუგა,ჯიმინი,ჯინი და არემი(ქუქი)
კარგი აზრია(ჰობი)
საერთოდ არ ვიცნობ ვინებიც ჩამოთვალე მაგრამ კაი რომელი საათისთვის?(მარია)
10საათისკენ,კლუბის ლოკაციას მოგწერ(ქუქი)
კაი,ანუ შეხვედრამდე(მარია)
შეხვედრამდე(ჰობი,ქუქი)
საყვარელი გოგოა(ჰობი)
ჰობის ვიღაც დაევასაოო(ქუქი)
ამის დაძახებაზე სამზარეულოდან ჰობის დედამ გამოყო თავი.
ჰობის ვიღაც დაევასა??(ჰ/დ)
უჰუმ(ქუქი)
ვაიმე მემგონი გვეშველა ხალხნოო(ჰ/დ)
ამაზე ყველას სიცილი აგვიტყდა.10 სთ_ზე
ყველა მოსული იყო მარიას გარდა.მალევე ისიც მოვიდა და კლუბში შევიდნენ.ყველა ძალიან გაერთო.1საათისთვის ყველა დაიშალა ჯიმინი და იუნგი ერთად წავიდნენ,ჯინი და ნამჯუნი ერთად,ჰობი და მარია ერთად,თე და ქუქი ერთად.
ჯონქუქის პოვ:
თეჰიონის სახლში რომ მივედით არც ერთს არ გვეძინებოდა ამიტომ კინო ჩავრთედ სახელად "me before you" და ყურება დავიწყეთ.ორივე ვდუმდით მაგრამ ბოლოს თეჰიონმა ამოიღო ხმა.
მგონი შემიყვარდი(თე)ხმას ვერ ვიღებდი ბოლოს რომ გავიაზრე რა თქვა ვუპასუხე.
მ..მ..მეც(ქუქი)ვთქვი თუ არა ეგრევე ტუჩებზე დამეწაფა.დილით 8სთ_ზე
ტელეფონზე ზარი
ჯიმინ შენ რა გაგიჟდი ვინ რეკავს დილის 8 საათზე ისედაც მთელი ღამე არ მეძინა(ქუქი)
მაპატიე ქუ რომ გაგაღვიძე(ჯმ)
რატო რეკავ(ქუქი)
გუშინ კლუბიდან რომ გამოვედი ცუდად ვიყავი თან მე არ დამილევია ამიტომ ჩემს ექიმს დავურეკრ და მან მირჩია ორსულობის ტესტი მეყიდა(ჯმ)
მერე რა არის პასუხი?*ქუქი)
გუშინ არ გავიკეთე დაღლილი ვიყავი და ამიტომ დღეს გავეღვიძა თუ არა გავიკეთე და...(ჯმ)
ჯიმინ რა არის პასუხი?(ქუქი)
დადებითია *სლუკუნი*(ჯმ)
არ არსებობს აუ რა მაგარია ბიძია გავხდები.გილოცავ ჩიმჩიმ(ქუქი)
მაგრამ შუგას რომ არ უნდოდეს,მერე რა ვქნა?(ჯმ)
რა სისულელეებს ლაოარაკობ ჯიმინ ,ეგეთი რაღაც როგორ იფიქრე,დამშვიდდი და რომ გაიღვიძებს უთხარი(ქუქი)
კკ..კარგი შევეცდები(ჯმ)
შევეცდები არ უნდა მაგას აუცილებლად უთხარი(ქუქი)
კარგი(ჯმ)
ზარის დასასრულიამ დილა ადრიან ვის ელაპარეკებოდი?(თე)
ჯიმინს(ქუქი)
რა უნდოდა?(თე)
არაფერი ისეთი(ქუქი)არ ვუთხარი შეიძლება იუნგისთვის ეთქვა.მინდა რომ ჯიმინისგან გაიგოს ეს ამბავი.ჯიმინის პოვ
10საათი
პატაეავ შეგიძლია წამალი მომაწოდო თავი მისკდება(იუნგი)
რათქმაუნდა(ჯმ)
შენ რა იტირე?(იუნგი)
რა?არა,მიდი მოწესრიგდი და დაბლა ჩამოდი რაღაც უნდა გითხრა(ჯმ)
კარგი(შუგა)იუნგი მალევე ჩამოვიდა და ჩემს წინ დაჯდა.
აბა რამოხდა(შუგა)
ძალიან მნიშვნელოვანია.ამმ არ ვიცი როგორ გითხრა მ..მე(ჯმ)
ჯიმინ რა მოხდა მითხარი(შუგა)
ჯიმინი ჯიბეში ჩაიჩხრიკა და იქიდან ორსულობის ტესტი ამოიღო თვალები დახუჭა და შუგას მიაჩეჩა.ეს რა არის?(შუგა)
კარგად დახედე(ჯმ)
არ მითხრა რომ.........ორსულად ხარ(შუგა)
კი*სლუკუნი*(ჯმ)
ანუ მე მამა გავხდები(შუგა)
კ..კი(ჯიმინი)
შუგა ჯიმინთან მივიდა და ისე ჩაეხუტა რომ კინაღამ გაჭყლიტა.....გაგრძელება იქნება.....
-----------------------------------------
ესეც ახალი🍄❤🍒🍓
YOU ARE READING
რატომ ის?(დასრულებული)
Romanceდაწყება-15.12.21 დამთავრება-17.7.23 ჯეონ ჯონქუქი არის საყვარელი ომეგა და დადის ერთ-ერთ კორეის ყველაზე კარგ სასწავლებელში. ის თავის თავს თვლის როგორც ბუნების შეცდომას რადგან ბიჭი ომეგაა ამიტომ თავს ბეტათ ასაღებს.სკოლაში უამრავი ბავშვი აბულონგებს მაგრ...