მეორე დღეს თეჰიონი და ჯონქუქი კლინიკაში მივიდნენ.
შევიდნენ მარიას კაბინეტში, ჯონქუქი დაწვა ეხოსკოპიის დასაწოლზე თუ რაც ქვია და მარიას დაელოდა.
მარიამ ეხოსკოპიის ჟელე წაუსვა და მონიტორს დააკვირდა.უცებ თვალები დაჭყიტა და სკამიდან წამოხტა.
მე...მე ჯონქუქ,თეჰიონ ძალიან ვწუხვარ ესეთი დაუკვირვებელი რომ ვარ თან ამხელა ორსული ხარ,ღმერთო როგორ ვერ შევამჩნიე,ეს ხომ დაუჯერებელი,ინტერნივით მოვიქეცი ღმერთოოო(მარია)
რა ხდება?!?(თე)
ყველაფერი კარგად აქვს ბავშვს?!?(ჯქ)
ერთი წამით სხვა ექიმებსაც მოვიყვან ხომ სწორად აღვიქვი(მარია)
მარია თუ თამაშობ,და გამოცანებით ნუ გვეუბნები(თე)
ერთი წამით(მარია)მარიამ ხუთ წუთში ორი ექიმი შემოიყვანა და მონიტორზე მუანიშნა.
ღმერთოო,დაუჯერებელია(ექიმი)
კიი ნამდვილად ეგ არის(2 ექიმი)ცოტა ხანში ის ორი ექიმი გავიდა და მარია წინ დაგვიჯდა.
მოკლედ როდესაც ბავშვს დავაკვირდი და კიდევ ორი რაღაც პატარა აღმოვაჩინე,როდესაც კარგად გადავამოწმე აღმოჩნდა.....
1 ის მაგვირად 3ზე ხარ ორსულად,ქუქ და თეჰი ვიცი ძალიან შტერი ვარ რომ ეს ვერც კი შევამჩნიე,არც კი ვიცი რა დამემართა.
მარიამ ამოისუნთქა და დაამატათან ყველაზე გასაკვირი ის არის რომ სამივე დამოუკიდებელი ანუ არაიდენტური ტყუპები არიან(მარია)
ერთი წამით....ანუ შენ მეუბნები ახლა რომ ერთის მაგივრად 3 მეყოლება?😭😭😭😭😭😭😭😭(ჯქ)
ზუსტად ამას ვამბობ(მარია)
მთვარის ქალღმერთოოოოოო😭მადლობა ასეთი საჩუქტისთვის,არ მჯერა სახლში ერთის მაგივრად 3 ბავშვი ირბენს😭(თე)
ძალიან მიხარია(მარია)მარია უყურებდა ერთ ალფას და ერთ ომეგას როგორ ჯღაოდნენ ასეთ გასახარ ამბავზე.
სქესი???😭😭(ჯქ)
ერთ..გოგოა და მეორე...ბიჭი(მესამეც როგორც იცით ბიჭია)(მარია)
ვაიმეეეეე,როგორ მიხარიაააა😭(ჯქ)
ორი ბიჭი და ერთი გოგო😭😭(თე)კიდევ ერთხელ ვწუხვარ რომ ამდენი ხანი არ ვიცოდი ამის შესახებ, და არც დავაკვირდი(მარია)
არაუშავს,მთავარია ახლა ვიცით(თე)ჯონქუქ,3 ტყუპი არ არის სახუმარო და შეიძლება რომც გადააკვდე მაინც რომელიმემ გაჩენამდე ვერ მოასწროს და მოგშორდეს,ძალიან კარგ კონტროლზე უნდა მყავდე,ერთმა პატარა დეტალმაც კი შეიძლება ყველაფერი თავდაყირა დააყენოს(მარია)
თეჰიონმა,ჯონქუქუმა და მარიამ ილაპარაკეს ყველაფერზე და შემდეგ ერთად წამოვიდნენ რადგან მარიას მეტი პაციენტი არ ჰყავდა......
----------
ესეც ახალივიცი რაღაც არააამქვეყნიურობები დავწერე მაგრამ კარგი ამბავია,არა?
სესილის უყვარხართ💜😻
YOU ARE READING
რატომ ის?(დასრულებული)
Romanceდაწყება-15.12.21 დამთავრება-17.7.23 ჯეონ ჯონქუქი არის საყვარელი ომეგა და დადის ერთ-ერთ კორეის ყველაზე კარგ სასწავლებელში. ის თავის თავს თვლის როგორც ბუნების შეცდომას რადგან ბიჭი ომეგაა ამიტომ თავს ბეტათ ასაღებს.სკოლაში უამრავი ბავშვი აბულონგებს მაგრ...