ვერ ვიტან მას

657 45 1
                                    

კაფედერიიდან რომ გამოვედი გაკვეთილზე შევედი.და დადგა ის საშინელი დრო,კლასში მხოლოდ მასწი და ბიჭები ვიყავით(მიხვით ალბათ ვინებზე ვამბობ)
ორ-ორი იქნებით და გაგინაწილებთ საქმეს(მასწი)
გულში ვლოცულობდი რომ თეჰიონი არ ყოფილიყო ჩემთან მარა მე ხო არასდროს მიმართლებს
ჯონქუქი და თეჰიონი,იუნგი და ჯიმინი,ჯინი ნამჯუნი და ჰოსოკ(მასეი)
მას გთხოვთ ჯიმინთან ერთად ვიქნები(მე)
არა,მოკლედ ჯონქუქ და თეჰიონ თქვენ კაფეტერიის სამზარეულოს მოაწესრიგებთ,იუნგი და ჯიმინ თქვენ საპირფარეშოებს,ჰოსოკ ჯინ და ნამჯუნ თქვენ ამ კლასს მიალაგებთ(მასწი)
იუნგი სიხარულისგან ფრინავდა ისე გაუხარდა.

ჯონქუქის POV:

მინდოდა მეტირა არ ვიცოდი რას მოიმოქმედებდა თეჰიონი,უკვე ტირილის ზღვარზე ვიყავი.
კაფეტერიაში გავემართე თეჰიონიც ბუზღუნ ბუზღუნით მომყვებოდა უკან.
დალაგება დავიწყეთ უფროსწორად მე დავიწყე,ის სკამზე დაჯდა და ინსტაგრამში ჩაძვრა,მე ამაზე გავბრაზდი.

რო მომეხმარო არა?(მე)
ოჰ ხმის ამოღებაც შესძლებია ბიჭს,მე რატო უნდა დავალაგო როცა ვიღაც უკვე ალაგებს?(თე)
ამაზე გავბრაზდი და ჭიქა რომელსაც ვასუფთავებდი ძირს დავარდა და გატყდა.ამაზე უცებ დავიკუზე და ალაგე დავიწყე,უცებ ხელზე წვა ვიგრძენი დავიხედე და გაჭრილი ხელი დავინახე,ვერ ვიტან სისხლს იმის მერე რაც მამაჩემი ავარიაში მოყოლილი სისხლში გაწოლილი ვნახე.პანიკა დამეწყო ვტიროდი ვფართხალებდი(აი რა გაფართხალებდა შე კაი ადამიანო😭😂).თეჰიონმა შეშინებული ამომხედა

რა გჭირს რატო ტირიხარ?(თე)
გთხოვ მომაშორე(მე)
რა მოგაშორო ვერ მივხვდი(თე)
შეშინებულმა ჯონქუქმა ხელი ანახა რომელზეც დიდი ჭრილობა იყო.

წამოდი დაგბანო და აღარ იქნება სისხლი.თეჰიონი მიხვდა რომ სისხლზე ლაპარაკობდა და საპირფარეშოში გააქანა იქ კი კარგი სანახაობა არ დახვდა.

ჯანდაბა ეგ ლოგინში უნდა გააკეთოდ და არა ტუალეტში(თე)
ეე არ მაცადეს რა(იუნგი)
ჯიმინმა შარვალი აიწია და თეჰიონისკენ შეტრიალდა.

ჯანდაბა რა მოუვიდა?(ჩიმჩიმი)
გაიჭრა ხელი ხომ ხედავ არა და ტირის,აქ მოვედი და თქვენთითონაც იცით რა სანახაობა დამხვდა(თე)
კარგი არ ააქვს მაგას ეხა მნიშვნელობა მოდი მოიყვანე დაბანე(ჩიმჩიმი)......
----------------------‐---‐---------
მაინც დავდე ახალი იმედია მოგეწონათ💜

რატომ ის?(დასრულებული)Where stories live. Discover now