3. Bölüm|Ekstrem listenin ilk adayı
━
"Benimle baloya geliyorsun."
Yelena'nın sesi talepkar ve aksini kabul etmediğini belirtir bir tondaydı. Okula geldiği gibi Theodore Blackwell'ı aramaya koyulmuş, bulduğu andaysa yanında bitmişti. Aslında şu dakikayı ele alırsak yanındadan ziyade tepesinde tabiri daha doğru olurdu. Çünkü Theodore -herkesin ona seslendiği şekliyle Teddy- bankta bacaklarını bağdaş kurarak oturmuşken ve elinde kalemi ile kağıdıyla çizim yaparken tepesinde duyduğu sesle kafasını yukarı kaldırmıştı. Şimdi Yelena'nın gözlerine aşağıdan, güneş girdiği için kısmak zorunda olduğu gözlerle bakıyordu.
Bir süre öylece baktıktan sonra, "Hayal görüyorum herhalde," diyerek kafasını eğip işine geri döndü. Bu, Yelena'nın sabırsız bir nefes vermesine neden oldu.
"Theodore," dedi yanına otururken. "Ciddiyim. Lakaytlığa hiç girişmeden kes ve cevabını ver."
Teddy kalemi kağıdın üstünde gezdirmeyi bırakarak sarışın kıza döndü ve abartıyla yüzünü buruşturdu. "Bu kabaydı."
Yelena gözlerini kısıp ona bakınca Teddy ona aldırmadan çizimine geri döndü. Eskiden olsa -bundan birkaç ay öncesinde- Yelena'ya bugün de ne kadar güzel olduğuyla ilgili cümleler sıralar, kalbinin tek sahibi olduğuna dair abartılı betimlemeler yapar ve belki şanslıysa -Yelena'yı ne kadar sinirlendirse de- yanağından hızlı bir öpücük kapardı. Şimdiyse ona karşı olan eski tavrını bir kenara bırakmış, onunla ilgilenmiyordu bile.
Bu yüzden Yelena dikkati yeniden kelimelere çekmek için Teddy'nin yüzüne doğru parmağını şıklattı.
"Balo, Teddy," dedi. "Balo. Gelecek misin?"
"Çıkarın nedir?"
"Çıkarım mı?" Yelena buna sanki inanılmaz bir soruymuş gibi karşılık verdi. "Asıl senin çıkarın olacak. Bunu istemiyor muydun?"
Bir süre sessiz kaldıktan sonra, "İstiyordum," diye yanıtladı Teddy. Sonra kalemini kağıdın üstünde öylece bırakıp Yelena'ya döndü. Artık yan yana oturdukları için gözleri güneşten payını almadan rahatlıkla kızın yüzünü görebiliyordu. "Fakat kabul etmeyeceğini biliyordum, bu yüzden teklife de gerek duymadım. En son hatırladığım kadarıyla beni yanından kovup çekip gitmemi söylemiştin."
Yelena sıkıntıyla derin bir nefes aldı. Teddy'nin bahsettiği olay birkaç ay öncesine dayanıyordu. Yelena tüm o sözleri ve daha fazlasını söylerken bir daha Teddy'e ihtiyacı olabileceğini düşünmemişti ama hayatın ne getireceği belli olmuyordu işte.
"Haksız olduğumu iddia edemezsin," dedi sarışın kız. Yine sıkıntıyla dudağındaki piercing'i çekiştirmeye başlamıştı. Aklına gelen şeyle kavrulmaya yüz tutan öfkesini ve hırsını içine atmaya çalışsa da dilindeki cümle yine de döküldü. "Senin yüzünden yakalandım ben," dedi hırsla ama derin bir nefes alarak devamında sesini daha sakin tutmaya çalıştı. "Senin yüzünden iki aydır hapis hayatı yaşıyorum. Ne yapmamı bekliyordun? Bir işi bile beceremeyip üstüne bir de beni yaktığın için sana minnettar olmam mı gerekiyordu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Ways To Win & Lose In Love
Fanfiction𝐓𝐇𝐄 𝐖𝐀𝐘𝐒 𝐓𝐎 𝐖𝐈𝐍 & 𝐋𝐎𝐒𝐄 𝐈𝐍 𝐋𝐎𝐕𝐄 | buckynat 🌸💖✨ ❝Bucky Barnes aşkta kazanmanın ve kaybetmenin yollarını çiziyor.❞ Kendini bir anda imkansız bir görevin içinde bulan Bucky, okulun en zorlu ve ulaşılması imkansız kızını etkileyip...